V noci ze středu na čtvrtek proběhl stream ukazující řadu změn, které přinese datadisk Knights of the Fallen Empire a Game Update 4.0.
První část streamu byla věnována ukázce hry s nově vytvořeným levelem 60 (podobné tomu, co bylo možné vidět minulý víkend na TwitchConu), druhá pak ukázka nových funkcí, které update přinese.
Záznam streamu lze nalézt na oficiálním kanálu (stream začíná cca v 16té minutě), výpis poznámek najedete v pokračování novinky
Hra s novým levelm 60
- Hráč získá přednastavenou Disciplínu, vždy se bude jednat od DPS disciplínu s jednodušší rotací (čili například Mercenary bude mít Arsenal disciplínu). Tuto volbu lze obejít volbou tlačítka Advanced při tvorbě postavy
- Koupení tokenu pro start na levelu 60 automaticky otevře další slot pro postavu, maximální počet byl navýšen na 40-50 na server (oproti aktuálním 22)
- Postava bude mít Legacy bound výbavu s ratingem 188 v modré kvalitě. Vzhledově se jedná o upravený Rakata Gear
- Postava bude mít „doporučené“ Crew Skills na levelu 500 (Bounty Hunter měl ve streamu Armormech, Scavneging a Underworld Trading)
- Pro nové hráče je k dispozici Tutorialový systém, který postupně přidává jednotlivé schopnosti v průběhu prvni kapitoly KotFE, a lze okamžitě vypnout
- Cena tokenu pro novou postavu na levelu 60 zatim nebyl určena, ale lze očekávat někde nad cenou přídavného slotu pro postavu
Nové funkce
Společníci
- Statistiky společníků se nyní odvíjejí od levelu vaší postavy a Infulence, ne od výbavy
- Některým společníkům výbavu měnit nejde (např. droidi nebo Darth Marr)
- Společníkům lze kdykoliv mimo boj změnit roli (heal/tank/dps) pravým kliknutím na jejich portrét
- Na Cartel Marketu se objeví nový typ společníků, tzv. „combat companions“, kteří nemůžou nic vyrábět ani prodávat věci. Jedná se například o bojového akk doga
- O systému Alliances, který zahrnuje společníky a další postavy, se informace objeví později
Změny v craftingu
- Maximální úroveň zůstává na 500, a není potřeba trénovat „Advanced“ a „Expert“ varianty (maximum je 500 již od začátku)
- Nově vyráběné věci budou začínat na modré kvalitě a jsou klasifikovány jako Adaptive.
- Materiály nyní mají úrovně pouze od 1 do 8, některé byly odstraněny. Pokud máte u sebe nějaký materiál, který bude odstraněný, bude nahrazen odpovídajícím novým
- Budete moci sbírat jakýkoliv materiál, na který ve světě narazíte, bez ohledu na úroveň vašeho skillu. Bude se lišit množství, které „vytěžíte“ (čili například level 500 Scavenging vybere z Desh Pile (Grade 1) tunu materiálu, a obráceně)
- Mise nyní budou k dispozici všechny pro danou úroveň, čili již žádné náhodně vybrané mise
- Staré plánky budou přesunuty do archivní sekce, pokud byste chtěli je vyrábět kvůli vzhledu
Změny v Legacy
- Datacrony nyní poskytují bonusy pro celou vaší Legacy, a to retroaktivně. Jaké máte lze vidět v nové skeci v Legacy okně
- Nové schopnosti pro vyvolání náhodného mounta nebo peta
- Pokud dohrajete všech 8 příběhů, získáte možnost mít vedle jména speciální ikonu
Změny v UI
- Interface editor má nyní mřížku a možnost prychtávat k ní jednotlivé části rozhraní
- Možnost importovat a exportovat keybindy
- Dočasné Ability bary, které se kativují například při Huttballu (obsahující házení míčem) nebo při aktivaci Heroic Moment (kdy zobrazí odemčené Heroic schopnosti)
- Group Finder dostal nový vzhled
- Flashpointy jsou nyní všechny Tactical a jsou dostupné od levelu 10 do levelu 65 (Hard Mode jsou 50-65)
- Operace jsou v Group Finderu 1 denně, a dostupné od levelu 50 do 65
- Položky v okně Collections jsou při otevření okna sbalené
- V Collections lze nyní filtrovat a vyhledávat
Změny na planetách
- Po Game Update 4.0 bude k dosažení maximální úrovně nutné hrát pouze příběhové mise vaší postavy a hlavní příběh na planetě (tento systém nahrazuje 12XP boost)
- Všechny ostatní mise jsou nyní označeny jako „exploratory“ mise, a je možné jejich ukazatele schovat.
- Každý typ mise má nyní speciální ikonu, čili lze vidět, co je co
- Heroic mise jsou nyní všechny dostupné z jednoho terminálu a jejich odměny se budou odvíjet podle vašeho levelu, aby byly stále relevantní. Každá Heroic mise také bude mít instantí přesun k jejímu začátku.
- Na planetách bude fungovat tzv. level sync
- Při návštěvě staré planety bude vaše úroveň snížena na maximální relevantní úroveň té dané planety (čili například 18 pro Coruscant)
- Nepřijdete o žádné schopnosti, aktivní nebo pasivní
- Budete získávat zkušenosti ze splněných misí a zabití, které ale budou odpovídat vaší skutečné úrovni. Pro odměny za mise bude platit stejná logika. Je tak jedno, jestli děláte heroické mise na Coruscantu nebo na Makebu
- Nejde vypnout
Technické změny
- Nové možnost nastavení anti-aliasingu, Medium a Ultra. Medium by výkonově měla být náročná jako Low ale poskytovat lepší vzhled, Ultra bude náročná více, ale zase poskytovat mnohem lepší grafiku
- Kápě by již neměly propadávat skrze většinu mountů