S vydáním Game Update 4.0 přišly značné změny v Crew Skills, a v nadcházející verzi hry, která dorazí příští týden, lze čekat pokračování v těchto změnách.)
Cílem vývojářů je dostat crafting do stavu, kdy je vhodnou alternativou pro získávání end game výbavy. Game Update 4.1 přinese alternativu pro výbavu získatelnou v průběhu KotFE, a bude se jednat o nejlepší výbavu kterou lze vyrobit bez exotických materiálů.
V rámci této změny přibude nový stupeň materiálů a misí. Kompletní překlad změn najdete v pokračování novinky.
Obecné změny
- Zvýšení stropu skillu z 500 na 550
- Nová úroveň craftingu, Grade 9
- Nové materiály pro všechny skilly
- Nové schematics
- Nové mise
- Nové resource nodes (umístěné ve všech veřejně přístupných lokacích v KotFE)
- Color Crystaly
- Všechny vyrobené Color Crystaly jsou nyní bez požadavku na level hráče
- Color Crystaly poskytující Expertise již nepůjdou vyrábět, ale budou se kupovat přímo u PvP vendora.
- Přechod z Grade 8 na Grade 9
- V rámci Game Update 4.1 bude mnoho věcí, které šlo vyrábět za Grade8 materiály požadovat nové Grade 9 materiály.
- Pro usnadnění této změny bude do vydání Game Update 4.2 (KotFE kapitola 11) dostupný vendor, který bude vyměňovat Grade 8 materiál za Grade 9 v poměru 1:1
- Jawa Scrap vendoři budou prodávat Grade 9 materiály
- Vyrobené věci s ratingem 208, 216 a 220
- Všechny vyráběné věci s ratingem 208 budou mít fialovou kvalitu a jejich rating se změní na 212
- Existující rozložení statů zůstane, ale bude lehce zvýšeno
- Výroba věcí sratingem 212,216 a 220 bude vyžadovat Grade 9 materiály
- Level crafting skillu zůstane beze změny
- Augmenty – Game Update 4.1 nepřinese nové augmenty. Existující augmenty s ratingem 200 a 208 budou nyní součástí Grade 9, což přinese následující změny
- Všechny existující MK-8 Augment sloty budou upraveny na MK-9
- Augmenty s ratingem 200 a 208 budou vyžadovat MK-9 slot.
- Augmenty s ratingem 200 a 208 budou vyžadovat Grade 9 materiály
- Nový MK-9 augment kit půjde koupit za MK-8 kit u zmíněného vendora
- Level crafting skillu zůstane beze změny
Změny pro specifické Crew Skilly
- Armormech
- Nové Grade 9 Armor Assembly Component
- Nový armor s ratingem 200 a 208
- Nový MK-9 Augment Kit
- Nové Endurance Armoring s ratingem 200 a 208
- Synthweaving
- Nové Grade 9 Synth Bonded Attachment
- Nový armor s ratingem 200 a 208
- Nový MK-9 Augment Kit
- Nové Mastery Armoring s ratingem 200 a 208
- Armstech
- Nové Grade 9 Arms Assembly Component
- Nové zbraně a offhandy s ratingem 200 a 208
- Nový MK-9 Augment Kit
- Nové Barrely s ratingem 200 a 208
- Artifice
- Nové Grade 9 Artifice Bonded Attachment
- Nové zbraně a offhandy s ratingem 200 a 208
- Nové Hilty a Relics s ratingem 200 a 208
- Nové Dye Moduly
- Nové Color Crystaly
- Je možné vyrábět pouze Color Crystaly s ratingem 136 (+41 statů)
- Všechny ostatní Color Crystal budou přesunuté do Archive sekce
- Cílem je odstranění krystalů, které jsou v době +41 krystalů z Cartel Marketu v nevýhodě
- Všechny plánky pro modré, červené, žluté zelené, a oranžové krystaly budou odstraněny od vendorů a bude možné se je naučit následujícím způsobem
- Grade 1: Modré krystaly
- Grade 2: Červené krystaly
- Grade 3: Žluté krystaly
- Grade 4: Zelené krystaly
- Grade 5: Oranžové krystaly
- *Výrobní cena bude odpovídat dané Grade. Materiály ze Slicingu byly nahrazeny odpovídajícími materiály z Treasure Hunting.
- Expertise Color Crystaly již není možné vyrábět
- White-Purple-Blue a White-Yellow-Orange krystaly požadují Crew Skill level 350
- Nové Relicy s ratingem 212
- Pro zachování výhod reliců z Operací dojde k úpravě jejich statů. Jejich schopnosti zůstanou stejné, ale přibude jim Critical Rating na úkor Endurance (DPS a Healing relicy) nebo Shield Rating na úkor Mastery (Tank relicy).
- Cybertech
- Nové Grade 9 Cyber Assembly Component
- Nové Earpieces s ratingem 200 a 208
- Mody a Enhancementy s ratingem 200 a 208
- Nové Grade 9 granáty
- Biochem
- Nové Grade 9 Cell Graft
- Nové Implanty s ratingem 200 a 208
- Nové Grade 9 Stimpaky, Adrenaly a Medpaky
- Nový Grade 9 Accuracy Stimpack přidávající Accuracy a Critical Rating
- Nebude nový Grade 9 Accuracy Adrenal, existující Accuracy Adrenaly zůstanou jak jsou.
- Změna všech existujících Shield/Absorb Adrenalů. nyní poskytnou štít, který absorbuje velké množství damage po dobu 15 sekund.
Změny v Mission Crew Skillech
Game Update 4.0 přinesl odemčení všech Crew Skill misí. A i když byla tato změna přijata vesměs pozitivně, odhalila že velké množství misí je zcela zbytečných. V 4.1 tak dojde k pročistění seznamu misí a jejich reorganizování. Bude tak dostupné menší množství, ale zato zaměřené na věci, které hráči potřebují
Pro přehled, mise budou následovat toto pořadí, od nejlepších po nejhorší výsledky:
- Wealthy
- Rich
- Bountiful
- Abundant
- Moderate
Obecné změny:
- Wealthy, Rich, a Bountiful mise budou jediným zdrojem fialových materiálů
- Prosperous mis již nebudou existovat. Všechny existující mise tohoto typu budou upraveny na Wealthy
- Všechny nemateriálové mise, jako jsou lockboxy nebo bílé materiály, budou mít pouze jednu úroveň odměn. Například již nebude Moderate nebo Rich Companion Gift mise, ale pouze “Companion Gift mise”
- Companion Gift mise budou dostupné pouze jako Grade 1-5, v rámci zachování existujících gift ranků (jak to je s Grade 6 gifty z KotFE, nebylo řečeno)
- Companion Gift mise nyní vrátí alespoň modrý gift
- Cena za mise bude standardizována podle typu mise a jejího stupně
- Mise se budou odemykat v následujícím pořadí podle levelu crew skillu:
- Moderate
- Bíle materiály
- Abundant
- Companion gifty
- Bountiful
- Lockboxy / Color Crystaly
- Rich
- Wealthy
- Investigation:
- Dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise v každém stupni
- Tři Companion Gift mise v každém stupni
- Šance pro získání schématu pro armor nebo weapon při kritickém úspěchu
- Treasure Hunting
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
- Tři Companion Gift mise na každém stupni
- Dvě Lockbox mise na každém stupni
- Kritický úspěch v Lockbox misích přinese 2 lockboxy
- Každý lockbox obsahuje alespoň malé množství kreditů
- Lockboxy nyní budou obsahovat jeden náhodný předmět odpovídající danému stupni
- Diplomacy
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
- Tři Companion Gift mise na každém stupni
- Companion Gift mise již nebudou dávat Light a Dark side body
- Wealthy mise již nebudou dávat Light a Dark side body
- Underworld Trading
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise pro Metals na každém stupni
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise pro Fabrics na každém stupni
- Tři Companion Gift mise na každém stupni
- Slicing
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
- Dvě Lockbox mise na každém stupni
- Lockbox mise při kritickém úspěchu odmění plánkem pro misi
- Množství kreditů v Lockboxech by mělo přebít cenu mise
- Archaeology
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
- Jedna vendor materiál mise na každém stupni.
- Jedna Color Crystal mise na každém stupni
- Scavenging a Bioanalysis
- Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
- Jedna vendor materiál mise na každém stupni.
Jako vždy, všechny popsané změny se mohou do vydání změnit a můžou se tak lišit od Patch Notes pro Game Update 4.1