Po dnešní údržbě je na serverech Patch 2.6, přinášející otevření datadisku Galactic Starfighter pro všechny hráče, bez ohledu na to, jestli jsou předplatitelé, preferred a nebo free 2 play. Každý hráč má tak od okamžiku vytvoření své postavy možnost skočit do kokpitu jednoho z mnoha letounů a vydat bez bojovat proti nepřátelům ve vesmíru.
Ale jsou zde i novinky pro zasloužilé piloty, kteří k létání už mají přístup delší dobu. Jedná se o uvolnění nové třídy letounů, označený jako Bomber. Jedná se o zcela kompletně podpůrnou loď, schopnou vypouštět vesmírné miny, nebo automatizované drony, schopné likvidovat nepřátele bez ohledu na to, co pilot právě dělá. Nebo aktivovat dočasný hyperprostorový maják, který umožní spolubojovníkům skočit přímo do bitvy, role, kterou do této doby mohly zastávat pouze velké bitevní lodě.
Další novinkou jsou nové cíle mise. Už boj nemusí být jenom o zabrání a držení kontrolních satelitů, ale čistě o sestřelování nepřátel z oblohy. Bojuje se tak dlouho, než jedné straně začnou docházet piloti a je přinucena se stáhnout pryč, nebo po určitém časovém úseku. Která strana sestřelí nejvíce protivníků se stává vítězem bitvy (aneb Team Deathmatch).
Pro příznivce klasického hraní je zde nový flashpoint, Kuat Drive Yards. Ten přestavuje novou kategorii, takzvaný Tactical Flashpoint. Ty se budou přizpůsobovat levelu hráčů, a jsou nezávislé na rolích, čili pokud se do nich přihlašujete přes Group Finder, tak se naberou první 4 hráči, které dá systém dohromady, a nemusí se tak čekat na tanky nebo healery, kterých je bohužel zoufale málo. Zajímavou věcí také je, že flashpont se skládá vždy z několika náhodně generovaných sekcí, a tak může při každém hraní být trochu odlišný.
Kompletní patch notes pro Patch 2.6 najdete na oficiálních stránkách.