Po týdenním odkladu je zde Game Update 5.2 s podtitulem War for Iokath. Jak bylo zmíněno dříve, jeho hlavní obsah tvoří pokračování příběhu na planetě Iokath, navštívené v průběhu Knights of the Eternal Throne. Republika i Impérium vycítily příležitost získat tamní pokročilou technologii, která by jim pomohla se opět dostat na vrchol ve vzájemné bitvě. Hráči jakožto vůdci Aliance se tak budou muset rozhodnout, ke které straně se přidají.
Druhou hlavní obsahovou částí je po dlouhé době začátek nové Operace, Gods from the Machine, točící se okolo pokročilých robotických zbraní, které kdysi dávno vstoupily do Zakuulanské mytologie jako jejich bohové. Hráči nyní budou mít šanci se pokusit zdolat prvního z těchto strojů, Tytha, Boha Hněvu (mimo jiné namluveného Darinem DePaulem, který mluví i Imperátora Valkoriona). Pro příznivce obtížného obsahu pro více hráčů je pak nově přítomná Master obtížnost pro všech 10 Uprisings.
Třetí významnou změnou je překopání systému Galactic Command, který se zejména od příznivců Operací nedočkal zrovna vřelého přijetí kvůli komplikacím se získáváním správné výbavy. Do hry se tak vrací staronový systém, kdy každý boss po své porážce zanechá jeden (v případě finálního bosse dva) Unassembled Token, který si vítězný hráč pak může vyměnit na Fleetě za odpovídající kus výbavy. Bossové také mají zpět své specifické lootovací tabulky, čili je opět možné jít cíleně do Operace, kde padá například helma.
Mezi menší změny patří upravená Galaxy Map, která je nyní přístupná odkudkoliv, a již se tak není potřeba vracet na loď, pokud se někam chcete přesunout, nebo úprava úvodních scén pro každou třídu (využíti nových kamerových úhlů, pohyblivé kamery a podobně). A samozřejmě celá řada dalších novinek, o kterých si můžete přečíst v Patch Notes.