Dojmy z GamesCom 2010 dema, část druhá - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Dojmy z GamesCom 2010 dema, část druhá

Vydáno: 3.9.2010 v 20:15 | Autor: Aries

Tento článek pokračuje v dojmech německého serveru SWtOR-Station z demoverze hratelné na GC2010, tentokrát ze strany Imperia. Tento článek je opět volným překladem originálu, doplněno několika informacemi na které člen našeho fóra BlackAdder narazil a autoři původního článku se o nich nezmiňují.

Jako první se dnes budeme věnovat Bounty Hunterovi, Imerial Agentovi a také jejich úvodní lokaci smrduté planetě Nal Hutta. Ta se podle všeho autorům opravdu povedla, nejen že je větší než zbylé dvě doposud ukázané úvodní planety, ale i její samotnou atmosféru se povedlo autorům perfektně vystihnout. Jakmile jednou vaše noha stoupne na povrch planety, dostanete touhu jít jí prozkoumat a narazíte na úchvatné scenérie, z toho mála co se povedlo během dema objevit bych zmínil hlavně všudypřítomné močály plné nebezpečných zvířat, nebo kantýna velice podobná té z SW4, co se ras osazenstva týče, nebo obrovský vesmírný přístav, který ale zatím vypadá nefunkční.

Nyní se ale už podíváme na samotné postavy a začneme Bounty Hunterem, první co vás na něm uchvátí je plamenomet, až na poněkud horší zvuky, vás bude neskutečně bavit grilovat vaše nepřátele. Navíc nesmíme opomenout že Bounty Hunter má v arzenálu také blasterové pistole a raketomet, takže bude extrémně nebezpečný na jakoukoli vzdálenost. Navíc oproti svému protějšku Trooperovi nemusí tolik používat ekvivalent nabíjení „Vent Heat“, protože se ho aspoň v počátku dokáže celkem dobře zbavit samovolně.
Při hraní za Bounty Huntera jsme také poprvé ozkoušeli Dark side/Light side systém. Rozhodnutí, které tyto body přineslo, tímto stylem děláte bylo v začáteční lokaci celkem drastické. Navíc nás tato možnost ještě více vtahovala do dialogu a věříme že nás čeká perfektní zážitek poté co se dostaneme ze startovní lokace.
Za zmínku také stojí fakt že ne všechny úkoly dostáváte od postav, za Bounty Huntera jsme například měli možnost vzít „Wanted“ úkoly z terminálu což je rozhodně lepší než strávit spoustu času v celkem zbytečných rozhovorech, kdy v podstatě nic neděláte.

Druhým povoláním které na smradlavé Nal Hutta začíná je Imperial Agent. Prozatím se jedná o první povolání jenž nedostane startovní úkol od postavy, ale obdrží jej z Holo padu. Stejně jako Smuggler i agent používá systém krytí, přesto však se jejich bojový styl poněkud liší. Oproti Smugglerovi, který, řekněme, hraje víc dynamicky, je Agent více strategicky zaměřený, drží se více zpátky než Smuggler a má například „Sniper attack“ kterým může zlikvidovat nepřítele jednou ranou, potřebuje však chvíli na přípravu ap.

Dále na nás čeká Sith Warrior, který bude perfektním povoláním pro začátečníky. Na začátku stejně jako Inkvizitor nemáte světelný meč, ale pouze jen jeho cvičnou verzi i tou však napácháte pěknou paseku. Za Sith Wariora stojí za zmínku snad jen že klíčem k úspěchu je „Force Leap“, nejen že skok vypadá efektně, navíc vám doplňuje rage a zraňuje nepřátele.

Co se Koribanu týče, viděli jsme zatím jen malou část ale i tak je pohled na něj úchvatný, hlavně však přechody mezi jeskynními chrámy a vyprahlou pouští. Co se týče samotných chrámů zanechaly v nás opravdu hluboký dojem, umocněný i faktem že většina chrámů má více pater a vy tak sestupujete stále níž do Temnou stranou nasáklých chodeb.

Vyzkoušeli jsme si také hru v partě, zde ale trápí vývojáře ještě několik nedostatků, například problémy při postupu příběhovou linii společně, to vše se však jistě brzo spraví, prototže v demu to šlo vyřešit opuštěním a znovu nahráním instance. Jinak skupina bude mít tak jak jsem počítal 4 členy, to jak velké instance budou však zatím nevíme. Co se postupu po úrovních týče, ve chvíli kdy dosáhnete na novou objeví se vám nad hlavou symbol Impéria nebo Republiky, dle vaší frakce. Takže to rozhodně nepřehlédnete.