Pokud jste sledovali dění okolo updatu Patch 2.0, který nás má zasáhnout již v brzké úterní ráno, tak možná víte něco o plánovaných změnách pro PvP systém.
A právě tohoto tématu se týká poslední developer blog, který sepsal Alex Modny, Assistant Designer zaměřený hlavně na PvP a vyvažování postav.
Kompletní článek najdete na oficiálních stránkách, a v pokračování novinky pak najdete vypsané a přeložené hlavní změny.
Hlavní novinkou bude nový Bolster systém, čili systém, který umožňuje slabším postavám soupeřit s těmi silnějšími. Tento systém doznal několika změn, které by měli hráče mezi sebou lépe vyvážit, a navíc by měl být snáze upravitelný ze strany vývojářů, umožňující citlivější balancování v PvP zónách.
Druhou změnou bude úprava výpočtu statistiky Expertise. Narozdíl od současné situace bude mít fixní limit, 2018, který získáte ze všech PvP setů War Hero a výše (včetně nových). Lepší sety pak budou mít především lepší ostatní statistiky, které budou tím, co bude hráče posilovat. Cílem této změny je pokusit se vyrovnat hrací pole, a udělat PvP více o schopnostech hráče, namísto schopnosti bezhlavého skládání „PvP statu“.
Poslední hlavní novinkou jsou nové brackety, čili rozdělení hráčů podle levelů. Nově to budou 10-29, 30-54, 55 a 55 Ranked. Toto rozdělení, v kombinaci s úpravami Bolster systému, by mělo hráče více vyrovnat jak v síle, tak v množství schopností, a tím pádem i efektivnosti jejich rotace.