Včerejší noční stream s vývojáři (záznam na Twitch.tv) přinesl nové informace o plánovaném překopání itemizace, které dorazí na podzim v datadisku Onslaught. Originální přepis najdete na oficiálním fóru, překlad a přepis níže. A jako vždy, všechno uvedené se může změnit na základě testování.
Setové bonusy
- V kombinaci s itemy v Tactical slotu (nový slot, itemy budou vzácné) mohou zásadně změnit herní styl
- Řada nových bonusů s různým počtem požadovaných kusů
- Budou existovat bonusy, které jsou „obecné“ (lepší výsledky craftingu, více XP, atd.)
Příklady nových Set bonusů a Tacticalů (Sith Sorcerer)
- Inquisitor – Nižší cooldown pro Whirlwind, zabití nepřítele než Whirlwind vyprchá resetuje cooldown
- Sorcerer – Unnatural Preservation odstraní debuff ze Static Barrier
- Assassin – Force Shroud se aplikuje i na cíl, na kterém máte Guard
- Lightning Sorc – Crushing Darkness dává větší damange, a větší šance na dvojitou damage z Forked Darkness
- Madness Sorc – Death Field dělá vyšší damage všem cílů a roznáší efekt Force Slow
- Corruption Sorc – Revivification léčí více podle toho, kolik lidi stojí v její oblasti
Amplifiers (Ampy)
- Nová bonusová vlastnost přítomná na všceh kusech výbavy a modifikacích (Armoringy, Hilty, Barrely, Mody a Enhancementy)
- Nezapočítává se do vývojářských cílů pro balancování PvP
- Efekt závisí na typu předmětů (např. kus zbroje má jinou sadu efektů než Armoring)
- Příklady: Armor penetration, vyšší healing received, lepší výsledky sběru surovin, vyšší XP
- Ampy je možné nechat přegenerovat (rekalibrovat) za kredity
Získávání itemů
Vývojáři tvrdí, že se poučili z chyb, které udělali s Galactic Command a frustrace hráčů ze způsobu získávání výbavy na Ossusu. Nový způsob výbavy se tak točí kolem základní poučky, které se výojáří budou snažit držet, a tou je „Play Your Way“ (Hraj jak chceš). A co že to tedy znamená?
- Všechny typy obsahu jsou validním způsobem jak získat gear, obtížnější obsah přinese lepší odměny.
- Úroveň gearu co padne bude zaávislá na vašem aktuálním item ratingu. Na určité úrovni začnou padat tacticaly a Setové věci.
- Systém bude mít „zabudovanou ochranu“ proti tomu, že vaše poslední oběť nepotěšila bohy RNG.
- Nové předměnty bude možné volně přesouvat napříč Legacy
Galactic Command and Conquests
- Oba systémy budou sloužit jako doplňkové (ne primární, jako je tomu částečně nyní) způsoby získávání výbavy
- Galactic Command bude přejmenovaný na Galactic Renown.
- Command Ranky přestanou existovat, každá úroveň bude užitečná (achievmenty za dosažení provně 300 budou archivovány, čilipokud je chcete, máte čas od vydání datadisku)
- Renown bude probíhat v „sezónách“, které budou průbohat přibližně celou dobu mezi jednotlivými datadisky.
- Věci z renown Crates budou závislé na současném Item Ratingu.
- Renown XP bude procentuální částka ze všech získaných XP (existující CXP perky se budou započítávat)
- Body do Conquestů budou částečně získávané ze všech získaných XP (tato změna přijde do hry s updatem 5.10.3)
- Odměny z Conquestů budou také obsahovat gear
Dekonstrukce
- Nová obrazovka, kde bude možné zlikvidovat nevyžádané předměty (není nutné umět crafting, ale přinese to určité výhody).
- Bude možné rychle rozložit předměty podle jejich kvality
- Dekonstrukce přinese suroviny a nový typ platidla uplatnitelný u nových vendorů
Crafting and noví Vendoři
- Crafteři budou moci vyrábět gear srovnatelný s end-game výbavou (v souladu s mottem „Play Your Way“)
- Crafteři budou moci vyrobit nemodifikovatelné kusy výbavy s maximálním item ratingem a modifikace, s určitnými nevyhodami pro min/maxování
- Crafteři budou moci vyrábět unikátní Tatcial itemy
- Noví vendoři nabidnou možnost koupitnáhodný kus výbavy pro určitý slot (například rukavice).
- Nový pravidelně se objevující vendor nabídne výběr ředem určených setových a tactical itemů, bude možnost koupit přesně to co chcete