Článek popisuje poslední část informací z GC2010, které přinesl server SWtOR-Station (první část / druhá část). Tentokrát si krok za krokem projdeme začátek příběhu Sith Inquisitora od první do třetí úrovně. Pozor, ti kdo z vás kdo se nechtějí připravit o překvapení, by neměli tento článek číst. Autorem článku je BlackAdder.
Ten už ale k samotnému příběhu Inkvizitora. Začínáte stejně jako Sith Warrior pouze s cvičnou napodobeninou světelného meče a vaše první kroky povedou na schůzku s Dozorcem Harkunem, který již je při vašem příchodu obklopen dalšími adepty. Jakmile dorazíte, dozvíte se že jeden z vás má šanci stát se učedníkem Sithské mistryně, Temné paní Zash, která si hledá nového učedníka. Aby jste dokázali co ve vás je, dostanete za úkol prozkoumat jednu z kobek na Korribanu a projít testem který na vás v ní čeká. Než se vydáte na cestu přichází první rozhodnutí které ovlivní to zda budete dobrá duše na straně Sithů a nebo zda se necháte pohltit temnou silou proudící skrze Korriban. Osloví vás totiž jedna z dalších adeptek a popřeje vám mnoho zdaru. Záleží na vás zda jí poděkujete (případně pokud jste muž, můžete začít i flirt), nebo zda ji pošlete tam kam slunce nesvítí…
Jakmile se rozhodnete čeká vás první úkol.
„Of Mind and Matter“
– Vstupte do Obětní komnaty
Z malé budovy ve které jste začali se vydáte ven směrem k hrobce Ajunty Palla, cestou minete trenéry Sith Warriorů a Inkvizitorů a projdete se malým kouskem Údolí Temných pánů, které je poněkud zamořeno nebezpečnými „K’lor’Slugy“, jakmile zabijete prvního, objeví se první bonusový úkol.
„Cleanse the Valley“
-Zabij „K’lor’slug Foragers“ 0/6
Odměna: 120 XP
Jakmile pobijete oněch šest slizkých červů dostanete slíbené zkušenosti bez toho aby jste byli nuceni úkol někde odevzdat. Jakmile dorazíte ke vchodu do hrobky setkáte se s seržantem Cormunem, který vás požádá aby jste na své cestě vyhodili do povětří líheň těch proradných červů.
„K’lor’slug Infestation“
Zabij „K’lor’slug Broodlings“ 0/4
Aktivuj výbušniny
Odměna: 60 Creditů, 407 XP
Úkol vypadá jednoduše, vpadnete do první místnosti pobijete pár červů a rychle postoupíte do místnosti plné vajec, než se vám ale povede odpálit výbušninu, napadnou vás dva ochránci hnízda. Zde je poprvé vidět v praxi jeden ze slibů který Bioware dal a který bude stát za úspěchem SWtOR. Tím není nic jiného než slib že každý boj pro vás bude výzvou a opravdu se budete cítit jako hrdina. Ačkoli totiž jsou oba nepřátelé jen na velmi nízké druhé úrovni, vypadají a chovají se velice nebezpečně, takže jakmile je zdoláte budete se cítit opravdu „EPIC“. Rozhodně se to nedá srovnat s tím co jsme měli možnost zažít v jiných MMO. Nyní už stačí jen odpálit výbušninu a zajít si k seržantovi pro odměnu, jako Inkvizitora na vás čeká nová róba.
„Dark Acolyte Robe“
12 Armor
75/75 Durability
+ 3 Presence
Light Armor
Nemrhali jsme ale časem ani nachvíli a pokračovali dál do nitra hrobky abychom splnili náš prvotní úkol. Po chvíli jsme ale na zemi nalezli opuštěný datapad jenž nám přinesl další dobrovolný úkol.
„Imperial Edict“
Poraž „Tomb Looters“ 0/5
Poraž „Tomb Robbers“ 0/5
Odměna: 54 Creditů, 572 XP
Vykradači hrobek jsou nedaleko vždy ve skupinách po 2 až 4 členech. Pustili jsme se hned do nich, proč taky mrhat šancí vyzkoušet si „Force Lighting“. Později jsme měli možnost úkol odevzdat seržantu Rikelovi. Ke kreditům a zkušenostem navíc obdržíte i pěkný pár nových rukavic.
„Imperial Arbiter’s Gloves“
Armor 8
Bind on Pickup
75/75 Durability
+ 2 Willpower
Hlouběji v hrobce na nás již čekala menší dějová instance, ve které na nás již čekal Mistr Spindrall. Následuje velice Sithsky založený úkol typu Zabij nebo budeš Zabit. Mistr vás totiž vyzve aby jste mu ukázali své schopnosti zabitím jeho 4 akolytů. Pokud jste hrobku vyloženě neproběhli a splnili úkoly neměli by to pro vás být žádným problémem.
„Of Mind and Matter“
Promluv si se Spindrallem
Poraž Spindrallovy Akolyty
Promluv si se Spindrallem
Oznam svůj úspěch „Dozorci Harkunovi
Jakmile byli akolyté poraženi,zasvětil nás mistr do Kodexu Sithů a poslal nás zpět k Dozorci Harkunovi. Protože byl ale reportér SWTOR-station zvědavec vydal se i do horního parta kobky která byla zaplněna jak červy tak vykradači hrobek, když se ale probil skrz tento dav nepřátel dostal se na kopec na kterém je postavena Sithská akademie. Dozorce Markan, který se v akademii nachází má pro vás další úkol.
„A Fighting Chance“
Najdi Trenéra Sith Inkvizitora
Odměna: 112 XP
Než se ale stihl vrátit zpět k Dozorci Harkunovi, vypršelo 45minut dema. I přesto věřím že vám článek něco málo napověděl o kvalitách SWtOR.