Server Gamebreaker TV na PAXu pořídil interview s Lead PvP Designerem hry Gabem Amatangelem, ve kterém ho vyzpovídal ohledně všech možných informací o plánech BioWare do budoucna.
V interview padla především zmínka o plánech pro oživení Ilumu. Gabe přiznává, že tuto část hry nechali tak trochu až na konec vývoje, a že nevyšla přesně podle plánů. Proto nyní plánují na leden PvP event, který by měl oblast oživit. Příběhové pozadí by měl být hon za vrakem mimozemské lodi, která se zřítila právě v oblasti Ilumu. Další témata, kterých se rozhovor dotkl, byly plány pro motivování hráčů k návratům na starší planety, Rakned Warzóny, PvP jako celek, Free-2-Play a dalších.
Poslední zajímavostí je pozadí samotného interview, kde lze sledovat Healer Commando hrajícího Huttball, čili kdo se chce inspirovat, tak nehraje vůbec špatně. Rozhovor najdete na webu Gamebreaker TV.
Toť vše k world pvp…
O OW PvP se tam nemluví vůbec, mluví se o plánech pro oživení Ilumu a instancovaném PvP. Čili se ho na to očividně nezeptali.
A hodlají o world pvp někdy mluvit?
Zajed na nejakou gameshow a zeptej se vyvojaru
Ale jinak jsem presvedceny, ze je to problem serveru. Treba na Jung Ma (US East RP-PvP) poradaji pravidelne sami hraci bitky, a bavi se tim. Cili je videt, ze nepotrebujes nejaky rizeny zasah
hm, že si lidi rovnou neudělali celou hru sami.
Jenom poukazuju na to, ze Open World PvP je hlavně o iniciativě hráčů.
A obecně, MMO žánr je právě o tom, co s nabídnutým prostředím hráči vymyslí. Opět vezmu Jung Ma server, kde zorganizovali plnohodnotnou meziplanetární válku, s odměnami, a vším tímhle.
To je sice hezký, ale hráči nemůžou zorganizovat nic víc než jen masivní řežbu mezi sebou, world pvp by mělo mít víc než to, aby se to mohlo aspoň trochu přiblížit konkurenci.