Jak jsem naznačil na fóru, aktuálně v 15:00 skončilo informační embargo na informace o plánovaných betatestech. Od září budou probíhat takzvané „Beta Test Weekends„. Jak název napovídá, bude se jednat o krátké nahlédnutí do betaverze hry po dobu jednoho víkendu.
Pozvánku dostanou vybraní hráči (podle čeho vybraní není v dokumentu specifikováno), kteří jsou zaregistrovaní na SWTOR.com a přihlášení do testovacího programu.
Beta Test Weekends NEJSOU to samé, jako Early-access získaný koupení pre-order boxu, jak je zmíněno v předchozí novince, jedná se o jednorázovou akci, aby se fanoušci mohli podívat, jak hra vůbec vypadá a jak se hraje.
Dále je součástí dokumentu náznak vydání. Mluví se v něm o Holiday 2011 (konkrétně, že plánují, aby SWTOR byl největším trhákem tohoto období), což je Americké/Kanadské označení pro zimní svátky. Hry se tedy dočkáme zřejmě někdy ke konci podzimu nebo spíše během prosince.
Tedy nám hru, jak se očekávalo(nebo aspoň já) nadělí pod stromeček.
Jo takze s nejvetsi pravdepodobnosti puvodni datum prelom Listopad/ Prosinec
otázka je, kdy to ale můžou začít hrát ty, co mají oupené pre-order a poslali kód na early acces jako jsem třeba já, aby to nebylo jen tak týden před vydáním
Nic nedostanete, nezaslouzite si to. Stejne to nebude lepsi nez GW2 ani omylem
Hudson: Vzdy je to tyden pred vydanim, preorder nebyva vic jak tyden…
Hudson: Rozhodně nepočítej s měsícem, ten týden, možná méně, je reálnější.
LOL: Tak zalez na GW2 web a buď tam, my tady věříme, že SWTOR bude mnohem lepší, GW2 zatím působí až moc jako singelplayer
jasný, co se dá dělat :-)a to datum vydání už by konečně mohli říct, když už do toho lidi vrážej prachy, jinak co říkáte na ty HW nároky?
Já stejně úplně vidím jak spustí early-acces a v prvních minutách spadne server a všichni budou nadávat
HW naroky me netrapi a jsou hodne slabe, mohlo to byt narocnejsi
Aries: Az na to, ze GW2 bude mit 50PVE/50PVP a slibujou mnohem zajimavejsi veci nez SWTOR
Desto: Jo? kdy se ti toto naposledny stalo? u jakeho MMO? tato dobra je uz davno pryc….
Tak já chci tor hrát hlavně s kamarádama od nás z města a všichni máme stejnýho poskytovatele internetu, takže bych očekával reálnou možnost „závad“ až si to všichni na jednou začnem stahovat.
Saman: tak to pak je vas problem a ne problem hry
kdysi spadlo wowko, když to poprvé rozjeli, teď se to snad už nestane, ale až to výjde tak třeba stahování tý hry bude pěkně pomalé a ještě, když to bude mít 16 GB tak to bude zajímavé snad to u toho early-acces bude lepší, třeba ho budou poskytovat postupně a ne všem najednou
LoL : Kazda hra jen slibuje az mi tady napises ze GW 2 je lepsi a vyjmenujes mi ty veci a podlozis je tak tomu budu verit do ty doby to je stejna spekulace jako dalsich milion MMORPG her pred nim a po nem. A uprimne na SW se tesim hlavne proto protoze je to SciFi . Kdybych chtel hrat dalsi fantasy tak jsem mohl zustat u WoW.
Thief : Kašli na LOLáka tyhle lidi stejně jenom provokujou a baví je když vidí jak se k vůli nim lidi rozčilují a ohledně SW-TORu věřím ,že to bude trhák .
No tak hlavne se mi libi jak se tady pise ze SW-TOR byl na E3 ocenenej samym nej, nej, nej a o GW2 se pise uplne to same. Tak to je hodne zajimave, ze dve hry a maji stejne oceneni…
Thief:
Do wowka se klidne vrat, protoze srovnavat starou sracku s novejma MMO, delaj jen deti jako vy
A muzu ti rict ze SW-TOR slibuje stejne jako kazdy jine MMO, takze to co nakecali, nakecavaj ze stejnych duvodu jako jine MMO. Takze taky ty jejich keciky nemuzete nijak podlozit…
Kdo videl statistiky nejocekavanejsich MMO nadchazejcich 2 let, tak jasne vi, kde bylo SW-Tor a kde bylo GW2. Ano GW2 bylo na spicce a nekde opodal SW-TOR Uz jen to mluvi za Vse
ty statistiky jsi viděl na supermaxu že?
Ne, byly vsude ve svetovych top magazinech… gamespot apod
Kdyby jste mi za to stali, tak Vam je i najdu, ale nemam to zapotrebi
stačí se jen podívat na jakékoliv video na youtube(nemyslím jenom CGI filmečky) o swtor a kolik mají shlédnutí a kolik jich tam je……. a pak se kukni na GW2 ….. já myslím že todle!!! mluví za vše..
GW2 na špičce? Chlapče, ty nevíš co meleš. Za posledni rok, co tak sleduju zbežne herni servery, nejen ty česke, ale i zahraniční tak zmínky o TOR a GW2 se nedají porovnat. Po GW2 neštěkne ani pes. Hral sem GW1 a přišlo mi to hrozne. A co sem se dival na videa a četl o tom neco tak mi to přišlo fakt jak SP hra s kde mužeš jit do města pokecat s lidma, jinak nic. Než začneš vychvalovat nějakou hru, tak se ujisti, že za to stojí.
Jo, ale musis taky uvazit jak dlouho je ve vyvoji SW-TOR a jak dlouho GW2 za tech milion let vyvoje je jasne ze se ti tam ukazou takove cisla. Ostatne nehodnotim podle videi na ktere se muze divat i milovnik filmu a ne hry a ve skutecnosti si to pak nekoupi, ale hodnotim podle stastik ktere se vsude valeji na netu Co ma SW-Tor tak revolucniho? co neni nikde jine? … ano… nic…
Sailer: Nez zacnes mluvit o GW2 jako o singeplayeru, nejdriv si o tom neco precti Hlavne ta tvoje cast „jinak nic“ znaci to, ze si o GW2 vubec nic necetl a jen meles. Ja sleduju obe dve hry od officialniho oznameni a rikam, to co ukazuje GW2 se s tim co ukazuje SW-Tor neda absolutne srovnat. SW- grafika des, nic noveho, jen je na tom dobre to, ze to je proste star wars… nic vic. Neni tam nic co by me v te hre udrzelo dele jak do 50teho LVL, zadnej zajimavej end game… zadne poradne PVP, absolutne nic….
Tyvole, řekni mi o potenciálu GW univerza? Vocotamde? Kde se to odehrává? Vubec sem o tom nikdy neslyšel. A teď to srovnej se SWToR.. Star Wars? Jediové? To zná i moje babička. Tak mi řekni co má větší potenciál..
A má snad GW2 něco takovýho?A mimochodem někdy před rokem sem strávil celkem dlouhou dobu prozkoumávánim těhle statistyk a TOR byl vždycky v tý lepší části když už neved a o GW2 se v nich spíše zakopávalo.
Nojo, nic sem o tom nečetl, ještě že si tu ty, protože ty víš vše, di si zapnout GW1 a zabreč si kamaradum…. Oh, počkat, on už to vlastně nikdo nehraje.
Tak jo abych vam zavrel ty vase hubicky…
http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/feature/4856/General-2010-Awards-Most-Anticipated-MMO.html
tak jenom pro informaci ty experte práce na gw2 začaly 2007 a na swtor 2008 tak pls pšt
To ze o GW2 nic nevite, nevite o tom PVP co tam ma byt, o zmenach stylu boju, uplne o jine MMO mechanice nez je na svete znama, to vlastne neni muj problem, nez neco hajite, ctete fakta !
Nemam cas tu hledat dalsi statistiky, ale kdyz ste tak presvedceny o tom ze ve statistikach vzdy SW vedl, tak mi tu ty statistiky ukazte
2010? Wow, Hadej kdo to vyhral tenhle rok? TOR. owned.
LOL: Koukal jsem a na letošním E3 ani na loňském po GW2 neštěknul žádný z větších psů (IGN/Gamespot). Co se doby vývoje týká, ano SWTOR je ve vývoji (když počítáme první náznaky získané z odpadkových kontejnerů BioWare za začátek vývoje) déle, ale mluví se o něm teprve tak tři roky, GW2 je na tom podobně.
Samozřejmě, pokud nějaké statistiky máš, budeme jedině rádi, když se podělíš, místo anonymního odkazování.
Na tvojí otázku „co má SWTOR nového“ ti odpovím jednoduše: Poctivý příběh a kompletní dabing, a množství herních prvků (např. společníci)
Jezis nasel jsem jednu satatistiku z milionu Vic jich fakt hledat nechci
Aha ma poctivy pribeh a dabing? aha tak co je tu teda pak singeplayer hra? Ja jdu hrat mmo kvuli dabingu? to je jedine co to ma? Spolecnici taky neni nic noveho, mohl bych zminit GW1 ze? a statistiku jsem hodil nahore ja porad nevidim ty vase
BTW vite proc TOR pro vas mozna ted vede? protoze GW2 dlouho nevypustilo zadne informace, az je pusti, tak se vsichni udelaj
hod mi prosím awardy co jsi říkal že GW2 vyhrálo…. já je tam nikde nenašel
nebo podělaj
Nezajímavé PVP? Tak tady někdo hodně zaspal dobu. Podle tebe je současná podoba PVP (Warzones a Open World) nezajímavá?
Nezajímavý endgame? Jaké úžasnosti má mít GW2, než raidy, PVP, nebo prostě zkoumání světa?
Grafika=děs? Podívej se prosím tě na novější videa, a uvidíš, že grafika má svůj osobitý styl, který nebude vyžadovat výpočetní sílu 4 jader…
http://games.ign.com/articles/116/1165247p1.html
Vidíš tu někde guild wars?
http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/feature/5294/E3-2011-E3-2011-Awards.html
Tady?
http://www.swtor.com/awards
Tady se podivej na zbytek.
nj a E3 je hold něco jiného než internetová stranka kde může hlasovat každé děcko
hej Lole, to nemá GW2 žádnou fanouškovskou základnu s forama a diskuzema, že musíš jít cintat svoje nudný názory na českou fanouškovskou základnu ToR? Asi nemá, co? A víš proč? No ale to si domyslíš..
haters gonna hate. já guild wars nikdy nehrál, nikdy mě to nezajímalo. to, jestli má gw2 nějaké průkopnické mechanismy ještě nemusí nic znamenat (jestli vůbec má, já nevím). když to nikdo nebude hrát, tak si to můžeš zařadit do spoustu projektů (nejen herních), které měly potenciál, ale bohužel byly pozastaveny, bo nevydělávaly. a je sranda, že argumentuješ tím, že swtor oproti gw2 nebude mít žádný dobrý endgame, i když lucasarts a ea endgame ještě nezveřejnilo, nezveřejnilo pořádně ani mechanismy pvp.
každopádně je tvůj styl argumentace velmi trapný…
Vymazte ho uz nekdo je na strankach SWTOR ne nejakyho GW2 boze!!! Tady se fandi Star wars ne volovinam podobnym wow v jinem grafickem kabatku
Jaky jsou vlaste HW naroky na SWTOR?
No on ma LOL ale docela pravdu, to ze na E3 2011 nevyhralo oceneni, bylo proto, ze neukazovali nic noveho. Ostatne ktera hra nabizi dobyvani, staveni hradu v PVP? Kde pokud nedodavata suroviny, broti se zdi a hrady padaji, tudis jsou snadneji dobyvatelne? Nebo ktere MMO dela PVP bitky tak, aby se v tom hrali officialni turnaje progamingu? Jako planuje GW2? Nebo ktere mmo odstranilo healer, tank mozbnosti? Ktere MMo ma dinamicky a menici se svet? Ktere mmo funguje bez questu? Ktere MMO. Ve kterem MMO muze hrat celej svet na jednom serveru? PVP areny a PVP z 50% hry? a to spoustu informaci jeste ani nevypustili a uz ted je to narez. Nevim, ja bych mu za pravdu dala. SW-Tor mi taky tak revolucni nepripada.
Hele krásko když je PVP 50% GW2 hry ukaž mi nějáký to pvp video Já žádný pvp video z GW2 nikde zatím nenašel kde by ukázali souboje hráčů…..fakt je jeden z videí mi prostě přijde že sw tor je wowko ze star wars světa škoda že ten kombat není rychlejší a že to bude hlavně spíš ta pve hra asi zůstanu ještě pořád u conana ale přeju vám ať se vám to líbí protože si to určitě slávu zaslouží děj bude určitě strhující jak znám Bioware tak dějem rozhodně nezklamou….
Tyhle vietnamské šunty jsou většinou pěkně nehratelné.
tak jsem kouknul na to mmorpg.com, co tu lol postnul a tento komentář to podle mě vystihnul nejvíce: „Not really a surprise considering the number of GW2 fanboys and shills on this site.“ ono tu bude asi stejné, jako bys dal tu anketu tady. každopádně i na mmropg.com se názory různí, jediné, co bych doporučil, pokud chcu nadávat na tu druhou hru, počkat si, až vyjdou, a až pak říct, která je lepší, která mi více vyhovuje… obě společnosti říkají, jak všecko bude skvělé, originální a dokonalé, ale pak to prostě fungovat nebude, ať už ne tak, jak si to společnosti vymyslely, anebo prostě fanoušci nové mechanismy nepřijmou. obě vývojové společnosti se snaží o něco nového, snaží se o nové mechanismy, jak udělat mmorpg originální a zajímavé. proč hned, když jsem fanoušek jednoho, musím nadávat na druhé? ale jo, lole, povedlo se ti tu zatrollovat, a dokonce i ode mě (a já na trolly nereaguju) jsi dostal hned dva komentáře /applaud
Pro mě je GW další mmo s mečama, luky a šípy. Draci, skřítci a další fantasy potvory už me prostě nebaví. tenhle žanr vládne MMOrpg hram od počátku MMO her. TOR je inovativní v žanru, podání hry atd. V kolikati MMO ste sledovali přiběh? Pochybuju že by někdo řekl aspon v jednom. Ja taky ne, protože to je furt to same, di a zabij, di a pokecej s timhle, di a dones mu tohle. Ale TOR vam vysvetlí proč to musite udělat a potom vam da na vyber jak to udělat. Přiklad, ukol zachranit syna někoho, vy ho najdete a mate možnost ho bud nechat umrit nebo zachranit a dovest domu. Pochybuju že GW ma neco takovyho. Takže si užite jezdění na koních s mečem v ruce abyste zas něco zabili protže vam to prostě řekly. Ja budu lítat na speedru za dalším epickym questem abych zabil bandu vetřelcu mym bigass blaster kanonem.
A ještě bych přidal, že při záchraně syna si budeš moct vybrat jestli se pro vraždit armádou únosců, nebo podplatíš stráže a podobně.
Kraska: zní to krásně, ale nějak si to nedokážu představit. ono to vypadá, jako bych u toho musel sedět od rána do večera, protože třeba týden nebudu hrát a pak přindu a celý svět bude obrácen vzhůru nohama. ono to vypadá tak revolučně, že to prostě rozdělí veřejnost na ty, kteří by radši tradičnější pojetí s novými prvky (swtor) a na ty, kteří chcou úplně všecko nové (gw2). já mám radši tradičnější pojetí, kotory považuju za jedny z nej her a hvězdné války jsou pro mě jedny z nej filmů s nejzajímavějším nereálným světem. nehledě na to, že preferuju scifi před fantasy. a už to vidím, že tyto hádky budou furt, pokud obě hry budou úspěšné… každopádně bude sranda
Srandisti, ze se nechate provokovat, ja se vam divim… Mimochodem Kraska ma stejnyho gravatara jako LoL, cim to asi bude?
No nedá mi sa nepripojiť do tejto diskusie. Ja osobne GW2 nepoznám, ale pozrel som si niečo a tiež to nevyzerá zle. Ide o to že každá hra ma svojich fanúšikov, každý čaká na to svoje na čo sa teší a netreba sa hádať čo lepšie uspeje všade sú plusi aj mínusi ide len o to kto ma viac priaznivcov! To že hra prinesie niečo evolučné je fajn pre nás hráčov a nieje nikde napísane že si to nemôžeš zahrať. Ja osobne nerád posudzujem niečo kým to nevyskúšam. A zrovna MMORPG je ako víno čím je staršie tím viac chutí. SWTOR som čakal už keď som dohral KOTOR 1 a 2 a teším sa na to ja hlavne pre príbeh ktorý bude od Bioware bomba v tomto nesklamú ale aj na to hrať sa na zlo a dobro. A fanúšik GW2 určité čaká na podobné veci. Preto sa nehádajte a nechajte sa prekvapiť veď je to úplne jedno čo na akom rebríčku skončilo to je len pre tých čo sa pre nejaké MMO rozhodujú nie pre tých čo vedia ktoré si zahrajú. Ku grafike príde mi fajn u oboch hier SWTOR ju má takú svojskú a zaujímavú a je podľa mňa u MMO dosť dôležité aby nebolo moc náročne na hardware. Takže ako sa povie ži a nechaj žiť všetci sa presvedčímé sami kto o dalej dotiahne či SWTOR alebo GW2. Otázka: chystá sa niekto na preorder zberateľskej edície lebo ja hej 100 eur mi za to stojí :]
co je vlastně konec podzimu a začátek zimy?ono u nás to počasí je takový všelijaký a zima začíná třeba až v únoru
Darkball: Nevím jak ostatní, ale sběratelská edice s preorder keyem už mám objednanou takže už jen hledím do budoucna na datum vydání a pak hurá do karbonitu nechat se zmrazit než mi to přijde A toho týpka LOLka nechte být, on borok nepochopil, že tohle ej SWTOR pokec nikdo tu nehaní GW2 asi jednoho z největších aspirantů na rivala SWTOR a on tu dělá akurát bordel. A s tím kravatárem to chudák nevychytal, každý kdo tu alespoň chvilku je ví, že se to nedá jen tak ošulit
K te zberatelske edici mam jednu otazku?
Ten extra obchod jen pro zberatelskou edici asi nebude nic zasadniho ne?
Myslim tim treba kup si capku a prebarvy si brnení
Jinak bych totiz ocekaval protest ze zvyhodnuji ty co maji na hry o 2000 vic? ne?
Jo to bych taky chtěl vědět co bude v tom extra obchodu.
Budou na comic-conu ukazovat nějáký nový videa nebo aspon něco?
Fedaikin: A s tím kravatárem to chudák nevychytal, každý kdo tu alespoň chvilku je ví, že se to nedá jen tak ošulit
Jak to? Přece stačí napsat jinej nick a jinej majl a máš jiného gravatara néé?
Jinak souhlasím s LOLEM ale SW taky fandim
Caute len sa chcem pochvalit ze som uz nevyzdrzal a predobjednal som si Star Wars: The Old Republic + Pre-Order Box. Uz aby to tu bolo
sančo: to je podle ip, ne? na serialzone jsem měl stejného avatara
Ne, neni to podle IP. Podle loginu a majlu…
Ešte niečo hľadám fakt dobrých spoluhráčov do guildy ale aj celkovo aby to za niečo stálo tak ak máte záujem môžme sa potom spojiť cez FB kde by nebolo zle založiť vlastnú skupinu čo vy na to?
gravatar se generuje jenom na základě mailu a Kraska s LoLem použili stejný mail (nevim@seznam.cz). Vydolovat záznam o IP taky jde, takže třeba vím, že LOL a Sančo je s vysokou pravděpodobností stejný člověk, který nemá koule stát si za vlastním názorem a vytváří další oosbnosti, které si názory podporují…
Darkball: Docela rozvinuté guildy pro obě strany najdeš na fóru
Předem se omlouvám, ale nemel jsem sílu dočíst tyto komentáře… ale chci zareagovat na první odkaz ukazující, jaké MMORPG vede v žebříčku z roku 2010. Abych řekl pravdu, nikdy jsem takovéto statistiky nehledal, ale na te samé stránce jsem jen klikl na odkaz vedle, což je tento http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/loadFeature/5294 , a je z roku 2011 z E3 z rozdělování cen a promiň LoLku ale Guild Wars 2 jsem hledal marně a pro tebe bude nejlepší, když se vykašleš na obojí a zkusíš League of Legends, už podle tvého nicku.
BOhuzel co bude ten vendor v obchode prodavat jsem nenasel, ale vazne to nebude nic co by tem co maji moznost vnem nakupovat dalo nejakou vyhodu teda doufam!! JINAK PALEC DOLU…. a jeste jednou DOLU
Jinak omlouvám se, teď jsem to dočetl celé a zjistil, že stránka uz byla postnuta dřive.
Samozrejme ze tam nebude nic podstatneho protoze tim by znevyhodnily ostatni hrace. Budou to proste jen tak nepatrny blbosti ze to nestoji za rec Jediny co tak to vznasedlo na 25 lvl ale tak to bych rek ze je jen odmena za to ze za tu hru das o 1800 vic nez ostatni
Vznášedlo je vidět na odkazované oficiální stránce. Osobně se mi designově moc nelíbí, ale zatím jsme neviděli jak vypadají ostatní. CE Vendor snad nějaké super-předměty prodávat nebude, BioWare a EA snad mají dost rozumu, aby něco takového neudělali.
třeba to bude obyčejnej vendor jako každej jinej, jen ty věci budou designově odlišné od ostatních a budou vypadat víc „cool“
Nebo to bude vendor, kterýmu budeš prostě prodávat crapy, kupovat si od něj nějaký medkity nebo jídlo na hp atd (nevim v jaký podobě to bude), podobně jako sis mohl vozit vendora na mamutovi ve WoWku..
a to víkendové beta testování, to už vyberou víc lidí, aby otestovali tvrdost server nebo to prostě bude jen normální nábor betatesterů k ostatním?
Ještě že sem reglej od prvního tejdne co tuhle možnost zveřejnily
GW2 na E3 2011 totiz vubec nebylo, proto nemaji zadne oceneni… pánové Budou poradne vystavovat a predvadet az na Gamescomu…
Ja nevim jak dlouho jsem reglej ale uprimne dostat se do bety by byl malinkej bonus a eventualne urychlemi lvlovani v oficialnim vydani
No podľa mňa sa bude dať u obvhodníka so zberateľskej edície dať kúpiť všetko na jednom mieste kdeˇžto v hre to bude možno porozhadzované po miestach ale kto vie možno bude mať aj nejaké cool predmety. Ale nie moc aby neboli ostatný v nevýhode počítam tak s 1 až 2 kusmy a možno aj ten výzor predmetov bude viac namakaný.
Zdravím zdejší rozhádané obecenstvo. Samozřejmě já osobně vyhlížím obě hry, přeci jen více SWTOR, protože je to sci-fi a navíc s obrovskou historií a příběhy. Takové GW nemělo, ale to neznamená, že hned GW2 bude špatné. Rozhodně jde jiným směrem a jinou filozofií. Sází hodně na vzhled (přeci jen ruční grafika a jejich umělci vyhrávají co se dá) a dynamický rozvíjející se svět.
SWTOR bude hodně o příběhu. Kompletně namluvené prostředí včetně vlastní postavy, to nemá každá mmo, to nemá kolikrát ani klasická singl hra.
Udělejme kompromis a buďme rádi za obě. Obě vymýtí takový ten stereotyp tripartity, obě přinesou něco nového – buď rozsáhlý příběh nebo nový stupeň hratelnosti.
GW2 na výstavě E3 nebylo, jejich studio tento podnik nemá v lásce, oni mají přeci jen lidštější přístup k lidem, chtějí se mezi ně vmísit a působit jako rodina, ne jako rozhádaný dav. Bioware a především EA si potrpí na epičnosti, sám si nedovedu představit SWTOR v nějaké komornější atmosféře, ve které jsou GW2 uváděny.
Statistiky nesledujte, mějte svůj vlastní úsudek, nikdo vám nezaručí, že čísla na internetu jsou ta správná, na tohle se většinou najímají firmy a platí se za to nehorázné peníze, toto není ten případ.
Takže ať vás provází síla a doufám, že někoho z vás taky potkám v Lion Arch
Pokud vás GW2 zajímá, tak se podívejte na letošní Comic-Con, bude do neděle.
Ale bude lepší další info sledovat na stránkách věnující se této hře – zde pro to není prostor a budete tu spíše nepochopeni.
To poslední, co by člověk chtěl, mít proti sobě naštvanýho sitha
Ke zberatelské edici:
Vite z ceho je ta soska? Jake jsou HW naroky na PC SW-TOR?
Ke GW2:
Jeden cas me fakt zajimalo hlavne GW1, GW2 dost veci slibuje, ale zatim nic moc neukazalo je pravda ze ma cas. Je to ovsem fantazi a to uz me co jsem se zbavil her jako WoW nebo Lineage proste nezajima. A posledni co bych dodal je ze GW2 je urceno spise pro Asii jak podle grafiky, ktera je ovsem nadherna! Jednak narocnost na HW bude strasna… a na evropskem trhu MMO ci americkem by se proste neprodala.
SWTOR vs. GW2
srovnat dve jine hry je nanic (SWTOR = STar WARS co dodat, GW2 = skvele vypadající hra která me nastvala hned po prvnim gameplay videu), navic uz to tady padlo kdo fandi GW jdete prosim jinam
nebo se pridejte na temnou stranu síly…
Nazdar,chtěl bych se jen ujistit ohledně toho Stone color,takže bude dostupný pouze pro hráče se zběratelskou edicí? a neni jiná možnost jak si změnit barvu meče? Četl jsem,že si meč sami vyrobíme,podle čeho se určí barva,nebo si ji vybereme? Předem děkuji.
Možná si ty SW TOR koupím a zahraju abych viděl ten děj třeba mě to chytne ale prosím Boha aby zapracovali ještě hodně hlavně na těch animacích postav a soubojů!
Barvu meče a vlastnosti vždy určoval krystal, takže asi podle toho — tedy počítám, že to nebude jen krystalem, ale přeci jen každá třída a zaměření má svou specifickou barvu.
Stále častěji mě zajímá fakt, proč to na straně světla je jako na vánočním stromečku a u sithů je jen pekelná červená?
1) Ukaz mi na GW2 co je na nem Asijskeho
2) GW2 tvori americani a je primarne tvorena pro Ameriku a Evropu.
3) Ano spletl jsem se GW2 na E3 nebylo, proto nemá zadne oceneni z roku 2011
4)Práce na SW-TOR zacali mnohem drive nez tu někdo tvridl(proto mají videa vetsi sledovani)
5)Proc se o SW-TOR mluvi jako spis o RPG nez o MMO, kde vede silnej pribeh a dialogy a vetsina mist je intancovana pro solo grupy.Takze proc tu někdo tvrdil, ze je GW2 spise singelplayer, když to chtel rict spise o SW-TOR
6) Jake ma SW-TOR oznamene World PVP? …ZADNE
7) Jakou ma SW -TOR grafiku? A jakou ma grafiku GW2?
8)Co budete v SW -TOR delat az dohrajete ten jejich silnej pribeh?
9) Co bude hrat nove generace hracu? Stare vypadajici Mmo co kopiruje to, co uz vsichni prestavaji hrat(wow), nebo nove vyzvy a napady, které ještě nikde v takove mire nebyli pouzity…
10) Ptejte se samy sebe, jestli ma cenu hajit něco, co proste lepsi nikdy nebude ?
Pepek: Hardwarové nároky jsem odkazoval v předešlé novince
Agil: Color stone dostaneš u každého pre-order boxu, i pro normální edici. Jinak barvu meče bude měnit krystal, který bude dávat i statistiky. Color Stone je proto, aby když máš oblíbenou například zelenou barvu, aby jsi jí nemusel zahazovat třeba za růžovou, protože má lepší statistiky. A zřejmě půjde použít i na změnu barvy blasterových střel…
Milop33: Sithové snad i v téhle době používají syntetické krystaly, které jsou červené. A hlavně je to takový poznávací znamení (viz TVTropes – http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ColourCodedForYourConvenience)
Mohl bys mi eště osvětlit prosím ty statistiky,nějak jsme to nevstřebal.Ten krystal bude jako počítat kolik lidí má tu a tu barvu a podle toho se mi to obarví?..
A když nebudu mít Coor stone,budu si u toho krystalu moct změnit barvu,nebo mi zůstane prostě ta co jsem dostal na poprvé?
No tak myslím ře s GW2 jsem naprosto skončil…. jestli tam budou takoví hráči jako tady ta entita tak teda hodně štěstí ArenaNet….. :/
Hmmmmm: Bud v klidu, ja nejsem hrac, jen redaktor a alfa tester obou her.
bydlíš v severní ameryce jo?
LoLe slušně tě žádám, aby jsi opustil tuto stránku, tohle je stránka o SWTOR a ty jsi si toho asi nevšiml. Svými nevhodnými a provokativními komentáři kazíš celkovou atmosféru. Odejdi prosím na stránky o GW a přestaň hanit hru, kterou jsi ani nehrál.
Na to aby si byl alfa tester nemusis bydlet v americe, jen mit dobre zname
Ja hraju SW-TOR skoro kazdy den, kdyz nas pusti na server
Jsi tak ubohý, že si už musíš vymýšlet, aby jsi byl zajímavý? Ale nějak to nepomáhá, je mi z tebe na zvracení, jsi tak trapný.
fakt je mi do breku, ted jsi me tak utrel . Tak jo, tak ja jdu CUS deti
Takových lidi jako ty je, ve skutečnostji jsi dítě ty a hraješ si na nevím co, potřebuješ si znedvou své ego, jdi si hrát na píseček.
Agil: Taky mě někdo vůbec nepochopil… zkusím to napsat znovu a blbuvzdorně
Světelné meče ve hře budou v sobě mít krystaly, které budeš moci měnit, podobně jako v KOTOR.
Krystaly budeš nacházet jako loot nebo jako odměny z questů.
Každý krystal do meče bude mít nějaké bonusy ke statistikám (například +Strength, nebo +Damage).
Každý takovýto krystal bude mít nějakou barvu (modrá, zelená, atd.).
Color Crystal je něco úplně jiného než zmíněné věci nahoře.
Color Crystal dostaneš ke každému Pre-Order Boxu (normální edice, Collector Edice, Digital Deluxe edice).
Slouží k tomu, že když najdeš zbraň (nebo krystal do meče), ale vůbec se ti nelíbí, že má třeba růžovou barvu (růžový meč, blaster s růžovými střelami). Pomoc Color Crystalu si budeš tuhle barvu moci změnit, takže ti pořád zůstane zbraň s dobrými statistikami, ale s tvojí oblíbenou barvou
Aha,konečně jsem to pochopil,když jsi to napsal blbuvzdorně:D
LOL: Tak jestli „strejda“ dělá v Bioware a pustil tě do své uzavřené bety, aby jsi jim tady hanil jejich projekt, tak bys oficiální cestou šel asi rychle od lizu.
Spíš mi připadá, že máš rád provokaci, máš na ni hodně času a líbí se ti internetová anonymita. V tomto případě bys měl spíše ty dospět, být trochu nad věcí, že se lidem taky může líbit něco, co se nelíbí tobě.
Bioware pouze zakazuje vynaset jakekoliv informace o novem obsahu, ktere nejsou oficialne vydane. To ze mas na jejich dilo vlastni nazor, neni vazane zadnym pravidlem.Ty jako alfatester mas jen zavazky hodnotit dilo a rikat co se ti nelibi, popripade co nefunguje. Takze kritiku tam berou hodne s ohledem a docela by jsi se divil, jak jsou na ni zvyklí a jak uz kvuli alfatesterum hodne predelavali. Ano anonymita je dobra vec. At se libi komu co chce, ja jen rikam fakta, protoze mam moznost testovat obe hry:P No a to jestli mi nikdo neveri, to uz vlastne muj problem neni.
Jen taková drobná otázka LoLe:říkáš že testuješ obě hry a že skoro furt hraješ SW-TOR.Proč to děláš, když se ti tak strašně nelíbí?A kdy si nabyl představ že je GW2 tak skvělá hra když furt hraješ TOR?
LoL: Ačkoli nám tu prakticky napíšeš definici chování betatestera, tak musíš logicky pochopit, že ti tady nikdo nebude na 100% věřit, že tam jsi. Přečti si, co jsi napsal lidem výše, to je přesné chování nějakého teenagera, který si z lidí dělá blázny. Jestli jsi v betě, tak se snaž, abychom my, koncoví zákazníci, měli odchytanou finální podobu.
Kdyby mluvil pravdu,tak by si svá tvrzení nepodporoval tím, že se vydává za jinou osobu(Kráska)..
lidi co je to s Vámi – nepoznáte „Trola“ ?! Proč na něj reagujete?
Protože se mi nelíbí, že si z nás dělá prdel.
No co, a si dál hraje, nikdo hotu stejně nebere vážně, odpovídám na něj spíš ze slitování…
Proc to delam,protoze jsem za to placenej a protoze na to budu psat recenze a ta recenze musi vyjit driv, nez vyjdou hry samotne i nez vyjdou bety. Ja nerikam ze je SW spatnej, jen neni tak zabavnej a revolucni jako to GW2. Me jen nastvalo, jak jste automaticky shodili GW2 kecama, ktere vubec nebyli pravdive a hlavne ste o GW2 nemeli zadne poradne diskutabilni informace.SW je delanej jak Mass Efect 2 a Dragon Age s tim, ze to je online a muzete misto NPC vzit normalni hrace, ale i tak pusobi jako spis kdybych si hral singel hru. Mechanika z FPS se moc nechytla v podstate je vam tam k nicemu, jen si na tom muzete honit ego. Malo PVP obsahu, kterej zatim maji, tu hru dlouho neudrzi v end game contentu. Pribeh je opravdu fajn a napinavej, ale k cemu Vam to bude az ho dohrajete? Pokud do te hry neco nepridelaji, skonci to stejne jako vse ostatni, na nedostatecnem konecnem obsahu a konecne nudnosti.Grafika to se radeji ani nevyjadruju, to vidite samy. No a k tomu snazeni? ja osobne se tam snazim dostat vice PVP, protoze kvalitni PVP, je to, co ve hrach lidi nejvice udrzi. Bohuzel nemam takovej vliv jako maji jiny testeri, kteri jsou prevazne slozeny z rodin firemnich pracovniku.
Ve vysledku mozna pak za obsahlejsi PVP muzete podekovat me, kdyz to vyjde…
Tak ja uz vic psat nebudu, uvidite samy No tak jsem vlastne nic neprozradil, ale aspon neco naznacil.
Kraska je ma manzelka, nevim proc jsem psala
Agil: Free server bude, ale za hóóódně dlouho, s tím počítej – rozhodně ho neuvolní, zase se najde parta nadšenců a udělají svůj zabugovaný. Ostatně končící SWG mohlo být také free2play nebo by uvolnili kód, aby legenda pokračovala dál, ale mít tu pak dvě SW mmo, to se nehodí hlavně těm nahoře.
Měla by být i ta placená dvouměsíční karta. S tím počítám osobně já
Na téma betatestera: Můžete být vůbec na betatestu dvou her stejného žánru?
Řekneš nám teda své jméno, ať víme teda, komu poděkovat, a můžeme si také vyhledat tvé slavné recenze?
Ehm,nechci dělat reklamu:D Ale na SWTOR si chvíli eště počkáme,takže co se třeba mrknout na první českou 3D mmorpg:D immortal-world.net
GW? Ono to ještě existuje?
Naposledy jsem o tom slyšel před pár lety a měl jsem za to, že to visí na JIPce stejně jako tucty jiných MMO udržovaných nadšeneckou základnou.
No – každopádně GW přeju hodně štěstí. Mě nezaujaly ani kdysi a doteď jsem o druhém díle neslyšel a nemám ani potřebu nic víc zjišťovat – nicméně věřím tomu, že si svoje hráče najdou.
Můžete být vůbec na betatestu dvou her stejného žánru?
Ano, proc ne? Kdyz mate srovnavat dve nejocekavanejsi MMO hry roku 2011/2012
Jmeno neprozradim, to bych dostal na prdel
LoL: Recenze? S tvým pravopisem? Omg! To už rovnou můžu nechat recenzi psát svého psa a pak mu sehnat korektora…
Jne ho nechte, ať si žije ve svých představách. CHACHA
Nojo, ja nejsem puvodem cech, jen tu ziju. Recenze pisu jen v anglictine
Tak tomuhle se vážně říká hypertrofie ega… testeři rozhodně nejsou složení z příbuzných vývojářů a rozhodně nebudeme děkovat za PVP nějakému „expertovi“, co se bojí ukázat pravý mail, když tvrdí, jaký je dokonalý recenzent a podporovat si svoje názory imaginární manželkou (proč používá stejný mail, když píše z jiného počítače? jak ví, že LoL jsi zrovna ty?). Jenom pro informaci, recenzenti nedostávají přístup do bety, ale dostanou nějaký early-access tak týden dva před vydáním hry.
Jinak jsem si přečetl souhrny informací o GW2 (na českém webu guildwars2.cz) a musím říct, že tam nevidím nic tak převratného co tu popisuješ:
PVP – omezeno na jednu lokaci, neexistuje žádné World PVP. PVP několika serverů proti sobě působí sice zajímavě, ale nijak revolučně a nejspíš to bude děsný bordel… SWTOR se drží „klasického“ modelu, čili Open World PVP (na PVP serverech, jinak se musíš „označit“) a zóny omezené pro skupiny hráčů, kde je důležitá taktika.
Boje – omezení „trinity“ má SWTOR mít také. Uhýbání střelám působí jako něco, co se může hodně pokazit například v oněch masivních server vs server bojích (taková věc zvaná Lagy).
Grafika – SWTOR má svůj grafický styl, udělaný tak, aby nebyl náročný na HW ale pořád hezký. GW2 má také svůj styl, je také hezký, ale o jeho náročnosti nechci spekulovat. Prostředí v TORu je dělané ručně, čili každý kus byl umístěn někým, ne nějakým náhodný generátorem (jak je to v GW2 nevím).
Dynamičnost světa – Aneb rozhodnutí v questech mají dopad na další questy. To má SWTOR také.
O tvé statusu jako recenzenta silně pochybuji. Proč by jsi měl „dostat na prdel“ za to, že prozradíš svoje jméno, abychom si mohli přečíst něco co jsi už dříve napsal?
Zadny ego, jen napsala odpoved, protoze si to precetla a zmenila jen nick a psala to ze stejneho pocitace jako ja. Boze
Ja nemam ale pristup na testovani diky tomu ze pisu recenze. Testuju, protoze sem testoval snad kazde MMO které bylo. Kdyz jste alfa tester, tak testujete spolu se zamestatnci a vyvojari firmy + jejich rodinky, které doplnujou mass grupu, aby se odzkouselo zatizeni, lagy apod. (betatesty se az pak pousti verejnosti)
Co se tyka GW 2
Ta tvoje jedna lokace, bude velka, jako jeden svet samotnej. Je to takovej PVP svet a je oddelenej schvalne, protože rozdeluji PVE a PVP skilly. Defakto PVP hrajete s ciste PVP postavou. Kdyby jsi sledoval Comic-con, tak vis, ze lidi z Arena-netu jsou nominovani na nejlepší artysty a kreslice za jejich herni arty v GW2. Vsude na youtube v rozhovorech se říká, ze vse z jejich světa je rucne delane a kreslene a nic není generovane.
Dynamičnost světa v GW2 znamena to, ze se meni prostředí, ze kazdej den je na kazdem miste něco jiného. Něco se znici, něco se postavi. Muzete dynamicky stavet svůj svet delanim eventu. Když něco neubráníte, padne to a obsadi to danna rasa. Jejich svet se pretvari hraci a nikdy není stejnej. Tohle SWTOR opravdu nemá.
Hele sice se v tom moc nevyznam takze nechci pomlouvat ale mel jsem za to ze testeri at beta nebo alfa maj podepsanou smlouvu aby pouze na testovani te jedne hry aby se nedaly prekopirovatat veci z jedne hry na druhou.
A jak pise Aries tak Recenzanti urcite nedostavaj pristupy do bety fura recenzantu dostavaj spise pozvanku na akce jako Comic Com, E3 ……..
A docela by me zajimala nejaka ta recenze od LoLa na hru ktera uz treba vysla ( za to ti nikdo nic neudela)
Ale vsechno je to jen spekulace treba se pletu.
Ta dynamičnost světa s tím mizením věcí je podle mě celkem na nic… Dneka si řeknu: OK tak už nemam čas,dojdu si tam zejtra.Zejtra příjdu a zmizlo to, je tam velký kulový..Ne to by mě fakt nebavilo
jo,Thief ma pravdu,řekl jsi že už jsi testoval snad každé MMo co vyšlo,tak dost keců a ukaž tu svou recenzi jestli si troufneš
Tim ze ukazu recenzi, prozradim jmeno a muzu pak mit problemy, ze vynasim to co bych nemel. Sice jsem zatim nic vazneho nerekl, ale clovek musi byt opatrny.
Jinak Agile: To ze tam bude druhej den neco jineho, nic neznamena. GW2 nepouziva klasicke questy, ktere si jeden den naberes a druhej den je udelas. GW2 zadava questy podle prostredi a toho co se zrovna deje.
asi mi nerozumíš,řekl jsi : že vynasim to co bych nemel….to nema symsl když to mmo už davno vyšlo?? hovořím tu o rezenci na to tvé: testoval jsem už snad každé mmo co vyšlo
chapeš?
CHapu, ale tim ze prozradim jmeno na minule recenzi, bude porad stejne na nvoe recenzi Na tohle je hrozna politika, kterou urcite znat nechcete Ja nemusim nic dokazovat, stejne jako vy mi tu nemusite odpovidat
Ohledně Comic-conu, už včera jsme čekal, že vyjdou nova videa z SWTOR(gameplay atd.) a zatím nic,pouze informace o předobjednávkách…myslíte, že to tedy chystají na 23. a 24. ?
hej LoLe, co kdybys nám teda aspoň to všechno, co píšeš o GW2, napsal v angličtině a uvidíme, jakej seš redaktor, odbornou angličtinu poznám snad líp než odbornou češtinu
a snad všichni tady poznají překlad z googlu,takže se nachám překvapit
LoL sorry jsem asi mimo co ti jako udelaj za to ze bude tvoje jmeno na nove recenzi stejne jako na recenzi stare. Ja tady nepotrebuju od tebe zadne informace o SW:TOR nebo o GW 2 me zajima treba tvoje recenze na AoC , AION , Warhammer. A ne poslouchat to co ti muzou nebo nemuzou udelat.
Mr Hudson,
I don´t want
Agil:
Na comic-conu toho moc noveho o SW-TOR rict nechteji
No a ja sem čekal, že už nam tam oznámí přímo datum vydání,tak zase nic
Jsou tam hlavne kvuli artum (kvuli tomu taky comic-con je, ze? )Co mam ale info, tak v sobotu, nedeli mate cekat prekvapko.
ach lole.. ty už jsi se tu prezentoval tak deseti různými způsoby… myslíš, že ti tu někdo věří, že jsi alfatester? nikdo ti tu gw2 nehanil, jen ty jsi tu začal kecat do swtor. jednoduše se smiř s tím, že tady ti pšenka nepokvete, nás tu gw nezajímá, na swtor se těšíme i bez tvých debilních keců, kterým stejně nevěříme. ty tvé úžasné výhody (systém questění, jedno velké pvp) můžou být stejně tak nevýhody pro mnoho lidí a nevýhody swtor (grafika, více singleplayer) zas mohou být výhody (třeba pro mě určitě). nikdo ti tvou lásku ke gw2 nebere, nikdo tě nepřesvědčuje, že je ta či ona hra lepší, tak prosím nedělej to samé… ale ta tvá „manželka“ to je nejvíce troll věc, co jsem v poslední době viděl… to překonává všechny lančíky, psychory, katany a podobné debily na idnes jak nic
Rači ho ignorujte, jinak nepřestane…
Hele, určtě jste už slyšeli o tom že Blizzard vyvijí nové mmo( krycí jméno Titan), jestli tohle není fake:D…poslední dobou se všechny hry motají kolem sci-fi…swtor,global agenda,halo..
http://www.blizzmmo.com/gallery/category/6-ensembles-titan-mmo/
Ja bych to viděl tak, že Lolovi je maximálně jedenácta a to ještě jestli nepřáháním, takže ho všichni musíme omluvit oni děti jsou prostě děti
Hele lidi, musíte ale uznat, že LoL tady rovedl rozsáhlou diskusi jaká tady už dlouho nebyla. Nicméně je to pořád alfašašek Pořád mu nedošlo, že těm jeho kecům tu nikdo nevěří a jediný důvod proč tady lidi reagují na jeho komentáře je, protože dokáže fakt „dobře“ pobavit. Nechte ho ať blázen vklidu vykecá – nebo vypíše
Dyť to povidám, jen ať si hraje..
No hele treba dela i alfatestera na ten projekt Titan
No to je stoprocentni že jo,ale informace nám bohužel jako vždy nemůže poskytnout
Dejte mu ban na IP takhle krmit, ze se na sebe pak muze vubec podivat…. Uz me vazne nebavi cist jeho komentare bez hlavy a paty… Chodim jsem abych se dozvedel neco o SWTOR a ne GW2, ktera je jeste ve vyvoji a dlouho bude a se svetem Star Wars nema spolecnyho vubec nic a tudis ani s touto strankou. Vazne trapny LOLKU !!!
K tomu ze SWTOR bude mit pribeh (a co ze zaklad hry vypada jak singl, v KOTORU to nekomu snad vadilo?), kterej za neco stoji jsem jen rad, je to vlasne velke plus , protoze v zadnym MMO co jsem hral me pribeh nezajimal a taky jsem u nej moc dlouho nevydrzel, az na wow teda jenze to jsem hral protoze to hral kazdej A uprimne jeste tedko toho lituju…
Posledni slovo ke grafice: SWTOR ma nadcasovou grafiku ktera vydrzi (stejne jako WOW) a to vse za cenu nizkych naroku na HW +++, podle toho co jsem koukal na Gameplay videa z GW2 to bude chtit poradny zelezo a k tomu za rok za dva uz i grafika bude stara… Bioware a EA to maji hodne promyslene, o tom vypovida i to ze do SWTOR nasypali peknou hromadu dolaru$$$ Takze JEDI 4ever > GW to je skoda neco psat….
Ad skupinový download a jeho náročnosť – Inštalačné súbory obvykle idú uložiť, tj pri miernej koordinácii to jeden stiahne a ostatný nainštalujú z tých súborov. Nevravím, že to tak na sto pro bude, pretože to nie je 100 pro zaručené).
HELE ted procitam forko,kouknu na jedi consular a tam je psany, že se to ma menovat jedi wizard?? tak proč se to teda nemenuje consular,to bych tam nechal…
co to je? ten MadCiapka
Prihovor sa u admina, aby sa vyplnené políčko web niekde zjavilo a potom by si sa to dozvedel .)
a co třeba, kdybys místo do políčka web, psal do zprávy, aby nám došlo, co nám chceš sdělit?
Tak jsem se kouknul na zalozene guildy zde na webu a musim rict ze Imperium nejak pokulhava… Abych jeste nakonec nesel hrat za republikance, jen proto abych si mel skym pokecat a poexpit?
toho bych se nebal ze nebudes mit s kym hrat a expit. A ja doufam ze se pujde ve vetsim poctu na nejakej server jako s dalsima CZ/SK webama
než výjde hra tak bychom se jako česká komunita měla domluvit na forech na jakej server všichni půjdem
Jo stim souhlasim sice by to nemuselo bejt jako WoW aby tam byla 95% komunita cechu ale jako v nejakem meritku urcite je to dobra vec. Ale mam zato ze Aries psal neco takoveho ze to planuje nebo uz uskutecnuje udelat
novej trailer http://www.youtube.com/watch?v=8x3b68_f-h8 sith sorcerer prostě umí
konečně naky videjko,sith sorcere mě až tak neláká,spíš skusim jedi consular-shadow..tyhle povolani ve stylu rogue jsou u mě dycky vítaný..u swtor to bude celkem řežba podlemě,protože tam u republiky mužou mit 2 povolani stealth a u imperia taky 2…
Me na tom videu dostal Imperial Agent vypadal tam uplne huste
tak já pokud to budu hrát ještě uvidíme bych jel za assassina jasná volba.
Skeloss budem bratri A pak te zradim a ve spanku zapichnu jako spravny sith co podporuje republiku
Dnes jsem byl na Xzone a zberatelska edice uz NENI LoL LoL
Ježiš, LoLa sem nepřivolávej, konečně je od něj na chvíli pokoj
Takovej predprodej SW:TOR jsem ani já nečekal na originu taky dávno nejsou
tjn, byli včera snad do 12 hodin, pak lidi psali, že už nejsou, pak ale nějaký lidi psali, že si to tam koupili v pohodě odpoledne, tak asi ještě doplnili další, ale dneska už budou všechny pryč
Ak niekto viete kde dostať preorder zberateľskej dajte vedieť!!!!
LoL: Sice pisu na starej komentar, ale jestly je podle tebe WoW stara sracicka, tak si asi neslisel o tech datadiscich. Jestli je to sracka, tak potom vsechny weby apod. ktery tvori recenze, pač Cataclysm dostavalo 10/10 nebo 9/10.