Vytváření Flesh Raidera - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Vytváření Flesh Raidera

Vydáno: 20.11.2010 v 20:25 | Autor: Aries

Při posledním Firday Update se jeden ze členů Art Teamu, Diego Almazan, rozhodl popsat jak krok po kroku vznikal Flesh Raider.

Když se začíná s návrhem něčeho, je důležité mít co nejvíc informací, aby daná příšera nebo věc zapadala do prostředí, kde nakonec bude. Konkrétně u tohohle jsem byl nadšený, když jsem mohl vytvořit alternativní verzi Flesh Raidera, který by se hodil k těm zbylým.
Po nastudování všeho možného okolo Flesh Raiderů jsem začal se základním tvarem podobným tomu co už byl. V téhle době jsem si nebyl jistý, jak moc se chceme odchýlit od origiánlního navrhu, proto jsem co se týká hlavy a končetin udělal několik různých nápadů. Snažil jsem se na zákaldním tvaru nestrávit moc času, ale chtěl jsem aby tam byla vidět nějaká základní myšlenka, o kterou jsem se pokoušel. Jen tak na zkoušku jsem nakreslil i úplně „praštěnou“ verzi, abych zjistil, jestli tým chce něco úplně jiného než je aktuální model Flesh Raidera.

A samozřejmě že si vybrali toho praštěného. V téhle době jsem ještě nepřidával žádné brnění, takže pochopitelně má tenhle model nejlepší siluetu.

Pak jsem začal začal tenhle model trochu dopilovávat a skončil jsem u něčeho podobnějšímu původním návrhům. Udělal jsem to hlavně proto, abych se vrátil zpátky k Flesh Raiderům a aby byl design lépe připravený na přidávání brnění. Flaseh Raideři mají sklony sebrat cokoliv najdou a pak to používat jako ochranu a agresivnější vzhled, takže jsme na to museli při vytváření myslet.

A teď jsem už mohl začít přidělávat vrstvy. Potrhané hadry, trubky, odřezky a různé harampádí je přesně to, o čem jsem mluvil. A nešetřil jsem s tím. Kromě toho že tenhle model má doprovázet ostatní Flesh Raidery, bude tenhle chlapík v nějaké podobě sloužit jako boss nebo alespoň nějaký silnější typ, takže chceme, aby byl vidět. Taky musím pamatovat na to, že většina toho harampádí půjde pryč u těch rozumněji vypadajících.

Jakmile jsme měli základní koncept schválený, nakreslil jsem i pohled zezadu, aby bylo vidět, co tam má být. Taky jsem si začal hrát s různými barevnými podobami. Použil jsem ty méně obrněné typy k tomu, abych ukázal jak vypadá jejich kůže: jeden má fleaktou kůži a jiný zase různé barevné kmenové kresby. Taky uvidíte, že hadry a šrot na nich je taky jinak nabarvený, takže jsou unikátní.

A to je všechno. Takhle vznikala skupina Flesh Raiderů.