Developer Blog - Crafting v KotFE - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Developer Blog – Crafting v KotFE

Vydáno: 7.10.2015 v 20:58 | Autor: Aries | Napsat komentář

Datadisk Knights of the Fallen Empire, respektive Game Update 4.0, přinese řadu změn, zaměřených na vylepšeování všech možných částí hry a zjednodušení přístupou pro nové hráče. dnes je zde překlad blogu o změnách v craftingu, ke kterým vývojáři přisupovali se třemi základními body v hlavě:

  • Vývážit Crafting skilly mezi sebou.
  • Zlepšit kvalitu vyrobených věcí.
  • Zlepšit přístupnost pro nové hráče.

Kompletní přehled změn najdete v pokračování novinky.

 

Obecné změny v Crew Skills
Zde bylo cílem zajistit, aby crafting dovedl napomáhat při levelování a celkovém hraní. Za tímto účelem byly provedeny následující změny:

  • Maximální level pro crew Skill zůstává na 500.
  • Odstranění „Advanced“ a „Expert“ verzí craftingu. Půjde jet od levelu 1 to levelu 500 bez prerušení.
  • Všechen crafting byl přeorganizován do 8 stupňů (Grades), s cílem usnadnit rozponat, jaký typ materiálu je zapotřebí. Všechny věci spojené s craftingem byly převedeny od tento nový systém:
    • Grade 1: Level 10-16: 0-80
    • Grade 2: Level 16-24: 80-160
    • Grade 3: Level 24-32: 160-240
    • Grade 4: Level 32-40: 240-300
    • Grade 5: Level 40-56: 300-350
    • Grade 6: Level 46-51: 350-400
    • Grade 7: Level 51-55: 400-450
    • Grade 8: Level 55+: 450-500

Změny v Crafting Skills
Každý crafting skill dostal nové plánky, které spadají pod jeden z 8 stupňů. Ve valné většině případů se jedná o vylepšení oproti existujícícm plánkům. V rámci této změny také došlo k přesunu současných plánků do „archivní“ sekce, odkud je stále můžete vyrábět, pokud je například chcete pro nějaký vzhled. Co se týká obecných změn pro Crafting skills:

  • Již nelze vyrábět zelené (Premium) předměty. Všechny výrobky začínají na modré (Prototyope) kvalitě.
  • Odstranění náhody z reverse Engineeringu. Úspěšný reverse Engeinnering hráče naučí vylepšenou verzi rozebraného předmětu.
  • Zvýšení šance na úspěšný Reverse Engineering.
  • Všechna vyrobená výbava je klasifikována jako Adaptive, a tudíž použitelná všemi postavami.
  • Téměř všechny plánky použadují k výrobě nový materiál, zvaný Component. Ty lze vyrábět kombinací dvou materiálů patřičného stupně a věcí od vendorů.
  • Čas, který výroba trvá, byl ve většina případů snížen, aby bylo možné vyrábět více věcí i při zrychleném levelování.
  • V souladu s výše uvedenými změnami došlo k překlasifikování Augmentů. Nyní bude maximální úroveň 8, a všechny vyšší verze na ní budou převedeny.

Kromě těchto obecných změn, platných pro všechny výborní skilly, se určitých změn dočkal každý jednotlivý skill. Tyto změny byly provedeny v rámci srovnání úrovně mezi nimi a v souladu se změnami ve statistikách, které datadisk přinese:

  • Cybertech již nebude vyráběět Armoringy.
  • Nové Resistive Armorings (vyšší Endurance) bude vyrábět Armormech.
  • Nové Versatile Armorings (vyšší Mastery) bude vyrábět Synthweaving.
  • Artifice již nebude schopný vyrábět Enhancementy, které se přesunou pod Cybertech.
    • Pro tyto specifické změny dojde k odstranění plánků i z archivní sekce.
  • Vzhledem k převodu primárních atributů na Mastery dojde k následujcím změnám u Augmentů:
    • Armormech bude vyrábět Shield, Absorb, a Mastery Augmenty.
    • Synthweavinbg bude vyrábět Alacrity, Defense, a Critical Augmenty.
    • Armstech bude vyrábět Accuracy, Endurance, an Power Augmenty.
  • Všechny „opakovaně použitelné“ předměty z Biochem a Cybertech již nebude možné používat opakovaně. tato změna má za cíl vyrovnat „žádanost“ daného Crew Skillu a podpořit trh s těmito produkty.
  • Všechny stimy od Biochem budou vylepšeny. Budou trvat 8 hodin a budou se vyrábět ve skupinách po 6-8 podle typu.
  • Droid Armor byl odstraněn ze hry vzhledem ke změnám u společníků.
  • Znovu použitelné granáty z Cybertechu budou nahrazeny jednorázovými variantami, které jsou lepší, než ty v modré kvalitě.

Crafting v endgame:

  • Všechny modifikace z Operací se půjde naučit přes Reverse Engineering.
  • Gear z Operací již nepůjde rozebírat přes Reverse Engineering.
  • Crafteři dostanou možnost vyrábět gear srovnatelný se stroy a Hard mode Operacemi:
    • Story mode ekvivalnet se půjde naučit od trenéra.
    • Při rozebrání se hráč naučí verzi srovnatelnou s Hard mode gearem.
    • Tento gear má „zaručenou“ šanci na Reverse Engineering.
    • Tento nový gear lze prodávat
    • Pro výrobu jsou zapotřebí materiály získané za dokončení cíle v Conquestech
    • Gear nemá set bonus
    • nebude možné takto vyrábět Relicy.

Změny v Gathering a Mission skillech
Podobně jako u výrobních skillů se změn dočkají i „sběrací“ skilly:

  • Všechny mise pro společníky jsou nyní viditelné a jejich výběr již není náhodně generován.
  • Crew Skills mise byly překlasifikovány podle Grade systému.
  • Lehké zvýšení odměn z misí.
  • Materiálu v herním světě lze sbírat i pokud nemáte dostatečně vysoký skill.
    • Množství získaného materiálu se odvíjí od rozdílu mezi „sbíracím“ levelem hráče a levelem materiálu.
  • Sbírání materiálu zlepší skill bez ohledu na jeho level.
  • Při sbírání materiálu ve světě je šance na získání obou typů materiálu patřičného stupně.
  • Archeolgy Crystaly nyní dávají kromě Color crystalů také Artifact Fragmenty a Power Crystaly.
  • Čas „sběracích“ misí byl zkrácen.

Odstranění materiálů
Kromě všech zmíněných změn také v Knights of the Fallen empire dodje k odstranění některých materiálů, aby se snížil nepořádek, který vládne v bankách mnoha hráčů. Pokud nějaký z odstraněných materiálů vlastníte, při spuštění datadisku bude převeden na materiál, který zůstává. Nemusíte tak panikařit a prodávat materiál pod cenou.

Násleudjící materiály budou odstraněny:

  • Advanced Power Implant Processor
  • Alien Artifact Fragment
  • Alien Data Cube
  • Aluminium
  • Amorphous Carbonite
  • Augmentation Kit MK-10
  • Augmentation Kit MK-9
  • Augmentation Slot Component MK-10
  • Augmentation Slot Component MK-9
  • Bacterial Strain
  • Biological Compounding Chemical
  • Biometric Crystal Alloy
  • Blue Goo
  • Bondar Crystal
  • Chanlon
  • Cosmic Trace Particle
  • Diatium
  • Double-Pulse Implant Processor
  • D-Package Implant Processor
  • Enriched Durasteel
  • Eralam Crystal
  • Exonium
  • Exotic Element Equalizer
  • Exquisite Yellow Crystal
  • Flawless Yellow Crystal
  • Immaculate Yellow Crystal
  • Impeccable Orange Crystal
  • Impeccable Yellow Crystal
  • Inert Virus
  • Laminoid
  • Luminescent Cell Culture
  • Mass Manipulation Generator
  • Matter Transubstantiator
  • Medicinal Fluid
  • Molecular Stabilizer
  • Neurochemical Extract
  • Neutronium
  • Obsolete Crafting Material
  • Perfect Orange Crystal
  • Perfect Upari Crystal
  • Perfect Yellow Crystal
  • Phond Crystal
  • Plasteel
  • Precious Yellow Crystal
  • Prehistoric Artifact Fragment
  • Pristine Yellow Crystal
  • Psychoactive Compound
  • Quick-Growth Agent
  • Rakata Energy Node
  • Red Goo
  • Resinite
  • Rybcoarse Implant Processor
  • Self-Perpetuating Power Cell
  • Single-Pulse Implant Processor
  • Synthetic Energy Matrix
  • Synth-net Implant Processor
  • Toxic Extract
  • Universal Catalyst
  • Unknown Microorganism
  • Vial of Stabilized Isotope-5
  • Viral Residue


Komentáře jsou uzavřené