Dojmy z GamesCom 2010 dema - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Dojmy z GamesCom 2010 dema

Vydáno: 31.8.2010 v 17:00 | Autor: Aries

Německý server SWTOR-Station sepsal dojmy svých redaktorů, kteří měli na proběhlém GamesCom možnost zahrát si předváděcí verzi hry. Tyto dojmy pro tuto stránku přeložil člen našeho fóra BlackAdder, kterému děkujeme.

Hra za Troopera:
Hra začíná v hořícím Walkru, což je sice solidní start, problémy zde ale činil malý prostor kde zlobila kamera, navíc byly předměty potřebné pro splnění prvotního úkolu, špatně viditelné. Počítá se ale s tím že takovéto drobnosti na základě reakcí na tuto část hry Bioware doladí. Jakmile se dostanete z Walkeru ocitnete se poblíž startovní lokace Smugglerů na povrchu planety Ord Mantell. Následně dostanete několik úkolů ve kterých si vyzkoušíte vaše nové dovednosti podle chuti. Na první pohled je Trooper typický představitel tankovacího povolání, jakmile ho ale trošku poznáte, zjistíte že jeho dovednosti jsou více rozmanité a hraní za něj je opravdu zábava. Trooper se hodí k začínajícím hráčům, nebo k těm co se budou pomaleji sbližovat se systémem, který nemá žádný „auto attack“, jako ostatní MMO. Až na tento fakt se hra od jiných online her až zas tak neliší, pokud si uvědomíte fakt, že je třeba se mnohem více soustředit na to jak, kdy a co za schopnosti používáte.
Za Troopera je potřeba si neustále hlídat munici ve zbrani, jinak vám totiž ani těžká zbroj nepomůže. Po chvíli se ale dostanete do správného rytmu nabíjení a střelby. Váš Trooper se pak stane téměř nezastavitelným a když už se někdo přiblíží příliš, vyspravíte mu ciferník pažbou.

Hra za Smugglera:
Po Trooperovi jsme vyzkoušeli hru za Smugglera, pokud si jej zvolíte alfou a omegou vašeho úspěchu se stane systém krytí, bez něj nedostanete ani ze začátku příliš šancí. Avšak ukázková hra má stále několik chyb, a místa kam se dá skrýt jsou rozmístěny až s příliš pravidelně. Samotný systém krytí má na jedné straně fanoušky co tvrdí že je to nejlepší inovace kterou TOR přineslo, jiní zase říkají že je to otravné. To kdo bude hrát za Smugglera bude čistě věcí vkusu a stylu hráče, pokud jste Pašerák srdcem, budete z něj nadšeni. RP hráči rozhodně ocení realističtější bojový systém jejich postav.

Všeobecně:
Oproti jiným MMO začínáte v celku dobře vzhledově oblečeni, takže nevypadáte jak vytažení z popelnice dokud nenajdete první zelené věci, navíc už od začátku jsou jednotlivé povolání dostatečně vzhledově odlišné.
Jak Trooper tak Smuggler neustále čelili přesile nepřátel, natáhnout jednoho bylo téměř nemožné obvykle bojujete pro skupinám 2 až 4 nepřátel. Startovní lokace je dobře vybalancovaná a pokud si nedáte bacha, nebo budete schopnosti používat náhodně, tak můžete i natáhnout brka. Nečeká vás ale žádný běh k mrtvole. Bud se oživíte v Medic Centru nebo přímo na místě úmrtí. Poslední zmíněná možnost ale zřejmě byla pouze v této demoverzi
V počáteční lokaci jsme narazili na několik druhů separatistů, neznámých letajících zvířat a nějaké bitevní droidy. Oproti jiným MMO jsou souboje dynamičtější a vzhledově lepší. Nepřátelé se zdají být více inteligentní, snaží se krýt vpadnout vám do zad, takže musíte čas od času změnit pozici.
Úkoly zatím neukázaly nic nového, přesto však dělá příběh v úkolech hodně jelikož máte osobní podněty k jeho splnění. Navíc některé z nich jdou splnit či vzít i přes holopad (komunikátor).