Po včerejších problémech, kdy odstávka serverů trvala mnohem déle než obvykle, zde je Patch 1.4.2.
Opravuje některé schopnosti postav, pár předmětů, warzóny a další věci. Kompletní seznam oprav a změn najedete jako vždy v pokračování novinky.
Patch 1.4.2 Patch Notes
Balancování tříd a boje
Bounty Hunter
Mercenary
- Sweeping Blasters nyní hráče otočí směrem k cíli
Smuggler
Gunslinger
- Sweeping Gunfire nyní hráče otočí směrem k cíli
Společníci
Obecně
- Některé schopnosti společníků nyní zobrazují přesnější chybové hlášky
Flashpointy a Operace
Obecně
- UI pro Lockout záložku se nyní zobrazuje správně
Operace
Explosive Conflict
- Upraven terén, aby se zamezilo možnosti přeskočit určité boje
- Defected Imperial Commander by se již neměl občas stávat nezacílitelným
Itemy
- Consumable itemy, které mají aktivační dobu se již nespotřebují při přerušení jejich další aktivace
Mise a NPC
Class Mise
Sith Warrior
- General Faraire: Tato mise by se nyní měla vždy aktualizovat při vstupu do její fáze
Trooper
- The Ambush: Opravena chyba, která mohla bránit v dokončení mise
PvP
Warzóny
- Provedeny změny, opravující nedoplňování Warzón, pokud jeden z členů přednastavené skupiny nechal vypršet odpočet
UI
Obecně
- Mapa a další prvky UI by již neměly občasně problikávat na strojích se SLi nebo Crossfire konfigurací
Mapy
- Výkon SLi již nepoklesne při otevírání Galaxy Map
- GTN terminál se nyní zobrazuje na mapě hráčovy lodi, pokud je odemčen
Opravy bez kategorie
- Hráči, kteří se odhlásí na cizí lodi bez toho, že kdykoliv vstoupili na svojí loď, budou nyní korektně vyhozeni před vstup do hangáru
- Opět jde používat vozidla v Black Sun, Old Galactic Market, The Works, a Jedi Temple čtvrtích na Coruscantu.
- Opravena chyba, která způsobovala, že klient vyhodnocoval jako platné klikání klikání mimo okno při používání klávesnic na obrazovce.
- Nemělo by již docházet k poklesu výkonu při otáčení kamerou ve Walkeru na Ord Mantell
- Určité vizuální prvky by již neměly mize při průchodu určitými tvary
- Opraeny některé špatně umístěné objekty, spoje nebo díry v terénu a lokace, ve kterých se hráči mohli zaseknout