Patch Notes 1.1.2 - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Patch Notes 1.1.2

Vydáno: 8.2.2012 v 18:00 | Autor: Aries | Komentáře

Patch NotesÚterní odstávka přinesla nový patch s pořadovým číslem 1.1.2, který se zaměřuje hlavně na vychytávání různých chyb, které postihují některých schopnosti. Jinak se podle Georga Zoellera můžeme v dalším „major content patchi“ (čili v tom s číslem 1.2) těšit na spoustu věcí, především v craftingu. Bude to například možnost „vyndat“ z fialových věcí jejich základní mod (armoring, barrel, atd.) a umístit ho do jiné věci, dále šance na critical success při výrobě oranžových věcí a prý mnoho dalšího.

Patch Notes tradičně najdete v pokračování novinky.



Třídy a boj

Odezva schopností

  • Zlepšena odezva pro aktivaci schopnosti, zejména v prostředí s nízkým framerate.
  • Aktivační ukazatel se ukazuje a mizí ve správnu dobu.
  • Instantní schopnosti již neprovedou animaci dvakrát, což způsobí trhání klienta.
  • Zobrazení floating textu z instatních healů již není zdržováno animací a přesně odpovídá tomu, co se děje na serveru.
  • Schopnosti na cooldownu jsou více odlišené od použitelných.

Obecné

  • Pokud byl během smrti aktivní Sprint, zůstane aktivní i po oživení.

Jedi Knight

Sentinel

  • Pacify: Schopnost již nejde použít na bosse v Operacích.
Watchman
  • Plasma Blades: Zvyšuje poškození burn efekty o 5% za bod.
  • Searing Saber: Správně modifikuje critcal damage burn efektů.

Sith Warrior

Marauder

  • Obfuscate: Schopnost již nejde použít na bosse v Operacích.
Annihilation
  • Hemorrhage: Zvyšuje poškození bleed efekty o 5% za bod.
  • Bleedout: Zvyšuje poškození bleed efekty o 5% za bod.

Jedi Consular

General

  • Unity: Korektně přidává damage reduction.

Shadow

  • Všechny Techniques nyní stojí 100 Force.
  • Force Technique Force Breach dává poškození hned při aplikaci.
Kinetic Combat
  • Technique Mastery: Neprodlužuje trvání efektu Breach u Force Technique. Zvyšuje celkovou damage Force Technique.
  • Particle Acceleration: Skill se nyní může aktivovat ze schopnosti Spinning Strike. Nyní se spouští když je dána damage, ne když je použita schopnost, čili schopnosti Spinning Strike, Double Strike, a Whirling blow mají více šanci spustit efekt. Šance na spuštění byla snížena o 30%, a správně zvyšuje critical damage Project pokud je spotřebován charge z Force Potency.
  • Harnessed Shadows: Stack Harnessed Shadows trvá 30 vteřin. Použití Slow Time přidá stack Harnessed Shadows.
Infiltration
  • Circling Shadows: Požaduje zvolení skillu Shadow Technique. Shadow Technique musí být aktivní, aby se spustil buff Circling Shadows.Také je možné tento skill aktivovat přes Spinning Strike.
Balance (Shared Tree)
  • Force Focus: Snižuje cooldown Force Breach, pokud je aktivní Force Technique.
  • Force Strike: Spouští se melee útoky na cíle, které na sobě mají efekt Force Breach.
  • Force in Balance: Vyléčí 1% maximálního života za každý zasažený cíl. Léčení již nemůže critnout a nemůže spotřebovat charge z Force Potency.
  • Psychic Absorption: Zdvojnásobuje léčení z Force in Balance a Focused Insight.

Sith Inquisitor

Assassin

  • Všechny Saber Charges nyní stojí 100 Force.
  • Lightning Charge Discharge nyní dává damage hned při aplikaci.
Darkness
  • Charge Mastery: Neprodlužuje trvání efektu DIscharge u Lightning Charge. Zvyšuje celkovou damage Lightning Charge.
  • Energize: Skill se nyní může aktivovat ze schopnosti Assassinate. Nyní se spouští když je dána damage, ne když je použita schopnost, čili schopnosti Assassinate, Thrash, a Lacerate mají více šanci spustit efekt. Šance na spuštění byla snížena o 30%.
  • Harnessed Darkness: Stack Harnessed Darkness trvá 30 vteřin. Použití Wither přidá stack Harnessed Darkness.
Deception
  • Induction: Požaduje zvolení skillu Surging Charge. Surging Charge musí být aktivní, aby se spustil buff Induction.Také je možné tento skill aktivovat přes Assassinate.
Madness (Shared Tree)
  • Crackling Charge: Snižuje cooldown schopnosti Discharge, pokud je aktivni Lightning Charge.
  • Raze: Nyní se aktivuje skrze melee útoky, které trefí cíl s Discharge efektem.
  • Death Field: Vyléčí 1% maximálních HP za každý zasažený cíl. Heal nemůže critnout a nespotřebovává charge z Recklessness.
  • Devour: Zdvojnásobuje léčení přes Death Field a Parasitism.

Smuggler

Gunslinger

Sharpshooter
  • Diversion: Schopnost nelze použít na bossy v Operacích.

Imperial Agent

Sniper

Marksmanship
  • Diversion: Schopnost nelze použít na bossy v Operacích.

Bounty Hunter

Powertech

Advanced Prototype
  • Hydraulic Overrides: Snadněji rozpoznatelné zvukové a grafické efekty.

Trooper

Obecné

  • Troopeři se nyní mohou dostat do své lodi, pokud odletí a vrátí se na Corelli během 30 minut.

Vanguard

Tactics
  • Hold the Line: Snadněji rozpoznatelné zvukové a grafické efekty.



Společníci

Obecné

  • Společníci se při přivolání již nezobrazí neoblečení.



Jednotliví společníci

Doc

  • Crazy Talk (mise): Mužské postavy nyní mohou bez problému dokončit dialog spojený s touto misí.



Crew Skills

Obecné

  • Již se nebude chybě zobrazovat zpráva „There are no missions defined for the Crew Skill: [Crew Skill Name]“.

Crafting Skills

Obecné

  • Již se nebude chybě zobrazovat zpráva „There are no missions defined for the Crew Skill: [Crew Skill Name]“

Biochem

  • Energized a Exotech stimy a adrenaly nepotřebují pro použití skill Biochem.
  • Energized a Exotech stimy a adrenaly nejsou již Bound, čili s nimi lze obchodovat.
  • Znovupoužitelné Rakata stimy and adrenaly byly oslabeny na úroveň srovnatelnou s Energized stimy a adrenaly. Popisky stále zobrazují staré hodnoty.
  • Schémata na Exotech Med Unit z Eternity Vaultu se již jde naučit.

Gathering Skills

  • Surovinové nodes se na Ilumu již neobjevují v přátelských základnách.
  • Lehce sníženo množství materiálu získaného z droidů a zvířat.



Flashpointy a Operace

Obcné

  • Hráči již mohou získat přidělený loot, pokud je zaplá funkce Master Looter a oni jím nejsou.

Flashpointy

The False Emperor

  • Loď Jindo Kreyese již nedostane do stavu, kdy jí není možné poškodit.

Kaon Under Siege

  • Infected Mercenary již nemůže hráče permanentně stunovat.

Operace

Eternity Vault

  • Soa se již nezresetuje, pokud chytí po Mind Trap hlavního tanka.
  • Soa nyní uvolní všechny hráče v Mind Trap, než přejde do fáze s plošinami. Hráči se tak již nemohou zaseknout v Mind Traps.
  • Hráči uvolnění z Mind Trap po porážce Soa jsou nyní přemístěni do správné lokace, kde si mohou vybrat svůj podíl na lootu.

Karagga’s Palace

  • Truhla po poražení Karaggy na Nightmare se již neobjevuje z části ve zdi.
  • Schopnost Foreman Crushera Perforating Rend jižstrefuje všechny v cílové oblasti.
  • Jarg & Sorno: Carbonizer Probe již nezmizí, pokud všichni hráči, co na ní zaútočili, zemřou před jejím zničením.
  • Karagga se již neobjevuje na zdech během boje.
  • Karaggova truhla se již neobjevuje po zabití Bonethrashera na Nightmare.



Předměty

Obecné

  • Rakata zbraně mají nyní správný rating 140 a mají v sobě modifikace úrovně 25.
  • Champion bag nyní vždy obsahuje 15 Centurion Commendations a 7 Champion Commendations, a šance na token byla snžena. Battlemaster bag má vždy 15 Champion Commendations.

Obchodníci

  • Jinž nejde nakupovat předměnty pokud držíte Shift, Alt, nebo Ctrl.



Legacy

Obecné

  • Legacy Experience potřebná pro Legacy Levely přes 20 byla zvýšena.



Mise a NPC

Obecné

  • Commendation za Daily a Weekly ise na Flashpointy a Operace byly zvýšeny.
  • Již nelze přijímat mise z mission boards pokud má hráč dosažen limit nesplněných misí.
  • Resetování mise, která závisí na splnění jiných misí již nebrání obdržení odměny.

Mise

Imperiální

  • Fifth Time’s the Charm: Zabití Gholana již není odměněno XP.
  • General Faraire: Khourlet’s Elite Guards se již neobjevují za dveřmi, což blokovalo postup v této misi.
  • A Last Stand: Hráči mohou splnit tuto misi pokud jsou Voss Scholars v celách.
  • The Big Show: Použití Force Cloak, smrt, nebo opuětění fáze při kroku „Defeat the Screaming Blade Cultists“ již nezpůsobí zmizení daný NPC.

Republikové

  • Leave Nothing Behind: Frozen Biomass Container lze lootnout i pokoud se zavře lootovací okno.
  • Most Wanted: O mission item již nejde rollovat.
  • Need to Impress: Hráči jižmohou mluvit s Ambassador Jannik pokud splnili misi Gormak Country.
  • The Lightspring: Odolnost Vaverone Zare a Nariel Pridence byla snížena. V misi již nejde neuspět.
  • The Shadow Fist: Postup misí byl zresetován na první krok. Hráči již nemohou být zamčeni v místnosti se stealth generátorem.



PvP

Warzóny

Huttball

  • Schopnosti, kteér přitaují nepřátele (jako Grapple, Harpoon, a Force Pull) již nemohou přitáhnout hráče na spawnovací plochu.
  • Hráči se spawnovací oblasti již nemohou chytit Huttball a již nebudou zabiti za chycení míče v neplatné zóně.

World PvP

Ilum

  • Truhly na Ilumu se respawnujíc méně často, aby se snížily zisky z farmení.
  • Particle Cannons již nejde permanentně vyřadit.
  • Implementovány ochranné prvky pro zamezení exploitování Valoru.



Space Combat

Obecné

  • Rychlost nepřátelských Ion Cannonů byla snížena pro vyrovnání obtížnosti v high-level space misích.



UI

Obencé

  • Tlačítko reverse engineering již nemizí.



Nezařaditelné opravy chyb

  • Načítací obrazovky se již nezobrazují v nízkém rozlišení.
  • Obličejové animace se již nespouští chybně v některých instancích.
  • Během teleportace se neobjevuje splash screen přes načítací obrazovku
  • Odstraněny problémy působítí omezený zvuk, černé portréty nebo nemožnost začít konverzace při opětovném připojení po odpojení.
  • Operavena chba, která mohla způsobit pád klienta při aktualizaci inventáře.
  • Načítací obrazovka se již nezobrazuje při „fade to black“ scénách.



Štítky: , ,

Komentáře - Napsat komentář
  1. Darth Gurth | 8.2.2012, 21:57

    Chtelo by to zformatovat, tohle se neda cist, dik.