Black Talon dojmy - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Black Talon dojmy

Vydáno: 29.4.2011 v 21:04 | Autor: Kereloth

Po dobu Fan Site Summitu měli redaktoři serveru DarthHater příležitost dovést své postavy tak daleko, jak jim čas dovolil. A jelikož se právě jejich skupina nacházela na Dromund Kaas, rozhodli se vyzkoušet zdejší flashpoint: Black Talon. Důležité podotknout, že se jedná o první flashpoint přístupný pouze pro stranu Impéria (stejně jako Esseles pro Republiku). Přejděme tedy k samotnému složení skupiny a následným dojmům ze hry.

Výprava se skládala z čtyř hráčů na levelech od 8 do 10, konkrétně dvou Bounty Hunterů a dvou Imperial Agentů. Autor dojmů podotýká, že na levelu 8 se flashpoint pokusil projít sám (pouze se společnicí Mako) a vzápětí si uvědomil, že byla velká chyba doufat v úspěch. Napodruhé a s plnou skupinou už si tedy věřil více.
Nikdo z nich ještě tou dobou nebyl Advanced Class, tudíž nikdo neměl ani jeden healovací skill. To se skupina rozhodla vyřešit zásobou medpacků, očekávaje, že se budou hodit. Plus, každá postava měla oživovací schopnost, takže ušetřili otravné běhání přes celý flashpoint v případech úmrtí.
Black Talon (dále jen BT) slouží jako uvítací bod celé planety Dromund Kaas, například v ohledu seznámení se, kdo planetu řídí a jaké jsou tu poměry. Hlavní charakter flashpointu je Grand Moff Kilran, jehož profil najdete na našem holonetu zde. Rovněž, jestli si vzpomínáte na video, ve kterém se rozhodovalo o zabití nebo nechání kapitána lodi na živu, ano, toto se odehrává v BT.

První věc, které si po příchodu všimnete, že se od posledně hodně změnilo. Pokud si pamatujete dřívější videa z BT, jsou změny patrné na první pohled. Obzvláště to platí pro vesmírné pozadí za okny, ve kterém už jen tak naprázdno nerotují lodě. Cesta k onomu místu rozhodnutí nad životem byla poměrně krátká, šlo o pouze několik vln slabých mobů. Skupina se také cestou dohodla na vybírání Dark side rozhodnutí. Občas skupinu vyloženě opustilo štěstí, ale kompletní wipe se nekonal ani jednou.
Dobrá věc je, že vám dále narůstají experience body, i když jste mrtví. Jen nesmíte stisknout „návrat do Med Centra“. I když se vám může zdát hloupé, jen tak nečinně ležet na zemi, zatímco vaši spoluhráči stále bojují, pokud počkáte, kdokoliv z party vás po boji může oživit. To znamená mnohem plynulejší průchod flashpointem, namísto neustálého vracení se ze záchytného bodu.
Bounty Hunterův styl boje se v tomto flashpointu nijak nelišil od toho, na co jsme byli zvyklí dříve. Jen navíc vykonával funkci crowd control (lákání/držení nepřátel pro taktický prospěch) pomocí ability Death from Above. Imperial Agenti nejčastěji využívali překážky, zpoza kterých vypouštěli Explosive Probes a ostřelovali nepřítele.
V celém flashpointu se navíc vyskytují bonusové úkoly, které odemykají nové bosse a s nimi spjaté i rozdílné předměty za odměnu. Tedy například vypnutí ovládacích panelů a vypuštění tak droid-bosse a nebo sbírání předmětů, které se využijí v pozdější fázi flashpointu.

Protože je BT prvním flashpointem pro Sithy, je jasné, že je potřeba hráče zaučit do základů boje ve skupině – tedy jeden tankuje a zbytek mlátí co nejvíc může. Následný loot pak byl sestaven z převážně speciálních vybavení pro jednotlivé classy a povětšinou modré vzácnosti (sem tam zelené).
Když byl BT u konce, všichni hráči byli na úrovni 10 a po splnění hlavního flashpoint questu samozřejmě nechyběla patřičná odměna. BT zkrátka splnilo dojem správného místa pro nabrání zkušeností i lootu, stejně tak jako fakt, že BioWare evidentně ví, jak tvořit flashpointy.