Oficiální stránky nám přinesly nový Developer Blog zaměřený na plánované změny pro Patch 1.4. Na první pohled lze z textu pochopit, že se bude jednat o poněkud razantní změny hlavně na poli Crowd Control v PvP, doprovázené i změnami schopnostech postav Sage/Sorcerer a Commando/Mercenary, nebo i změn v hraní za pomoci Stealth, čili něco, co se dotkne postav Scoundrel/Operative a Shadow/Assassin.
Podstatnou změnou je úprava Resolve v PvP. Zjednodušeně řečeno by úrpava měla zabránit tomu, že se neorganizovaným skupinám povede jednoho hráče rychle „nakrmit“, a udělat jej na nějakou dobu nezastavitelným. Při aplikaci Crowd Control schopnsti na hráče by se tak již neměly lineárně přidávat jednotlivé hodnoty do Resolve Bar, ale efekt by se měl zvyšovat progresivně podle nejsilnějšího aktivního efektu. Přehled změněných abilit a kompletní text najdete na oficiální stránce.
UPDATE 6.9.: Bioware podali několik číselných vysvětlení, jak přesně má nový Resolve systém fungovat. Najdete je v pokračování novinky
Nový systém
Příklad A: Hráč A stunne cíl na 4 sekundy. 1 sekundu poté hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy. Cíl je stunnut celkem 5 sekund.
- Hráč A stunne cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = 4 sekundy | cíl získá 800 Resolve
- O 1 sekundu později hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = existující 4s + nová 1s = 5 sekund | cíl získá 200 Resolve (800/4)
- Cíl získal celkově 1000 Resolve při stunu trvajícím 5 sekund
- Rychlost získání Resolve = 200 za 1 sekundu stunu
Příklad B: Hráč A stunne cíl na 4 sekundy. 4 sekundy poté hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy. Cíl je stunnut celkem 8 sekund.
- Hráč A stunne cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = 4 sekundy | cíl získá 800 Resolve
- O 4 sekundy později hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = existující 4s + nové 4s = 8 sekund | cíl získá 800 Resolve
- Cíl získal celkově 1600 Resolve při stunu trvajícím 8 sekund
- Rychlost získání Resolve = 200 za 1 sekundu stunu
Současný systém
Příklad A: Hráč A stunne cíl na 4 sekundy. 1 sekundu poté hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy. Cíl je stunnut celkem 5 sekund.
- Hráč A stunne cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = 4 sekundy | cíl získá 800 Resolve
- O 1 sekundu později hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = existující 4s + nová 1s = 5 sekund | cíl získá 800 Resolve
- Cíl získal celkově 1600 Resolve při stunu trvajícím 5 sekund
- Rychlost získání Resolve = 320 za 1 sekundu stunu
Příklad B: Hráč A stunne cíl na 4 sekundy. 4 sekundy poté hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy. Cíl je stunnut celkem 8 sekund.
- Hráč A stunne cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = 4 sekundy | cíl získá 800 Resolve
- O 4 sekundy později hráč B stunne stejný cíl na 4 sekundy | efektivní doba trvání = existující 4s + nové 4s = 8 sekund | cíl získá 800 Resolve
- Cíl získal celkově 1600 Resolve při stunu trvajícím 8 sekund
- Rychlost získání Resolve = 200 za 1 sekundu stunu
Jediný rozdíl tak je, že nepřítel nedostává zbytečně Resolve body navíc a hodnota Resolve se tak vždy odvíjí od celkového času, který strávil stunnutý. Dva koordinovaní hráči mohou někoho držet ve stunu po stejnou dobu jako kdykoliv dříve.
to se mi libi