GameStar - informace o Ops a PvP - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

GameStar – informace o Ops a PvP

Vydáno: 29.7.2011 v 07:43 | Autor: Aries | Komentáře

V aktuálním čísle německého časopisu GameStar se objevil rozhovor s Gabem Amatangelem ohledně Operations, PVP a spousty další věcí. Za překlad do angličtiny, ze které překládáme my, můžete být vděční členovi oficiálních fór jménem Cebo.

Každý raid má dvě velikosti – pro 8 a pro 16 hrdinů, a k tomu nastavitelnou obtížnost. Kvalita lootu se bude odvíjet právě od nastavené obtížnosti. Gabe Amatangelo v rozhovoru řekl, že „po každém souboji s bossem dostane každý hráč svůj vlastní balík odměn. V něm najdete věci pro vaší třídu, nebo Badges, které slouží ke kupování nových věcí. Není potřeba se mlátit s ostatními hráči o odměny.

V pokračování novinky najdete další kus překladu, věnující se PVP (za překlad do EN patří díky Shellcrackerovi z DarthHater.com)

V PVP nebudou společníci, alespoň ne ve Warzones, kde proti sobě bojují týmy dvou stran. PVP módy se v jádru budou držet klasických modelů, jako dobývání kontrolních bodů nebo Capture the Flag. Zatím byly k vidění verze pro 4 a 8 hráčů. Ačkoliv probíhají testy pro masové PVP boje, Georg Zoeller se k nim nechtěl zatím vyjadřovat.
Dále BioWare pracuje na Warzone, ve které budou moci bojovat dva týmy stejné strany, ale pouze jako zálohu pro případ, když nepřítel nedovede sehnat dostatek hráčů. Dále bude klasické Open World PVP, ve kterém hráči mohou plnit určitě úkoly. Některé planety nabídnou hráčům speciální PVP mise, které by se mohly točit okolo obsazování nepřátelských budov nebo eliminování nepřátelských vůdců. Podle Georga Zoellera se díky tomu mohou hráči zaměření na PVP soustředit na nějaké cíle, místo bezcílného pobíhání. Co se týká boje z obrněných vozidel, Goerg Zoeller odpověděl se slibným „možná“. Čili možná budeme mít možnost proti nepřátelům vyrazit na speederech, i když možná jenom ve Warzones. Kromě toho se hráči budou moci mezi sebou utkat během klasických questů, podobně jako v Warhammer Online, kdy vás questy mohou zavést hluboko na nepřátelské území, což zvyšuje šanci, že narazíte na někoho z druhé strany.

Součástí článku byly také tři zatím neviděné screenshoty z operace Eternity Vault. Na prvním vidíme bojovou scénu, druhý zobrazuje vnitřek tohoto vězení, a třetí ukazuje tekoucí řeku lávy

Štítky: , , , ,

Komentáře - Napsat komentář
  1. Aries | 29.7.2011, 08:06

    Pokud se Vám citace ukazují divně deformované (malé okno a text vražený moc doprostřed), obnovte stránku (zmáčknout F5 na klávesnici)

  2. Hudson | 29.7.2011, 08:49

    moc pěkné, koukám, že na PvP nejspíš pořád ještě pracujou, tak na ty leakované divné videa z PvP se nesmí brát tolik ohled

  3. jedy | 29.7.2011, 09:23

    Líbí. :) Co bych dal za to, kdybych měl možnost alespoň přes víkend ToR zkusit.

  4. Gravelark | 29.7.2011, 09:54

    no tak je to klasický model, což mě třeba úplně nevadí, hlavně, ať to není bezduché hodinové mlácení uprostřed mapy…

  5. Agil | 29.7.2011, 10:16

    Dost se mi zamouvá, že každý dostané ten svůj balíček s itemama a nebude se dělat třeba roll jak ve wowku, což mě dost štvalo.

  6. Aries | 29.7.2011, 10:47

    Agil: Rollování o itemy Need/Greed ve hře je pořád (tedy alespoň mám za to, že bylo vidět na jednom z uniklých videí), tohle podle mého výkladu článku bude platit jenom u bossů (což je loot, kvůli kterému se instance v MMO chodí).
    jedy: Počkej do září, mají začínat Betatest Weekends (viz starší novinky)
    Gravelark: Jedná se o variaci modelu prověřeného nesčetným množstvím MMO a stříleček, čili není asi moc potřeba ho zásadně měnit…

  7. jedy | 29.7.2011, 11:14

    Aries – Vím, ale nejsem moc optimistický, že bych zrovna já dostal pozvánku. A ještě horší je, že s mým downloadem max 100KB/s bych stahoval klienta asi celý beta víkend :D

  8. Desto | 29.7.2011, 11:24

    Podle mě ten loot v instancích je super nápad vyřeší to spoustu sporů a hlavně ninji takže za to osobně chválím

  9. Azraek | 29.7.2011, 11:44

    A prosím jak to tedy bude, chtěl bych být primárně PVP, protože možnost potkat při questu sitha a pořádně mu naložit je lákavá, ale zajímalo by mne, jsetli v PVP instancích budu moct dělat úplně stejné úkoly jako v PVE, tedy hlavně mi jde o to, abych nepřišel o Class Story a ten Story pro všechny….

  10. Grom | 29.7.2011, 12:23

    Budou PvE a PvP servery, stačí si vybrat PvP server a máš zajištěný nekonečný gank, griefng nebo jak se to říká od protistrany :)

  11. Skeloss | 29.7.2011, 12:25

    Pokud je Bioware chytrý tak si na pvp dá sakra záležet aby bylo víc možností jak se zabavit hlavně by mě zajímalo jestli se na max level dostanu i pouze prostřednictvím pvp nebo jestli budu muset prvně dělat pve dostat se na max level a pak teda chodit „to pravé“ pvp.

  12. vrook | 29.7.2011, 12:37

    V MMO moc přes PvP nejsem, ale co bych dal za to, aby byla v ToR nějaká pvp zóna jako starý Alterac Valley ve WoWku. A myslim fakt to starý AV. Nekonečný boje, air strikes, cavalry, atd…

  13. Grom | 29.7.2011, 12:39

    Starý dobrý AV si 90 % hráču nepamatuje :)

  14. Aries | 29.7.2011, 13:51

    Azraek:
    Možná jsme se trochu nepochopili – PVP instance budou asi jedině Warzones, a v těch budou „velké“ questy (například obsazování děl v Alderaanské WZ) a pak snad nějaké „malé“ questy (myslím, že byly vidět jenom terminály s ikonou questu, ne přesně co v nich je).
    Možnost narazit na druhou frakci během normálního questu asi bude spočívat v tom, že pojdeš (například pouští na Tatooine) a quest tě zavede do oblasti, kde běžně questí druhá strana (čili tě se zapnutou „pvp flag“ budou moci oddělat).
    Jinak příběhové questy budou pořád PvE a v unikátních oblastech pro tvojí partu (phasing), i kdyby ses postavil na hlavu. Příběh by nikoho neměl nutit do něčeho typu „zabij 20 hráčů“

    Skeloss: Přes PVP půjde levelovat, ale nebude to tak efektivní jako questy. A hlavně bys tím přišel o příběh. Ale jinak všechny Warzones by měly být otevřeny všem levelům

    Vrook: Starý Alterac si asi nepamatuju (na private serveru trvalo zprovoznění hrozně dlouho, a rozeběhlo se to někdy před nahozením WotLK patchů), takže nemůžu říct, jestli něco takového bude v ToRu. Zatím jsou, pokud se nepletu, známé pouze 3 warzones, Aldereen, Voidstar a pak „ragby“ na Nar Shaddaa

  15. jedy | 29.7.2011, 15:13

    Pokud vím, tak při ukázce gameplay z Tatooine odpovídali, že levelovat jen PvPéčkem nepůjde. Změnili to?

  16. Thief | 29.7.2011, 15:15

    AV bylo best :D
    A ja jsem trosku nasranej / sklamanej. 8 lidi do raidu beru je to o 2 min jak 10 z WoW ale jako 16 lidi to je celkem smutny :( cekal jsem kdyz uz nic tak tech 20 ale furt mluvily o 32 a tedka uz jen pulka to je dost smutny :(
    A pokud jde o ty sacky tak jako je to dobrej napad ale udelal bych jeste to ze kazdej dostane random drop v sacku + z toho bosse by padaly treba 2 uniaktky ale taky proste nejakej random.
    Kazdopadne to muze byt stejny plus jako minus ty sacky kdyz to dobre nepromyslej.

  17. Adamus | 29.7.2011, 15:20

    Aries: „Ragby“ jo? :D Sakra o tom jsem nic nečetl a ani nic o Voidstar. Prosímtě nehodil by jsi sem odkaz o nějakých větších detailech? dík.

  18. Azrael | 29.7.2011, 15:36

    Já si právě myslím, že to bylo myšleno tak, že budou Warzones, Operatives, Flashpoints a potom i prostě PvE a PvP servery…že v tom PvP akorát budeš moct nasekat opositní team…jestli se pletu, tak se pletu a není co řešit :D

  19. Aries | 29.7.2011, 16:40

    Azrael:
    samozřejmě, PVP servery budou, ale v podstatě jediný rozdíl z pohledu systému mezi PvE/PvP snad ve všech hrách je, že na PvP máš permanentně zapnutou „PvP Flag“, čili když se uvidíte s protější stranou, můžete se začít řezat kdekoliv. Na PvE serverech není „vlaječka“ vynucená, a můžeš si jí vypnout (mimo Warzones a nějakých výslovně PvP oblastí, pochopitelně)

    Thief:
    Taky jsem byl tím počtem překvapený, ale zatím podle mého není limit oficiální, respektive podléhá nějakému testování.
    Ohledně sacků – random loot z bosse vyloučený nebyl, tohle se asi vážně bude jednat o takové věci jako unikátní kusy zbrojí/zbraní nebo badge, aby lidi nebyli nakvašený, že šli zbytečně…

    Adamus:
    Obojí jsou zatím oficiálně nepotvrzené, ale jsou v betě a obecně takovým „veřejným tajemstvím“. Voidstar se má odehrávat na opuštěném prototypu nějaké hypermoderní lodě a cílem WZ má být počítačové jádro. Jedna strana bude bránit a druhá útočit.
    „Ragby“ je WZ na Nar Shaddaa, a zřejmě je to variace na „Capture the Flag“. Mapa obsahuje spoustu větráků a podobných věcí, které tě vyhodí vysoko do vzduchu (trochu stylem starého Untreal Tournament)

  20. Adamus | 29.7.2011, 18:00

    Aries: Aha, díky za informace. :) Zní to dobře.

  21. Aries | 30.7.2011, 06:45

    Stephen Reid napsal na fórum vyjádření k „loot sackům“

    [citace]
    ‚Loot containers‘ (na jménu se stále pracuje!) existují a mají snížit frustraci některých hráčů okolo high-level věcí z bossů.

    V současné implementaci to funguje tak, že po každém klíčovém boji v Operation, po lootnutí nějakého high-level nepřítele, každý člen ve skupinách svojí „truhlu“, ze které může padnout náhodný kus lootu specifický pro jeho třídu. Může to být kus zbroje, zbraň, a tak dále. Pokud v ní loot nebude, dostanete „commendation badges“, za které si lze koupit unikátní výbavu.

    Pamatujte, že tento prvek hry je stále v testování a do spuštění hry se může zásadně změnit.
    [konec citace]

  22. Thief | 30.7.2011, 08:09

    No proste trosku prekopana UO

  23. šaman | 30.7.2011, 23:47

    Přišel už někomu z vás pre-order?

  24. Aries | 31.7.2011, 08:26

    šaman: Asi den po odeslání (xzone poslal v úterý, ve středu mi zvonila modrá dodávka před domem). „Problémy“ a otázky se řeší na fóru

  25. Cries | 31.7.2011, 17:29

    „Dále BioWare pracuje na Warzone, ve které budou moci bojovat dva týmy stejné strany, ale pouze jako zálohu pro případ, když nepřítel nedovede sehnat dostatek hráčů“
    -> To snad na offi serveru nehrozí ne? :D Na nějakejch freečkách jo ale na offi snad ne….:D

  26. šaman | 31.7.2011, 17:54

    Tak tor jakožto výborná hra se udrží dlouho,ale v jedné předaleké budoucnosti se stejně podlemě stane že to pustěj free.

  27. Cries | 31.7.2011, 20:47

    to je oprvdu předaleká budoucnost počítám 15-20 let :D