Na Cantina Tour v San Diegu bylo hlavním obsahem panel, týkající se traileru Sacrifice, ale jako bonus byla předvedena krátká scéna, která obsahuje informace o osudu jedné z nejvíce ikonických postav ve hře. Jednomu z účastníků se povedlo scénu natočit, a promptně jí zveřejnit na Twitteru. Čili pokud se nemůžete dočkat oficiálních verzí, můžete se podívat.
Nutno poznamenat, že tato scéna je něčím, v co mnoho fanoušků doufalo od začátku hry.
Holy crap! @SWTOR @TheBlurStudio behind the scenes #TheUsualPodcast #SDCC2015 #DarthMalgus #Carbonite #swtorfamily pic.twitter.com/rZ3riSFxeZ
— Will Griggs (@iamwillgriggs) July 11, 2015
Překlad Q&A s vývojáři naleznete v pokračování novinky
Q: Plány pro nové operace? (pro vysvětlení, viz developer blog o plánovaných změnách pro operace)
- A: Vývojáři určitě chtějí přidat nové operace, ale nejdřív chtějí mít solidní základ, na kterém vše bude stát. čili prioritou je úprava aktuálních operací, a až poté nový obsah. Bylo řečeno, že kadence, se kterou Operace budou přicházet, je velice důležitá, a že hlavní práce na nich začnou jakmile Knights of the Fallen Empire odstartuje.
Q: Plány pro nový PvP obsah?
- A: Fallen Empire by měla přinést určitě změny v celém systému, navazující a změny z Game Upúdate 3.3
Q: Změny v Conquestech?
- A: Conquesty budou upraveny aby odpovídaly novému obsahu.
Q: Nějaké změny na starých planetách? (Tatooine atd)
- A: Některé staré planety budou znovu navštíveny v průběhu příběhu KotFE.
Q: Gear sets pro jednoduché přehazování equipu?
- A: Nebylo slyšet přes velký potlesk za tuto otázku.
Q: Nějaké plány na další SWTOR knížku co by rozširovala příběh?
- A: Zatím ne
Q: Může zakoupená level 60 hrát původní příběh?
- A: Krátce řečeno, ne.
Q: Budou společníci více reagovat na hráčova rozhodnutí?
- A: Ano, jedná se o podstatnou část KotFE
Q: Bude zpátky Shroud z macrobinuular misí?
- A: Zcela jistě ano, ale neví se kdy. Shroud se ale neustále dívá.
Q: Plány na vylepšení Galactic Starfighter?
- A: Zcela jistě plány na nový obsah jsou, ale bude to záviset na tom, co hra bude potřebovat.