Shrnutí Galactic Command livestreamů - SW-TOR.cz SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Shrnutí Galactic Command livestreamů

Vydáno: 21.10.2016 v 09:50 | Autor: Aries | Napsat komentář

V úterý a čtvrtek proběhly dva livestreamy, kde vývojáři představovali nový systém Galactic Command, který bude představovat novou centralizovanou fomu end-game obsahu v Game Update 5.0 a Knights of the Eternal Throne.

V následujícím článku najdete shrnutí dostupných informací, které komunitu trochu pobouřily, ovšem po včerejšku opět trochu uklidnily.

Galactic Command Overview

Celý systém Galactic Command se otevře po dosažení levelu 70 (nový maximální level v 5.0), není zapotřebí mít dohraný příběh datadisku. Celý bude přístupný z nového uživatelského rozhraní (viz obrázek výše), kde si budete moci vybrat z libovolné endgame aktivity (Operace, Flashpointy, Uprisingy, Starfighter, PvP, Heroicy, případně vyšší obtížnosti příběhových kapitol), a budete automaticky zařazeni do Group Finderu pro danou aktivitu.

Každá takto odehraná aktivita vaší postavě přidá nové Command Experience body, které budou zvyšovat váš Command Rank, a každý den bude jedna z aktivity dávat bonusové body.

K Command Rank se váže poněkud kontroverzní nový systém pro získávání endgame výbavy. Gear totiž již nebude padat z bossů jako tokeny, a nebude dostupný za krystaly a commendations (které podle všeho budou ze hry odstraněny, více informací snad příští týden), ale bude navázaný právě na tento systém. Po dosažení nového Command Ranku (maximální level je 100, ovšem ten jde získávat stále dokola) dostanete Command Crate, ze které vypadne náhodný kus endgame výbavy založený na vaší aktuální Discipline (čili nedostanete něco co nemůžete použít), a item level výbavy se odvíjející právě od celkového Command Rank. Pokud nejste s dropem spokojení, můžete z nj buďto klasicky vybrat modifikace a použít je jinde, nebo celý předmět „roztavit“, což vás posune blíže k získání nové Command Crate. Na Command Rank se váže týdenní limit, ovšem podle slov vývojářů je natolik vysoký, že jej při normálním hraní málokdy naplníte a slouží pouze jako obrana proti exploitům. Z Command Crate dále také budou padat kosmetické kusy výbavy, mounty, peti, či companion gifty)

Ve výsledku tak bude možné získávat kvalitní gear hraní jakékoliv endgame aktivity, která vás baví nejvíc.

Druhou vekou částí Galactic Command bude neustálý souboj mezi Světlou a Temnou stranou Síly. V rozhraní Galactic Command se můžete prohlásit za bojovníka pro Světlou či Temnou stranu (volbu by mělo jít kdykoliv změnit), a každá aktivita každého hráče na serveru pak bude přidávat body pro jejich stranu konfliktu. Aktivity každého hráče pak ovlivní jejich vlastní Light/Dark ukazatel.

Každých 15 (nebo 30, stále v testování) minut se aktualizuje postup boje, a na základě toho, která strana vyhrála v tomto segmentu, se ukazatel posune daným směrem. Jakmile jedna ze stran dosáhne maxima (Light 5/Dark 5), válka dočasně skončí, a jedna strana vyhraje (mělo by se opakovat několikrát denně). Výhra jedné strany znamená, že se na různých planetách náhodně objeví šampióni dané strany, které mohou obě strany porazit (bossové budou chtít skupinu 8-16 hráčů), a získat tak body pro svojí stranu (v případě, že například LS bosse zabijí Dark Side hráči), nebo odepřít druhé straně vítězství. Vítězná strana pak získá přístup ke speciálnímu obchodníkovi, kde budou moci získat za LS/DS tokeny novou kosmetickou výbavu. LS/DS tokeny hráči získavají buďto jako další odměnu ke Command Rankům, pokud je jejich strana vítězná, a nebo ze zabíjení bossů vítězné strany.

Aby byl systém alespoň částečně vyvážený, strana, které prohraje, získá v následující bitvě bonus k získávání „svých“ bodů, a budou tak mít větší šanci situaci otočit. Tyto bonusy by se měly skládat, čili pokud bude například Temná strana konstantně vyhrávat, tak eventuálně šampioni Světla získají dostatek energie aby boj otočili.

Štítky: , , , , , ,


Komentáře jsou uzavřené