Datadisk Knights of the Fallen Empire, respektive Game Update 4.0, přinese řadu změn, zaměřených na vylepšeování všech možných částí hry a zjednodušení přístupou pro nové hráče. dnes je zde překlad blogu o změnách v craftingu, ke kterým vývojáři přisupovali se třemi základními body v hlavě:
- Vývážit Crafting skilly mezi sebou.
- Zlepšit kvalitu vyrobených věcí.
- Zlepšit přístupnost pro nové hráče.
Kompletní přehled změn najdete v pokračování novinky.
Obecné změny v Crew Skills
Zde bylo cílem zajistit, aby crafting dovedl napomáhat při levelování a celkovém hraní. Za tímto účelem byly provedeny následující změny:
- Maximální level pro crew Skill zůstává na 500.
- Odstranění „Advanced“ a „Expert“ verzí craftingu. Půjde jet od levelu 1 to levelu 500 bez prerušení.
- Všechen crafting byl přeorganizován do 8 stupňů (Grades), s cílem usnadnit rozponat, jaký typ materiálu je zapotřebí. Všechny věci spojené s craftingem byly převedeny od tento nový systém:
- Grade 1: Level 10-16: 0-80
- Grade 2: Level 16-24: 80-160
- Grade 3: Level 24-32: 160-240
- Grade 4: Level 32-40: 240-300
- Grade 5: Level 40-56: 300-350
- Grade 6: Level 46-51: 350-400
- Grade 7: Level 51-55: 400-450
- Grade 8: Level 55+: 450-500
Změny v Crafting Skills
Každý crafting skill dostal nové plánky, které spadají pod jeden z 8 stupňů. Ve valné většině případů se jedná o vylepšení oproti existujícícm plánkům. V rámci této změny také došlo k přesunu současných plánků do „archivní“ sekce, odkud je stále můžete vyrábět, pokud je například chcete pro nějaký vzhled. Co se týká obecných změn pro Crafting skills:
- Již nelze vyrábět zelené (Premium) předměty. Všechny výrobky začínají na modré (Prototyope) kvalitě.
- Odstranění náhody z reverse Engineeringu. Úspěšný reverse Engeinnering hráče naučí vylepšenou verzi rozebraného předmětu.
- Zvýšení šance na úspěšný Reverse Engineering.
- Všechna vyrobená výbava je klasifikována jako Adaptive, a tudíž použitelná všemi postavami.
- Téměř všechny plánky použadují k výrobě nový materiál, zvaný Component. Ty lze vyrábět kombinací dvou materiálů patřičného stupně a věcí od vendorů.
- Čas, který výroba trvá, byl ve většina případů snížen, aby bylo možné vyrábět více věcí i při zrychleném levelování.
- V souladu s výše uvedenými změnami došlo k překlasifikování Augmentů. Nyní bude maximální úroveň 8, a všechny vyšší verze na ní budou převedeny.
Kromě těchto obecných změn, platných pro všechny výborní skilly, se určitých změn dočkal každý jednotlivý skill. Tyto změny byly provedeny v rámci srovnání úrovně mezi nimi a v souladu se změnami ve statistikách, které datadisk přinese:
- Cybertech již nebude vyráběět Armoringy.
- Nové Resistive Armorings (vyšší Endurance) bude vyrábět Armormech.
- Nové Versatile Armorings (vyšší Mastery) bude vyrábět Synthweaving.
- Artifice již nebude schopný vyrábět Enhancementy, které se přesunou pod Cybertech.
- Pro tyto specifické změny dojde k odstranění plánků i z archivní sekce.
- Vzhledem k převodu primárních atributů na Mastery dojde k následujcím změnám u Augmentů:
- Armormech bude vyrábět Shield, Absorb, a Mastery Augmenty.
- Synthweavinbg bude vyrábět Alacrity, Defense, a Critical Augmenty.
- Armstech bude vyrábět Accuracy, Endurance, an Power Augmenty.
- Všechny „opakovaně použitelné“ předměty z Biochem a Cybertech již nebude možné používat opakovaně. tato změna má za cíl vyrovnat „žádanost“ daného Crew Skillu a podpořit trh s těmito produkty.
- Všechny stimy od Biochem budou vylepšeny. Budou trvat 8 hodin a budou se vyrábět ve skupinách po 6-8 podle typu.
- Droid Armor byl odstraněn ze hry vzhledem ke změnám u společníků.
- Znovu použitelné granáty z Cybertechu budou nahrazeny jednorázovými variantami, které jsou lepší, než ty v modré kvalitě.
Crafting v endgame:
- Všechny modifikace z Operací se půjde naučit přes Reverse Engineering.
- Gear z Operací již nepůjde rozebírat přes Reverse Engineering.
- Crafteři dostanou možnost vyrábět gear srovnatelný se stroy a Hard mode Operacemi:
- Story mode ekvivalnet se půjde naučit od trenéra.
- Při rozebrání se hráč naučí verzi srovnatelnou s Hard mode gearem.
- Tento gear má „zaručenou“ šanci na Reverse Engineering.
- Tento nový gear lze prodávat
- Pro výrobu jsou zapotřebí materiály získané za dokončení cíle v Conquestech
- Gear nemá set bonus
- nebude možné takto vyrábět Relicy.
Změny v Gathering a Mission skillech
Podobně jako u výrobních skillů se změn dočkají i „sběrací“ skilly:
- Všechny mise pro společníky jsou nyní viditelné a jejich výběr již není náhodně generován.
- Crew Skills mise byly překlasifikovány podle Grade systému.
- Lehké zvýšení odměn z misí.
- Materiálu v herním světě lze sbírat i pokud nemáte dostatečně vysoký skill.
- Množství získaného materiálu se odvíjí od rozdílu mezi „sbíracím“ levelem hráče a levelem materiálu.
- Sbírání materiálu zlepší skill bez ohledu na jeho level.
- Při sbírání materiálu ve světě je šance na získání obou typů materiálu patřičného stupně.
- Archeolgy Crystaly nyní dávají kromě Color crystalů také Artifact Fragmenty a Power Crystaly.
- Čas „sběracích“ misí byl zkrácen.
Odstranění materiálů
Kromě všech zmíněných změn také v Knights of the Fallen empire dodje k odstranění některých materiálů, aby se snížil nepořádek, který vládne v bankách mnoha hráčů. Pokud nějaký z odstraněných materiálů vlastníte, při spuštění datadisku bude převeden na materiál, který zůstává. Nemusíte tak panikařit a prodávat materiál pod cenou.
Násleudjící materiály budou odstraněny:
- Advanced Power Implant Processor
- Alien Artifact Fragment
- Alien Data Cube
- Aluminium
- Amorphous Carbonite
- Augmentation Kit MK-10
- Augmentation Kit MK-9
- Augmentation Slot Component MK-10
- Augmentation Slot Component MK-9
- Bacterial Strain
- Biological Compounding Chemical
- Biometric Crystal Alloy
- Blue Goo
- Bondar Crystal
- Chanlon
- Cosmic Trace Particle
- Diatium
- Double-Pulse Implant Processor
- D-Package Implant Processor
- Enriched Durasteel
- Eralam Crystal
- Exonium
- Exotic Element Equalizer
- Exquisite Yellow Crystal
- Flawless Yellow Crystal
- Immaculate Yellow Crystal
- Impeccable Orange Crystal
- Impeccable Yellow Crystal
- Inert Virus
- Laminoid
- Luminescent Cell Culture
- Mass Manipulation Generator
- Matter Transubstantiator
- Medicinal Fluid
- Molecular Stabilizer
- Neurochemical Extract
- Neutronium
- Obsolete Crafting Material
- Perfect Orange Crystal
- Perfect Upari Crystal
- Perfect Yellow Crystal
- Phond Crystal
- Plasteel
- Precious Yellow Crystal
- Prehistoric Artifact Fragment
- Pristine Yellow Crystal
- Psychoactive Compound
- Quick-Growth Agent
- Rakata Energy Node
- Red Goo
- Resinite
- Rybcoarse Implant Processor
- Self-Perpetuating Power Cell
- Single-Pulse Implant Processor
- Synthetic Energy Matrix
- Synth-net Implant Processor
- Toxic Extract
- Universal Catalyst
- Unknown Microorganism
- Vial of Stabilized Isotope-5
- Viral Residue