Fansite Summit - Souhrn informací o PvP - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Fansite Summit – Souhrn informací o PvP

Vydáno: 7.5.2011 v 08:42 | Autor: Aries

Redaktoři amerického DarthHater.com měli na nedávném Fansite Summit možnost si poprvé zahrát PvP, které přináší několik v MMORPG dosud neviděných systémů. Jako vždy, informace v tomto článku jsou založené na verzi, která byla hratelná na akci, a všechny informace se systémy se mohou do vydání úplně změnit.

 

Obecné informace

  • Všechny třídy v PvP získají ukazatel Resolve. Ten představuje tzv. „diminishing returns“, což je hráčova odolnost vůči různým crowd control schopnostech.
  • Resolve ukazatele jsou vidět hned vedle ukazatele života. Cílem je dát hráčům dopředu vědět, jestli má crow control smysl, a aby se podle toho rozhodli.
  • Postavy zaměřené na tankování mají dostupnou schopnost „Guard“. Ve hratelné verzi tato schopnost umožnila tankovi vybrat jednoho spojence a absorbovat 50% veškerého poškození, pokud se nevzdálí na víc jak 15 metrů. Tento prvek byl přidán, aby umožnil poslednímu členu „velké trojky“ (dps-helaer-tank) aktivně bojovat v PvP.
  • Warzone obsahují power-upy, které se pravidelně respawnují v určených oblastech. K vidění bylo zvýšení rychlosti, zvýšení damage a léčení.
  • Všechny power-upy jdou sebrat i ve Stealth.
  • Úkoly na mapě se zobrazují v UI. Jasně je vidět celkové skóre týmu a stav jakýchkoliv úkolů
  • Z PvP si lze odnést minimálně čtyři druhy odměny: Valor, Tokeny, Zkušenosti a Kredity
  • Vlaor se měří podobně jako Social points. Úroveň valoru zpřístupňuje nové tituly a další unikátní odměny (například hráč z nejvyšším valorem se automaticky stane ve Warzone vůdcem, kterým může označovat cíle atd.)
  • Tokeny jsou předměty, které lze vyměnit za stimulanty a lékárničky přímo ve Warzones, nebo je můžete sbírat a za větší sumu si pak pořídit různou PvP výbavu
  • PvP výbava bude mít tzv. „PvP statistiku“. Tato statistika zlepší v PvP damage, damage abosrbtion a healing. Bylo řečeno, že PvP specifické vybavení bude na nejvýš o 10% lepší, než srovnatelné PvE vybavení, aby měli PvP hráči nějakou výhodu, ale aby proti nim měli ostatní šanci.
  • Výsledky boje započítávají množství statistik, včetně Commendations (vyznamenání), Damage Done (způsobená damage), Kills (zabití), Defense (obrana), Deaths (smrti), Healing (léčení), Objectives (cíle), a Badges (odznaky). Popisek jednotlivých statistik ukáže detaily, například při najetí na damage se ukáže DPS, největší rána, atd.
  • Každý hráč může dát Commendation jednomu ze spojenců. Commendations zvyšují odměnu, který daný hráč dostane.
  • Kills se počítají podle dvou statistik – nepřátelé, kteří zemřou poté, co jste je poškodili (arit) a pak nepřátelé, které sami zabijete. Výsledek se následně zobrazí ve skóre.
  • Defense skóre představuje celkové poškození, které daná postava přejala skrze používání „Guard“ schopnosti, stejně jako damage zabráněné díky tauntům.
  • Objectives se sledují podle dvou čísel založených jak na útocích, tak na obraně. Účast na dobytií jedné lokace vám dá jeden bod, stejně jako bránění lokace.
  • Badges jsou odměny založené na vašich činnostech během jednoho Warzone boje. Podobně jako ve střílečkách typu Call of Duty se tyto odměny přidělují z mnoha různých důvodů. Každý má svoje jméno vztahující se k činnosti, kterou jej získáte (např. guardian badge). Získávají se například za takové věci jako absorbování 10,000 bodů zranění skrze „guard“ bez smrti, dosažení celkové damage 100,000, obrana tří lokací a podobně.
  • Získání Badge se oznámí v chatboxu, společně s důvodem, za který byl získán. Bylo řečeno, že důvod získání bude také k vidění v tabulce se skóre v pozdějších verzích hry.
  • Postavy co získají několik badges v řadě (tzv. „badge streak“) jsou oznámeni skrze text a hlasové oznámení (např. „An ally is unstoppable!“). Díky tomu spojenci a nepřátelé ví, komu se daří a na koho by se měli zaměřit, nebo komu se radši vyhnout.

Informace o Alderaanu

  • Alderaan je mapa založená na úkolech, podobná herním módům „Territory“, které lze vidět v novějších FPS hrách. Bojujete o udržení kontroly nad třemi palebnými věžemi, které vytrvale pálí na protivníkovu výsadkovou loď.
  • V současnosti má každá loď 600 životů a každá věž jí ubere přibližně 5 bodů každých pár vteřin.
  • Hráči musí věže aktivovat, aby nad nimi získali kontrolu
  • Každá aktivace vyžaduje několik vteřin a je představována sesílacím ukazatelem.
  • Životy lodí a stav věží se zobrazuje v UI. Díky tomu je velice snadné zjistit stav boje jedním pohledem.
  • Střed mapy (kde se nachází jedna věž) je obehnán vyvýšenou platformou, na které se mohou krýt jak Agenti, tak Smuggleři. Na platformách se nachází také Damage power-upy.
  • Dvě boční věže se nacházejí na malé vyvýšenině, a jsou přístupné pomocí krátké rampy. Mají také nízké zdi, které lze použít jako krytí.
  • Ovládání věží je sloup, se kterým je interagovat z jakékoliv strany. Díky tomu bylo možné získat kontrolu a během toho zůstat částečně mimo dohled. Bylo řečeno, že v pozdějších verzích bude obsazování bodu mít viditelný efekt, díky kterému nebude tak snadné je zabrat bez povšimnutí.
  • Pod střední věží vede podzemní průchod, který spojuje dvě krajní věže. Uprostřed této chodby se nacházejí dva Speed power-upy.
  • Výsadkové lodě mají PvP vendory, kteří prodávají lékarničky a stimulanty výměnou za tokeny.
  • Respwan hráče je kamuflován jako jízda na speederbike. Čím déle se respwanujete, tím déle kroužíte okolo bojiště. Tento pohled umožní dobrý přehled o situaci.