Game Update 4.1 - změny v Craftingu - SW-TOR.cz SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Game Update 4.1 – změny v Craftingu

Vydáno: 27.1.2016 v 18:58 | Autor: Aries | Napsat komentář

thumb_update_41S vydáním Game Update 4.0 přišly značné změny v Crew Skills, a v nadcházející verzi hry, která dorazí příští týden, lze čekat pokračování v těchto změnách.)

Cílem vývojářů je dostat crafting do stavu, kdy je vhodnou alternativou pro získávání end game výbavy. Game Update 4.1 přinese alternativu pro výbavu získatelnou v průběhu KotFE, a bude se jednat o nejlepší výbavu kterou lze vyrobit bez exotických materiálů.

V rámci této změny přibude nový stupeň materiálů a misí. Kompletní překlad změn najdete v pokračování novinky.

 

Obecné změny

  • Zvýšení stropu skillu z 500 na 550
  • Nová úroveň craftingu, Grade 9
    • Nové materiály pro všechny skilly
    • Nové schematics
    • Nové mise
    • Nové resource nodes (umístěné ve všech veřejně přístupných lokacích v KotFE)
  • Color Crystaly
    • Všechny vyrobené Color Crystaly jsou nyní bez požadavku na level hráče
    • Color Crystaly poskytující Expertise již nepůjdou vyrábět, ale budou se kupovat přímo u PvP vendora.
  • Přechod z Grade 8 na Grade 9
    • V rámci Game Update 4.1 bude mnoho věcí, které šlo vyrábět za Grade8 materiály požadovat nové Grade 9 materiály.
    • Pro usnadnění této změny bude do vydání Game Update 4.2 (KotFE kapitola 11) dostupný vendor, který bude vyměňovat Grade 8 materiál za Grade 9 v poměru 1:1
    • Jawa Scrap vendoři budou prodávat Grade 9 materiály
  • Vyrobené věci s ratingem 208, 216 a 220
    • Všechny vyráběné věci s ratingem 208 budou mít fialovou kvalitu a jejich rating se změní na 212
    • Existující rozložení statů zůstane, ale bude lehce zvýšeno
    • Výroba věcí sratingem 212,216 a 220 bude vyžadovat Grade 9 materiály
    • Level crafting skillu zůstane beze změny
  • Augmenty – Game Update 4.1 nepřinese nové augmenty. Existující augmenty s ratingem 200 a 208 budou nyní součástí Grade 9, což přinese následující změny
    • Všechny existující MK-8 Augment sloty budou upraveny na MK-9
    • Augmenty s ratingem 200 a 208 budou vyžadovat MK-9 slot.
    • Augmenty s ratingem 200 a 208 budou vyžadovat Grade 9 materiály
    • Nový MK-9 augment kit půjde koupit za MK-8 kit u zmíněného vendora
    • Level crafting skillu zůstane beze změny

Změny pro specifické Crew Skilly

  • Armormech
    • Nové Grade 9 Armor Assembly Component
    • Nový armor s ratingem 200 a 208
    • Nový MK-9 Augment Kit
    • Nové Endurance Armoring s ratingem 200 a 208
  • Synthweaving
    • Nové Grade 9 Synth Bonded Attachment
    • Nový armor s ratingem 200 a 208
    • Nový MK-9 Augment Kit
    • Nové Mastery Armoring s ratingem 200 a 208
  • Armstech
    • Nové Grade 9 Arms Assembly Component
    • Nové zbraně a offhandy s ratingem 200 a 208
    • Nový MK-9 Augment Kit
    • Nové Barrely  s ratingem 200 a 208
  • Artifice
    • Nové Grade 9 Artifice Bonded Attachment
    • Nové zbraně a offhandy s ratingem 200 a 208
    • Nové Hilty a Relics s ratingem 200 a 208
    • Nové Dye Moduly
    • Nové Color Crystaly
    • Je možné vyrábět pouze Color Crystaly s ratingem 136 (+41 statů)
      • Všechny ostatní Color Crystal budou přesunuté do Archive sekce
      • Cílem je odstranění krystalů, které jsou v době +41 krystalů z Cartel Marketu v nevýhodě
    • Všechny plánky pro modré, červené, žluté zelené, a oranžové krystaly budou odstraněny od vendorů a bude možné se je naučit následujícím způsobem
      • Grade 1: Modré krystaly
      • Grade 2: Červené krystaly
      • Grade 3: Žluté krystaly
      • Grade 4: Zelené krystaly
      • Grade 5: Oranžové krystaly
      • *Výrobní cena bude odpovídat dané Grade. Materiály ze Slicingu byly nahrazeny odpovídajícími materiály z Treasure Hunting.
    • Expertise Color Crystaly již není možné vyrábět
    • White-Purple-Blue a White-Yellow-Orange krystaly požadují Crew Skill level 350
    • Nové Relicy s ratingem 212
      • Pro zachování výhod reliců z Operací dojde k úpravě jejich statů. Jejich schopnosti zůstanou stejné, ale přibude jim Critical Rating na úkor Endurance (DPS a Healing relicy) nebo Shield Rating na úkor Mastery (Tank relicy).
  • Cybertech
    • Nové Grade 9 Cyber Assembly Component
    • Nové Earpieces s ratingem 200 a 208
    • Mody a Enhancementy s ratingem 200 a 208
    • Nové Grade 9 granáty
  • Biochem
    • Nové Grade 9 Cell Graft
    • Nové Implanty s ratingem 200 a 208
    • Nové Grade 9 Stimpaky, Adrenaly a Medpaky
      • Nový Grade 9 Accuracy Stimpack přidávající Accuracy a Critical Rating
      • Nebude nový Grade 9 Accuracy Adrenal, existující Accuracy Adrenaly zůstanou jak jsou.
    • Změna všech existujících Shield/Absorb Adrenalů. nyní poskytnou štít, který absorbuje velké množství damage po dobu 15 sekund.

Změny v Mission Crew Skillech

Game Update 4.0 přinesl odemčení všech Crew Skill misí. A i když byla tato změna přijata vesměs pozitivně, odhalila že velké množství misí je zcela zbytečných. V 4.1 tak dojde k pročistění seznamu misí a jejich reorganizování. Bude tak dostupné menší množství, ale zato zaměřené na věci, které hráči potřebují

Pro přehled, mise budou následovat toto pořadí, od nejlepších po nejhorší výsledky:

  • Wealthy
  • Rich
  • Bountiful
  • Abundant
  • Moderate

Obecné změny:

  • Wealthy, Rich, a Bountiful mise budou jediným zdrojem fialových materiálů
  • Prosperous mis již nebudou existovat. Všechny existující mise tohoto typu budou upraveny na Wealthy
  • Všechny nemateriálové mise, jako jsou lockboxy nebo bílé materiály, budou mít pouze jednu úroveň odměn. Například již nebude Moderate nebo Rich Companion Gift mise, ale pouze “Companion Gift mise”
  • Companion Gift mise budou dostupné pouze jako Grade 1-5, v rámci zachování existujících gift ranků (jak to je s Grade 6 gifty z KotFE, nebylo řečeno)
  • Companion Gift mise nyní vrátí alespoň modrý gift
  • Cena za mise bude standardizována podle typu mise a jejího stupně
  • Mise se budou odemykat v následujícím pořadí podle levelu crew skillu:
    • Moderate
    • Bíle materiály
    • Abundant
    • Companion gifty
    • Bountiful
    • Lockboxy / Color Crystaly
    • Rich
    • Wealthy
  • Investigation:
    • Dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise v každém stupni
    • Tři Companion Gift mise v každém stupni
    • Šance pro získání schématu pro armor nebo weapon při kritickém úspěchu
  • Treasure Hunting
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
    • Tři Companion Gift mise na každém stupni
    • Dvě Lockbox mise na každém stupni
    • Kritický úspěch v Lockbox misích přinese 2 lockboxy
    • Každý lockbox obsahuje alespoň malé množství kreditů
    • Lockboxy nyní budou obsahovat jeden náhodný předmět odpovídající danému stupni
  • Diplomacy
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
    • Tři Companion Gift mise na každém stupni
    • Companion Gift mise již nebudou dávat Light a Dark side body
    • Wealthy mise již nebudou dávat Light a Dark side body
  • Underworld Trading
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise pro Metals na každém stupni
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise pro Fabrics na každém stupni
    • Tři Companion Gift mise na každém stupni
  • Slicing
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
    • Dvě Lockbox mise na každém stupni
    • Lockbox mise při kritickém úspěchu odmění plánkem pro misi
    • Množství kreditů v Lockboxech by mělo přebít cenu mise
  • Archaeology
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
    • Jedna vendor materiál mise na každém stupni.
    • Jedna Color Crystal mise na každém stupni
  • Scavenging a Bioanalysis
    • Většinou dvě Moderate, Abundant, Bountiful, a Rich mise na každém stupni
    • Jedna vendor materiál mise na každém stupni.

Jako vždy, všechny popsané změny se mohou do vydání změnit a můžou se tak lišit od Patch Notes pro Game Update 4.1



Komentáře jsou uzavřené