Developer Blog - KotFE Combat Changes - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Developer Blog – KotFE Combat Changes

Vydáno: 2.10.2015 v 21:14 | Autor: Aries | Napsat komentář

Rob Hinkle, Lead Systems Designer, sepsal blog, ve kterém přibližuje změny, které se budou týkat boje po Game Update 4.0. Jedná se o změny v atributech, úpravy v UI a hlavně Level Sync na planetách.

Překlad blogu najdete v pokračování novinky

Změny atributů

Základní atributy byly přepracovány, aby se zlepšila itemizace a zbavilo se lehké nevyváženosti mezi jednotlivými atributy. Ve hře tak bude k nalezení mnohem méně kusů výsstroje a výzbroje, které nebudete moci použít. Tyto změny jsou následující:

  • Čtyři primární atributy, Strength, Willpower, Cunning, a Aim byly všechny nahrazeny sjednoceným atributem Mastery. Tento atribut se chová identicky jako ty, které nahrazuje
  • Endurance přidává více hit pointů na levelu 65.
  • Atribut Surge byl odstraněn, a jeho efekt sloučen s atributem Critical Rating. CR tak nyní zlepšuje jak šance na kritický zásah, tak poškození, které takový zásah způsobí. Kvůli této změně byly sníženy hodnoty, které Critical Rating poskytuje.
  • Aby Critical Rating nepřišel nazmar, všechny schopnosti, které mají automaticky garantovaný kritický zásah překonvertují šanci na kritický zásah do poškození.
  • Accuracy u základních útoků byla zvýšena z 90% na 100%, stejně jak je tomu u schopností.
  • Rozložení atributů na výbavě bylo upraveno. Power a Defense jsou nyní sekundární statistiky, zatímco ostatní (Accuracy, Alacrity, Critical, Absorb a Shield) jsou terciální.

Planet Level Sync

S Game Update 4.0 se ve hře objeví nový systém, zvaný Level Sync. Tento systém způsobí, že pokud jste při návštěvě planety na značně vyšším levelu, bude váš level snížen na patřičnou úroveň. Například, pokud na levelu 60 přiletíte na Alderaan, bude váš level snížen na 32.

Pokud jste pod vlivem Level Syncu, jsou upraveny následující věci:

  • Atributy
  • Armor atribut
  • Weapon damage

Level Sync neodstraní žádné aktivní nebo pasivní schopnosti, které máte k dispozici. Navíc, pod vlivem Level Syncu získáváte škálované statistiky. Čili například, pokud na levelu 60 zabíjíte nepřátele na levelu 30, získáváte stejně zkušeností, jako kdyby jste zabíjeli level 60 nepřátele. systém tak umožňuje hráčům hrát jakýkoliv obsah ve hře, a stále za něj získávat patřičné odměny, bez nutnosti se obávat, že o něco přicházíte.

Zkušenosti ve skupinách

Game Update 4.0 také přinese pár změn v tom, jak jsou hráči ve skupinách odměňováni zkušenostmi. V kombinaci s Level Sync se tak otevírá možnost být ve skupině s kýmkoliv bez nutnosti se obávat, že se někomu naruší jeho odměny

  • XP není rozdělována mezi členy skupiny. čili velikost skupiny již nemění nic na tom, kolik kdo dostane XP.
  • Získané XP jsou nyní určeny podle rozdílu levelů mezi hráčem s nejvyšším levelem (po aplikování level syncu) a levelem nepřátel

Dočasné Ability lišty

Nově přibude možnost dát hráčům dočasnou lištu se schopnostmi, které jsou dostupné pouze na krátkou dobu. Nejvíce očividným použitím pro tuto funkci je schopnost Throw the Huttball. Jakmile hráč drží Huttball, zobrazí se lišta s touto schopností, a nemusí tak již zabírat místo na klasických lištách. Jako u všech lišt si lze nastavit vlastní keybindy.

Nahrazování schopností

V myšlence zbavovat se nepořádku na lištách souvisí nová možnost automaticky nahrazovat stré schopnosti jejich přímými nástupci. Nejčastěji se tak děje u určitých Disciplín (například Lethal Shot místo Snipe u Virulence Sniperů, nebo Telekinetic Burst místo Distrubance u Telekinetic Sagů). Nová schopnost automaticky na liště nahradí starou. Pokud se rozhodnete opustit Disciplínu, která nahrazující schopnost poskytuje, místo na liště bude obsazeno „základní“ verzi schopnosti.

Společníci

Jak bylo zmíněno v řadě livestramů, společníci se dočkají zásadních změn. Zde je několik hlavních bodů:

  • Společníci jsou nyní přivoláváni z Companions and Contacts/Alliance okna.
  • Společníci mají nyní přepínatelné tři role (Tank/Healer/DPS) a schopnosti, které této roli odpovídají.
  • Společníci, kteří mají stejný typ zbraně, budou mít stejné sady schopností (čili například všichni společnici co používají pistole budou mít stejné schopnosti).
  • Společníci nezískávají žádné atributy z vybavení, ale podle úrovně vaší postavy a toho, jak moc vás respektují. Hráči tak mají možnost je obléknout tak, jak chtějí a neřešit výbavu. V souvislosti s touto změnou byly ze společníků odstraněny všechny sloty, které neovlivňují vzhled. Společníci stále budou potřebovat zbraň, aby fungovaly jejich schopnosti, ale  její statistiky jsou nepodstatné.


Komentáře jsou uzavřené