PVP Warzones - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

PVP Warzones

Vydáno: 5.11.2010 v 12:58 | Autor: Aries

E3 2010 odhalila, že Warzones budou pouze jednou z podob boje hráče proti hráči (PVP) v The Old Republic, a že jedna taková bude na planetě Alderaan, ovšem bez dalších detailů. Podzimní showcase v Londýně odhalila více informací, konkrétně, že Warzone na Alderaanu bude dělaná pro osm hráčů na každé straně. Warzones budou mít svůj příběh a úkoly, na Alderaanu se vše bude točit okolo získání kontroly nad systémem planetární obrany. Odměny za vítězství budou ve zkušenostech (XP) a v tokenech (zřejmě něco jako byly Marks of Honor ve Wolrd of Warcraft). Bohužel, zúčastnění nedostali odpověď na otázku, jestli bude možné měnit počet hráčů (např na 6v6).

V předváděné verzi se respawn hráčů zdál být okamžitý. Hráč se objeví ve výsadkové lodi vysoko nad planetou. Tyto lodě slouží jako bezpečné zóny a obsahují vozidla, která hráče dopraví zpátky na bitevní pole. Také lze vidět kanóny, které neustále pálí na vaší loď, a jakmile nad nimi získáte kontrolu, lze je namířit na nepřátelské lodě.
„Máme systém dvou výsadkových lodí. Úkolem vašeho týmu je získat na povrchu kontrolu nad protivzdušnými kanóny, které pak můžete s uspokojením sledovat, jak se otáčejí a zahajují palbu na nepřátele,“ vysvětloval Blaine Christine z Bioware. Jakmile tým získá kontrolu nad systémem, obrátí masivní kanón na velitelskou loď druhé frakce, a první, kdo zničí nepřátelskou loď, je vítěz. „Ničení lodě je v podstatě odpočet času, a jakmile je loď zničena, boj skončil“ pokračoval ve vysvětlování Chritine. „Vyhrávají ti, jejich loď přežije.“

Také bylo odhaleno, že každá Warzone se bude řídit jiným systémem a mít zcela jiné úkoly. Vývojáři naznačili, že další Warzone by se měla odehrávat na opuštěné vesmírné lodi a že bude úplně jiná, žen Alderaan. Opět slovy Blaina Christena „Když si představíte co všechno jde dělat na opuštěné lodi, uděláte si představu, co můžete čekat. Bude to zcela odlišný zážitek – budete mít jiné cíle, jiné věci ovlivňující boj.Stále zajímavé, ale prostě jiné.“

Gabe Amatangelo, designer PVP zmínil, že chtějí, aby Warzones zapadali do příběhovosti hry. Při pohledu na klasické PVP modely se celý tým shodl, že vlajky či kontrolní body jsou moc „herní“.

Na otázku, jak obtížné bylo vytvářet unikátní warzones tak, aby zapadly do příběhu planety, odpověděl Cristine takto „Myslím si, že je nejdůležitější zajistit, aby všechno zapadalo do příběhu. Podívali jme se na to, co se na planetě děje v tu danou dobu, a jak by do toho všeho zapadala daná podoba místa, o které se vede boj.“