Včera jsme tu měli oznámení o dalším velkém patchi, ale vzhledem k tomu, že se jej jseště pár týdnů nedočkáme, a hra si do té doby nemůže dovolit být bez oprav a aktualizací, tak zde máme patch 1.1.5. Asi hlavním prvkem patche je snaha o vyřešení problémů s náročností na některých počítačích, které má podobu nastavení shaderů na „Very Low“. Jak se tato možnost projeví a jestli pomůže, to se ukáže při delším běhu.
Celé Patch notes jako vždy najdete v pokračování novinky.
Obecné
- Hráči mohou použít příklaz /roll nebo /random pro vygenerování náhodného čísla mezi 1 a 100. Příklazy také příjmají paramtery pro rozsah (například: /roll 20-40) nebo hodnotu kostek (například 2d6 pro hod dvěmi 6ti stěnými kostkami)
Třídy a boje
Obecné
- Pohnutí se při používání channeled ability (jako například Telekinetic Throw a Force Lightning) již nezresetuje gobální cooldown, což umožňovalo dávat větší damage, než bylo zamýšleno
Sith Warrior
- Francouzská verze titulu „Darth“ je nyní správně
Flashpointy a Operace
Operace
Obecné
- Bossové v Operacích nyní dropují správný loot pokud je aktivní Master Looter rozdělování
Eternity Vault
- Efekty „Duel of the Fates“ a „Penalty of Destiny“ jsou nyní správně odstraněny, pokud se boj zresetuje
- Problém, který mohl způsobit zablokování tlačítek při Ancient Pylons, byl opraven
Karraga’s Palace
- Dokončení Karagga’s Palace na Nightmare Mode nyní dá hráčům titul „The Unyielding“
Předměty
Obecné
- Nové žlutočerné krystaly jdou nyní koupit od Pre-order vendorů na Republic a Imperial Fleet
- Do vydání patch 1.2 byla snížena cena některých high-end speederů
- Vendor prodávající množství endgame krystalů byl do vydání patch 1.2 přidán na Republic a Imperial Fleet
- Portable Holo Dancer znovu zobrazuje správný grafický efekt
- Požadavky na Dark/Light u některých krystalů byly odstraněny
Mise a NPC
Mise
Republikové
- Chaos and Harmony: Opravena chyba, která způsobovala mizení a objevování Children of the Emperor během finálního boje, což značně ztížilo boj
Imperiální
- Manufacturing Miracles: Opravena chyba v konverzaci s Destrisem, která jí mohla předčasně ukončit
PvP
Obecné
- Cíle pro Daily a Weekly mise na Ilumu jdou získávat i hraní Warzonách
Warzony
Obecné
- Healeři ve Warzonách získávají „killy“ pokud léčený hráč někoho zabije
- Hráč ovlivnění Damage Over time efekty nyní mohou zabírat cíle
- Battlemaster a Champion Commendations jsou nyní dostupné u PvP Vendor za Warzone a Mercenary Commendations. Champion Gear Bags jsou stále dostupné.
- Valor zíksaný z Warzon byl navýšen
- Medaile mají nyní hodnotu 500 Valoru a 10 Commendations. Hráči získají odměny pouze za první 4 získané mediale
- AFK časovač ve Warzonách byl zvýšen ze 60 na 90 vteřin
Alderaan Civil War
- Speedery, které hráče převážejí na bojiště mají nyní třísekundový aktivační čas, aby se zvýšila pravděpodobnost, že koordinovaný útok dovede zabrat postranní věže
World PvP
Ilum
- Z důvodů vylepšení výkonu hry již dvě velké věže v základnách nebudou střílet do vzduchu
- Hráči nyní mohou zabít monhem větší řadu hráčů, než je na ně uplatněn limit na získávání Valoru. Po dosažení limitu pak hráčům trvá kratší dobu, než mohou znovu získávat Valor
UI
Obecné
- Nastavení Shader Complexity nyní podporují možnost „Very Low“
- Kodexové záznamy se po odemčení zobrazí správně i hráčům na úrovní 50
Nezařatitelné opravy chyb
- Opravena chyba, která mohla vést k vyhození členů guildy ze skupiny krátce po připojení
- Použití určitých emotes při použití instantních schopností již nevede k nezamýšlenému pohybu hráče