Po dnešní poněkud delší odstávce byl na servery nahrán nový patch, označený jako 1.1.1. Patch notes jako vždy v pokračování novinky.
Také se už v neděli objevilo vysvětlení od Stephena Reida, co způsobilo ono vypnutí v sobotu, které pobouřilo značnou spoustu lidí. Ve stejném příspěvku se také vyjádřil, že uvažují nad jiným systémem serverových odstávek pro nás, evropské hráče.
Můžeme tedy jenom doufat, že zavedou stejný systém, jako používá Blizzard, čili že aktualizují ve stejný čas, bez ohledu na časové pásmo. Pro vysvětlení, v tomto modelu není rozdíl mezi jednou hodino ráno v Londýně, nebo v Texasu, vždy je to v jednu hodinu ráno.
Update 1.2. – BioWare oficiálně potvrdili (a za problémy se omluvili), že došlo k nějakému zádrhelu v komunikaci a do patch notes se dostalo opravení chyb, které v patchi nejsou. Jedná se o nezapočítávání výher ve Warzonách.
Třídy a boj
Obecné
- Opravena chyba, která působila nezobrazování global Cooldownu, což při klikání na schopnosti vedlo k dojmu toho, že hra nereaguje.
- Opravena chyba která mohla způsobit, žer ikona schopnosti vypadala jako „kliknutelná“, ale ve skutečnosti nebyla.
- Poud je hráč oživen jiným hráčem, ať už v boji nebo mimo něj, bude mít 25% života.
Jedi Knight
Guardian
- Freezing Force: Nyní správně trvá po dobu 9 vteřin (zvýšeno ze 6 vteřin).
Jedi Consular
Sage
- Mental Alacrity: Nyní správně nemá aktivační cenu.
- Salvation: Cíl již není vyléčen dvakrát.
Smuggler
Scoundrel
- Flechette Round: Nyní dává 30% armor penetration.
- K.O.: Tato schopnost nyní srazí cíl k zemi na 1,5 vteřiny.
- Shoot First: Damage této schopnosti byla snížena o přibližně 20%, protože umožňovala rychlejší zabíjení v PvP, než bylo zamýšleno.
Imperial Agent
Operative
- Acid Blade: Nyní dává 30% armor penetration.
- Jarring Strike: Tato schopnost nyní srazí cíl k zemi na 1,5 vteřiny.
- Hidden Strike: Damage této schopnosti byla snížena o přibližně 20%, protože umožňovala rychlejší zabíjení v PvP, než bylo zamýšleno.
Bounty Hunter
Mercenary
- Sweeping Blasters nyní mohou být použity zadarmo pomocí Thermal Sensor Override.
Powertech
- Oil Slick nyní nemá aktivační cenu.
Flashpointy and Operace
Flashpointy
Directive 7
- Bulwarkovi Area of Effect schopnosti nyní míří se směru, kam je Bulwark otočen.
- Některé z Bulwarkových schopností bylo možné přerušit. Bulwark je nyní imunní na interrupty.
The False Emperor
- Opravena chyba, která mohla způsobit nesprávné chování v rozhovoru s Akisem Wodem.
The Foundry
- Opravena chyba, která mohla zablokovat poslední boj v tomto Flashpointu po konverzaci.
- Poslední boss se již nemůže zaseknout v jeho nezničitelné fázi.
The Red Reaper
- Zabití Lorda Kheruse je nyní odměněno méně zkušenostmi.
- Některé ze schopností Lorda Kehruse byly upraveny, aby odpovídaly úrovni tohoto flashpointu.
- Hráči se nyní mohou dostat do melee range při boji s Lordem Kherusem, což mu zabrání v házení beden.
Operace
Eternity Vault
- Hráči již náhodě neumřou poté, co se dostali do lávy u Ghraje.
Karagga’s Palace
- Enrage bosse Foreman Crusher nyní zvedne jeho rychlost, což umožní chytit hráče, kteří se snaží utéct.
- Opravena chyba, která mohla způsobit zablokování ovládání Materials Disposal Unit, pokud byla skupina poražena bossem G4-B3 Heavy Fabricator při 16-man Hard Mode.
- Opravena chyba, která neumožňovala bossovi G4-B3 Heavy Fabricator aktivovat správné množství Proximity Pulse Mine a Security Stun Drone.
- Damage od granátu bosse G4-B3 Heavy Fabricator se zvyšuje s obtížnosti Operace.
- Karagga již neaktivuje svou schopnost Unstable Energy dvakrát za sebou v řadě.
- Raketoplán po porážce Karaggy již hráče netransportuje do špatného hangáru.
- Zdi, které chyběly v Karagga’s Palace jsou nyní na správných místech.
Opravy chyb
Obecné
- Opravena chyba, která mohla způsobit nezapočítání cílů v misích „[WEEKLY] Deadly Operations,“ „[WEEKLY] Galactic Operations,“ a „Journey to the Belsavis Depths.“ Celá operační skupině bude uznáno splnění mise.
Předměty
Opravy chyb
- Srovnávající popisky již nemají staty vypsané obráceně.
Mise a NPC
Mise
Impérium
- Declaration of War: Mise bude pokračovat dále po interakce s lodním holoterminálem.
- Debriefing: rozhovor přes lodní holoterminál v této misi již nejde opakovat.
- The Eagle’s Nest: Mise The Assassin’s Fortress je nutná pro tuto misi.
- Number One with a Bullet: Opravena chyba, která zabraňovala bounty Hunterům odejít od Foundera.
- The Mandalorian Killer: Thendys Noori nepokračuje v léčení Kellian Jarro potom, co se vzdá.
- Reallocation: Ukončující konverzace nyní začne po interakci s holoterminálem na lodi.
- The Voice of Darkness: Opravena hcyba, která mohla způsobit přeskočení do špatné fáze této mise.
Republika
- Death Spiral: Opravena chyba, která Jedi Knightům znemožnila použí raketoplán zpátky na orbitální stanici po setkání se s Commander Rayfel
NPC
Opravy chyb
- Kintan Behemothové se už neobjevují na vrcholcích stromů.
PvP
Warzóny
Obecné
- Opravena chyba, která moha způsobit neuznání odměny za výhru ve Warzónách.
Voidstar
- Hráči již nemohou vylézt z spawn plochy útočícího týmu před začátkem boje.
World PvP
Ilum
- Do základen byly přidány další turrety.
Space Combat
Obecné
- K odměnám z high-level daily misí Operation Ascendant Pride (Impérium) and Operation New Eclipse (Republika) byli přidány dvě Daily Commendation.
UI
Obecné
- Pokus o lootnutí předmětu s aktivním Master Looterem mimo planetu nyní hodí chybovou hlášku.
Oprava chyb
- Vedoucí Ops skupiny již není spamován chybovými zprávami o tom, že byl jejich společník odvolán.
Opravy minoritních chyb
- Speciální předměty zaslané jako součást různých edic hry byly poslány znovu, pokud byly smazány herním systémem před jejich vyzvednutím.
no tak opravení nezapočítání výhry ve warzoně se jim teda nepodařilo. před chvílí alderaan vyhraný, ale nezapočítáný… :-/
Yep, a není to poprvé, si pamatuju, že úplně první patch 1.01 měl opravit chybně ukazované cooldowny, ale pořád to ještě není opravené a často v pvp se mi u jedné ability pořád blbě ukazuje, naštěstí už dokážu odhadnout sám, kdy abilitu můžu použít a kdy ne
sherlock161: Tak tu chybu nahlas přes ticket a nestěžuji si tady v komentářích, kde je to k prdu. Spoustě lidí se všechny věci uvedené v dřívějších patch notes projevily.
Ticket jsem poslal, a hádej, jak to dopadlo
Tak hra je tu docela chviličku… Snad se jim do 3 měsíců podaří tohle všechno vychytat. Budeou muset, jinak jim hráči budou odpadat
Jsou lidi, kteří čekají, že vše pojede na 100%. Nadávají, že tu byl betatest a vše je při starém. Kdo ale z betatesterů reportoval bugy? Z dvou milionů tipuju, že sotva 1%. Co já nareportoval, to již ve hře neni. Krom vizuálních bugů…
Hrál jsem X let WoW. To bylo také zabugované a některé věci se řešili prostě až dalším vydáním patche. Tady patche lítají pořád, tak je vidět, že s tím něco chtějí udělat a dělají. Né vždy se vše opraví. Jednou opravou se může pohnojit i něco dalšího.
Tenhle patch ale testovali dva týdny na PTS a podle vyjádření Bioware, který můžeš vidět zde http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2410519#edit2410519 to lze pochopit, že ten fix tam prostě zapomněli dát, nechápu teda, jak si toho mohli nevšimnout za ty dva týdny testování, já myslím, že nás BW má prostě za blbce a tohle jsou prostě jen výmluvy.