Dnešní oficiální update má opět podobu videa, které se tentokrát věnuje prvnímu Republikovému flashpointu jménem The Esseles. Přístup k němu bude hned na přestupní stanici mezi startovním světem a Coruscantem. Příběh se točí okolo letu na hlavní planetu, během kterého je raketoplán přepaden imperiálním bitevníkem, a je na Vaší partě se probít na můstek, zjistit co se děje, a pokud možno získat zpátky kontrolu nad lodí.
Ja tu hru chci mit uz doma
Jako je to videt ze to je hodne low lvl kdyz tam davaj dmg okolo 20 a crit za 100
Jak je v novince, je to vážně okolo levelu 10, kdy vypadnete ze startovní planety, ale i přesto to vypadá dobře, ne žádný „zabij 10 krokodýlů a přivolávače hadů“, jako jsou Deadmines v WoWku…
Me se tam strasne libilo to ze to vyhral ten Jedi a otevrel vrata ven do vesmiru a dostal za to ty temne body. Uplne jako bych to hral ja RIkal jsem si at to udelaj tou temnou variantou
Video moc pekny, uz se tesim, ale pripadalo mi to nejak jednoduchy bosove padali jak svestky a hracum zivoty temer neubyvali… Jinak nadhera, ale nic noveho….
Ja si myslim ze v tedlech klasickejch dungach bude taky nejaka nastavitelnost obtiznosti a furt ber ze to je na lvl 10 ( po opusteni basic planet ) tak nemuzes cekat ze to bude az tak moc HC
Ve WoW taky v ogrimaru byl dung kterej byl celkem lehkej kdyz se do nej chodilo na zacatku hry a pak to gradovalo. A podivej se na toho posledniho bosse podle me mu ty zivoty dolu nejak extra nesly a hraci dostavaly rany celkem solidni
hodne se mi libilo ale jsem zklamany ze se da prochazet postavami
Zivoty hracum temer neubyvaly? Se podivej znova na ten prvni fight, cekal jsem, ze JK lehne a ostatni taky nemeli zrovna plny health bary…
kdyby neslo prochazet skrz postavu tak by ses ani nehnul v nejakym shluku lidi
to je asi pravda ale i tak si na to budu muset zvyknout
No tak v PVP snad procházet postavou nepůjde…
No pokud by postavou neslo prochazet v PvP tak to nepujde ani v normalnim svete. Takze bych rek ze te nepotesim ale v PvP budes mit plne pruchozi postavu
Jako dát postavám kolizní model nebude nijak těžké, takže je klidně možné, že to ve hře nakonec nepůjde. I když z hlediska velkého množství hráčů v jedné oblasti by to asi nebylo moc praktické…
Prochazet hracema proste musi jit, vemte si ze nejaky ,,dement “ si stoupne mezi futra od dveri a blokne vsechny zanim!! Proste neprijatelne…
Tak jako v AoC to je ale ta hra je na to udelana ze proste ty postavy nemaj bejt pruchozi tady by to podle me nadelalo vic skody nez uzitku. Ale treba se pletu treba to tam bude a budou mit osetreny aby se nedalo zaseknout ve dverich aby nikdo jinej neprosel. Bohuzel jsou to vsechno jen dohady.
Vazne jsem zvedav jake budou hratelne rasy za Republiku, zatim samy clovek a zelenac CO treba Calamari??? Nebo twilek?
Calamari nebudou, alespoň ne na začátku.
Zatím co aktuálně proniklo na veřejnost, tak je tohle – Human (R+I), Zabrak (R+I), Twi’lek (R+I), Cyborg (R+I), Mirialan (R), Miraluka (R), Sith Pureblood (I), Rattataki (I), Chiss (I)
Hratelne za oba tabory, tak to je pro mne zklamani Cekal jsem par starych znamich z SWG No nic… A cim dal vic se zacinam priklanet k imperiu i republika pro me zacina byt nezajimava teda az na troopra ten je … no proste vauuuuu
Podle toho videa je těžký posoudit jak obtížný flash je… Vemte na vědomí že je to oficiální video které má především vypadat dobře Sem si celkem jistej že až tam na 10 lvl přijdete nějakej ten wipe (úmrtí všech postav) si určitě prožijete
lukas: Tak samozřejmě, že nenahrají video, kde wipnou
Ale co psali lidi co měli možnost si vyzkoušet na předváděcích akcích (E3) první imperiální flashpoint (proslavené zabít/nezabít kapitána), tak to není problém dohrát bez wipe. BioWare očividně nechtějí hráče zbytečně trestat, pokud neudělají nějakou naprostou hovadinu (jako že s bossem bude bojovat jenom jeden člověk třeba)
Orferius: Každá rasa pak umí jenom některé třídy, ale u toho ještě není seznam finální.
Jdu si aktivovat ten preorder code a asi je to blbost, ale neni možný, že třeba na ty beta testing weekends budou vybírat právě z lidí, který nemaj aktivovanej ten kód? Jako že u těch co si aktivovali maj větší šanci, že si hru koupí? Just asking
Nejsi první, kdo něco takového řeší, ale na základě čeho budou lidi do Beta víkendů vybíraný se vážně neví. Každopádně je lepší ten Pre-Order kód mít aktivní, už jenom proto, aby ses dostal dřív do plný verze hry
taky musíš být nejen zaregistrovaný na swtor.com, ale taky tam musíš mít zaškrtlé, že se chceš zúčastnit beta testingu a taky vyplněné údaje o sobě a o tvé konfiguraci, hodně lidí si právě myslí, že stačí jen zaškrtnout a je to
No začínám mít obavu o titulky při rozhovorech, kdysi hooodně dávno jsem, mám dojem, viděl jedno video kde NPC při mluvení měli i titulky. Bez nich to bude nehratelný.
@Grom No myslím že určitě titulky u rozhovorů budou ovšem takoví američani nebo angláni je přece nebudou mít zaplé ne? Když to mají vlastně nadabované
Ty titulky tam bejt maj na zapnuti a vypnuti a oni je tam nemaj protoze je treba nepotrebujou.
Otitulkované bude všechno. Američani titulky nemají zapnuté, protože je nepotřebují (ty taky nekoukáš na česky dabovaný film s titulky). Co se týká rozhovorů „v okolí“ (čili které nezahrnují přímo tvojí postavu) tak ty se údajně mají vypisovat v chatovacím okně
Kurnik koukam na to video po 8 a fakt me zacina mrzet ze ten Jedi nezarval a nebyl Wipe fakt by me zajimalo jestli se resnou na tom samem miste nebo nekde na mustu nebo jak to tam maj vlastne udelany.
o wipování ve flashpointech a v raidech se zatím nic neví, taky by mě zajímalo jaká bude ve hře aukce a celková ekonomika, snad to nějak pěkně vymyslej, aby to nebylo jak v Age of Conan, jen tupě okopírovaný od wowka a tím ekonomika totálně podělaná
doufám že craft minimálně jako LOTRo to je trošku vylepšený systém z WoWka
Age of Conan nikdy nebyl o aukci nebo craftu to sou prostě pro většinu hráču druhořadý věci já craft věcí vždycky nesnášel a aukce mě moc nebrala
No prostě paráda, jak se tam dynamicky mění hudba v různých situacích. Když začala hrát hudba z episody 3 při rozkazu 66, v momentě kdy se hráč rozhodl obětovat ty lidi a vyhodit je do vesmíru, to mně fakt dostalo. Holt chlápci z Bioware nekecali Bravo!
Pokud postava umře a nedá „ressnout u medcentra“ (nebo „použít med-probe“, ale to snad ani jedno v FP nepůjde), tak jí můžou po boji oživit lidi z party (každá postava má out-of-combat ress schopnost, na léčení specializovaný Sage a Sorcerer pak má i ressování během boje).
Crafting probíhá skrze společníky na lodi, lze je naučit tři věci. Viz náš text o Craftingu- http://www.sw-tor.cz/info/crafting/
Aukce pak asi bude probíhat normálně, jak si jí člověk představí – dá se do prodeje věc za startovní cenu a postupně se přihazuje… ale zatím se o aukcích neví nic…
Uplne bych si dokazal predstavit aukci jako v UO prodam …………. ale takle by to tady asi moc dobre nefungovalo. Ale ve sve podstate nemam nic proti AH je to dost jako aukro nebo ebay …..
stejně mám strach o délku hry za jednu postavu, co se týká levelování, jen max 50 lvl na tolik planet mi připadá málo, abych nebyl padesátka už někde v polovině příběhu, levelování je právě podle mě jednou z nejzábavnějších věcí na RPG, snad se pak aspoň ty vyšší levely budou táhnout dýl, aspoň aby to bylo jako v jiných MMORPG, kde jsou max lvl 80 a podobně…a stejně ještě neukázali pořádně, co všechno se dá na max lvl po příběhu dělat, ty raidy fakt nejsou všechno…
Hudson: Toho bych se nebál, moc bych totiž nepočítal s tím, že za jeden quest dostanem expy které vyjdou na půlku levelu např. mezi 29-30 lvl. Pracují na tom už dost dlouho na to, aby takovou základní věc měli vyřešenou.
no tak rikali ze hra bude 6x jako kotor ale nevim jestli mysleli za jednu postavu nebo za vsechny
no jsem zvědavej aby, až hra začne, tam po třech dnech neběhali nějaký ruský magoři na padesátce, ve wowku takových je spoustu, že prostě hrajou Rusáci nonstop a jsou vylevlený ani ne za týden :-Dtaky jsem zvědavej, jestli i tady budou nějaký hovada spamovat, že prodávaj kredity za reálný prachy
Hudson: O hře po dodělání příběhu (tzv „elder game“) autoři zatím moc nemluví.
Levely by měly být nastaveny tak, aby se nestalo to co říkáš. Levelling scale má hra svůj vlastní, ne odněkud zkopírovaný. Taky ber v potaz, že hlavní zdroj XP budou právě questy, které tě posunou v příběhu dál. Grindování nebude vůbec efektivní způsob levelování
Tak na tom ComicConu řikali, že za jednu classu si užiješ až stovky hodin příběhu. Což si moc neumim představit a už vůbec ne, když to doplnili tim, že ani jeden moment příběhu jedný classy nebude totožnej s jinou classou. Nevim jak moc je to vůbec reálný, ale pokud nejsi na endgame content jako raidy atp., tak si stejně myslim, že tou hrou strávíš hodně času i kdyby si měl jenom projít příběhy všech class:)
tak snad se Bioware brzy zmíní o tom elder game, a pořádně ho nabijou možnostmi, Age of Conan je v tomhle odstrašující případ
vrook:
Tuhle hlášku s „neopakovaností“ pochopilo spousta lidí úplně špatně. Bylo řečeno, že když budeš hrát za Republiku, a pak si vytvoříš Imperiála, že nenarazíš na jediný stejný quest (myšleno, že nebude nic jako ve WoW stejný „neutrální“ questy pro Alíky/Horďáky zároveň). Pochopitelně, když budeš hrát za všechny Republikový postavy, narazíš na stejné questy, vyjma svých class questů samozřejmě.
Ohledně délky příběhu ve „stovkách hodin“, říkali to jako kdyby se jednalo o tento čas u každé postavy. Asi to reálné je, ale určitě počítají, že nebudeš přeskakovat konverzace atd…
Hudson: Na Rusáky prodávající kredity za reálný prachy myslím že bohužel narazíš, pokud je GMka nebudou usilovně banovat. Ohledně vylevelení za týden, asi kdyby jsi hrál v kuse (nějakých 100 hodin řekněme), přeskakoval konverzace atd, tak asi se na max. level dostaneš. Ale nebudeš ze hry nic mít, a žádná odměna že jsi byl „server-first level 50″ tě nečeká (autoři zdůraznili, že nehodlají zavést „server-first“ věci, protože to nutí lidi k přeskakování obsahu, se kterým si dávají tolik práce)
Kdo má strach o crafting, tak rozhodně nemusí! Stačí si přečíst zde nebo na oficiálních stránkách o Crew skills. Je to něco jiného, pokrokového a strašně se mi to líbí
Jedy: Souhlasim
Kurna uz jen predstava toho ze vysles spolecnika na diplomatickou misi a on ti na 20 h realneho casu veme tvoji lod a defakto nevis s jakym vysledkem se vrati ( ale to bude podle me dost ovlivnovat to jakym smerem ten dany spolecnik bude vedenej )
A pokud jde o crafting tak tam to bude obdoba nebude to tak jako ve WoW ze vyroba jednoho itemu ti zabere 1 minutu. Tady nez sezenes treba tu surrovinu kterou na to potrebujes tak ti to zabere 5 hodin realnyho casu a pak dalsi treba 2 hodiny vyroba itemu ( pokud to teda nezmenily ze crafting nebude trvat jen par sekund). To uz samo o sobe je proste bozi
Tak já doufám že tam budou rusáci kteří budou mít po týdnu max level a budou se tam prodávat credity. Ptáte se proč?
Protože pak to bude znamenat že to je pravá MMO
Thief: Sbírání surovin můžeš zadávat jako úkol (třeba přes noc, když nehraješ), nebo je můžeš sbírat sám se společníkem venku „v přírodě“ z různých resource nodes. Druhý způsob je pochopitelně rychlejší a levnější (poslat společníka „na lov“ bude stát kredity). Jinak společníci na misi ti loď neseberou, budeš moct lítat pořád dál, oni si zajistí vlastní přepravu (asi z těch peněz co vyslání na misi stojí)
Heh ta pravá sranda by byla, kdyby ses ráno probudil s dobrým pocitem, že tě čeká fakt nějaký hoodně pěkný armor nebo zbraň vyrobená společníky, zaloguješ se do hry a dostaneš zprávu – „Critical failure“
@hudson nevím kdys naposled hrál age of conan kámo, ale momentálně je v aoc plno endgame contentu….a v pvp na něj zatím nic nemá a asi ani dlouho nebude mít. Možná tak GW2
Aries: Fakt si uz neberou lod tak to bych si mel asi precist nejake novejsi informace protoze ja celou dobu zil v predstave ty ze plati furt to ze si vemou tvoji lod
Ale vysledek je furt stejnej kdyz posles spolecnika hledat nejakou surovinu tak mu zabere nejakej cas nez ji najde to samy tobe taky chvilku potrva nez ji najdes. A pokud si pomatuju dobre tak budou potreba i surroviny ktere se budou schanet hodne tezce neli treba jen v nejakych Operacich nebo Flashpointech. To by bylo fajn protoze urcitym dilem by to bylo udelany jako v UO tam se taky nektere veci daly poradne sehnat jen v dungu.
Thief: Coz bylo a je ve WoWku a stojí to za pikacu, chodit instance pro frozen orb který byl potřeba na craft padl jeden na konci z bosse byl BOA to znamená nešel prodat a rolloval každej. Jedena z nejhorších variant craftu.
¨Jo az na to ze ve WoW to mely proste pekne napicu vyreseny tim BOA coz by tady nebylo a samozrejme tady mas sacky pro kazdeho clena skupiny. Ale ja jsem to spise myslel jako by to byl random drop z nejakych priser , lidi a tak podobne nebo by to bylo na vykutani nejaka ruda nebo co ja vim. Podle me by to slo poresit lip nez ve WoW a pokud si pomatuju tak to pak ve WoW daly normalne na traid ty Frosen orb.
hlavně, že z AoC lidi odcházej a museli to dát teď nedávno taky free 2 play, právě, když to bylo zdarma tak jsem hrál, ale od 40 lvl jsem přestal, totální zklamání, základní suroviny můžeš sbírat od 20 lvl a další suroviny až od 50 lvl a crafting až od 40 lvl, kterej pak stál totálně za hovno a ještě mi zasral celej quest log, navíc na většinu věcí jsou potřeba kůže a ve hře úplně nereálně i ty nejjednodušší kůže mají strašně raritní drop takže i na aukci jsou drahý jako prase a ostatních surovin má každej hromadu, tak je házej na aukci po stovkách úplně za směšnou částku, prostě hra takovýmhle způsobem zabitá, že se člověk ani k end gamu nedostane, možná tak bez placení, ale to pak nemůžeš už nic dělat a platit za to moc lidí nebude, jediný co tu hru tahá je ten systém boje, jinak nevím
jojo WoW to ruzně mixuje někdy jsou orby BOA někdy BOE. Já chci hlavně od TOR co největší omezení Holy Trinity. Aneb ať muže každá classa dělat skoro všecko. Není nic horšího než čekat 30 min na tanka. V každe MMO kdo hraje za tanka nemá problém se dostat na dung nebo raid.
Grom mas pravdu preto som Hral Paladina Tanka a od 40 som sa dal ako holy/prot a do dungu som nemal najmensi problem ist AOC moj nazor je Q su neni zle system boja 1* crafting 5* mounty 3 ale strasne dlho a nudno sa expy tam hlavne ked hras za kuzelnu postavu. PVP tam je celkom dobre ale keby to hodnotim dokopy tak taka 3- . Obliehanie hradu bol dobry napad ale stratilo to zmysel lebo dopredu zme dali 4 tankou co zatarasily cestu za nich healer a dmg sa cez nich nemohol prebit. takze tak ale podla mna fakt dobra MMORPG je Star Trek Online to ma fakt moc bavilo
@hudson tak hlavně že tu píše o end game contentu v age of conan a sám ses ani nedostal na nejvyšší level to je reda gól
ve star treku online mám za obě strany nejvyžší levely……. ta hra je totálně na ho**o :/ Hrál jsem to jenom kvůli lásce ke Star Treku ta hra mohla být fakt něco…. mnela takový potencionál… nj jenomže to by to nesměl dělat CRYPTIC same bugy technicky strašne a pokaždé co mají nový patch tak zabugujou všechny před tím a to uplně nejhorší je jak strašňě lžou npr. že za tyden tam uploadneme to a to a samozrejmne mají skluz 2 týdny a v tom horším případě i rok :/ endgame=4 dungy…. žádné open pvp …..pvp areny tam jsou prázdné…… sakra něják jsem se dost o tom rozepsal asi tu hru faktycky strašně nenávidím
Skeloss: nedostal jsem se tam, ale leccos jsem si přečetl a když stojí za hovno samotný levelování ve hře, tak si nedokážu představit, jakej tam musí být end game, už i ten nedostatek hráčů a systém free 2 play o něčem vypovídá
Cau,
nevite zda muze mit treba JEDI KNIGHT obourucnej mec nebo je to proste urcene ze ha jen CONSULAR a INQUSITOR?
a dalsi otazka muze mit naprriklad CONSULAR Shadow jdenorucni mec?
mohly by ukázat nějakej flashpoint za imperium
sakra mohli by ne mohly
mohli by to uz vydat ne
Orferius: Myslím, že není možné mít za Knighta/warriora obouruční meč. za Shadows/Assassin jednoruční meč equipnout asi půjde, ale byla by to hloupost, spousta schopností tvojí specializace bude vyžadovat, aby jsi měl určitý druh zbraně. Takže možná pro parádu, ale pro boj je to nerozumné rozhodnutí…
Aries tak to je skoda, zase by se zvysila variabilita mezi hraci…
Pro ty co nemaji objednanou sberatelskou edici, treba kvuli sosce Mauguse mam pekneho troopera
http://www.figures.cz/1-Star-Wars-ARTFX-Statue-1-7-Clone-Trooper-30-cm-679
Jenže to je trooper z klonovejch válek, ale to je detail,kdyby vydali něaký figurky s digitálníma bonusama tak bych asi bral, ale už mám objednanou normálku,takže ikdyby vydali teď zběratelku s jinou figurkou tak bych jí nebral.
No, doufám, že přece jenom bude Trooper mít možnost double blasteru jako např. Cpt. Rex :-/ Ale zatím to tak bohužel nevypadá.
Myslim ze teto moznosti se u nej nedockame, protoze jeho podobnost s BH by byla potom velka
A vyvojari porovnavaji classy s postavami z filmu a tam Rex myslim nemel dva blastery
Jinak muj osobni nazor je, ze z Republiky je Trooper asi nejzajimavejsi povolani, ale nema mec sakra neco stim udelejte
Neco pro fanousky Troopera, wallper ,,For the republik“
http://www.uloz.to/9841288/4437-trooper-jpg
trošku divný že třeba assassin nebude moct používat dva meče místo oboustranýho aby měl na výběr z více zpusobů boje škoda bude to takový jednotvárný.
Orferius-CZ:Pomě to chce heslo,to by nebylo?
Hold to maj takle nastaveny s tema mecema. Ono je otazka co bude efektivnejsi jestli jeden svetelnej mec nebo dva nebo obourucak. O techto vecech se taky moc nevi. Urcite tam budou nejaky postihy ku jednorucnim.
A ber to tak ze kdyz by tuhle vyjimku udelaly u jednoho tak to bude chtit kazdej. Nekdo bude chtit hrat treba Sentinela s obourucakem nekdo zase Guardiana s dvouma mecma a pak by musely vyhovet vsem-
Tak v kotorech bylo ročeno, že obouruční sou „agresivnější,je v nich věčí síla“, ale na druhou stranu sou hůře ovladatelný.V darth Bane cesta zkázy a ještě jedný knížce popisující děj těsně před třetí epizodou ze strany republiky i separatistů, to vysvětlovali v souvyslosti s dvěma i obouručnim světelnym mečem jako:výhodu „překvapení“ získanou díky netradyčnímu kroku vymikajícímu se standartnim technikám, oproti člověku s jednoručnim a „tradyčnějšim mečem“.A aby tam bylo něaký ale, tak se zmínili, že věčina technik je tvořená pro jednoruční meče.Ve hře ale bude mít roli hlavně to že sou na ty zbraně napasovaný animace útoků.
myslím, že one-blade, doubleblade a one-blade ve dvou rukách nebude nějak závažný rozdíl. prostě tím chcou jednotlivé classy rozdělit, ať třeba na první pohled víš, proti komu jdeš a ať to není tak jednotvárné. možná ale budou nabízet v talentech one-hand specialization, two hand specialization, aby sis vybral, jak chceš své meče užívat, tak či tak bude mít obojí svou výhodu a nevýhodu. každopádně u kouzlících class je zbraň kosmetický doplněk na odrážení blasterů a fyzických útoků, když drtíš sílou. za to je logické, že meelee dps bude chtít mít dva rychlé meče a tank jeden meč, do kterého bude dávat co nejvíce své fyzické síly. ono se stačí podívat i do wow (a určitě i jiných mmo), tam je to relativně podobné (one-hand a off-hand u rogunů a two hand u warrů, staff u casterů). i v kotor to podle mě bylo naznačené.
šaman promin heslo je ,,swtor“ http://www.uloz.to/9841288/4437-trooper-jpg
Dale pripravuji SWTOR thema na Windows 7, momentalne testuji zvuky
Meče jsou především kvůli jednoduchému rozpoznání Jediů od sebe, jak napsat Gravelark. Žádný nebude silnější nebo slabší, DPS Guardian a Sentinel (a jejich imperiální protějšky) budou plus mínus vyrovnaní. Shaodw používá stealth, čili bude mít možná nějakou výhodu
Postavy, které získají specializaci (proficiency) na jiný styl (Sentinel a Shadow) budou pořád moci equipnout jenom jeden meč, ale skoro všechny jejich schopnosti budou vyžadovat, aby používali jejich ikonickou zbraň.
Skeloss: „divný“ to vážně není. Umění boje s mečem není jenom o tom chňapnout do ruky meč a začít s ním mávat. Umět bojovat se dvěma meči je něco, co není zrovna snadné na naučení. A že by bojové pohyby byly jednotvárné bych se nebál, podívaj se na nějaká videa a uvidíš, že každý útok má jinou animaci.
Ariess: No a neměl by assassin být právě mistr boje s mečem? takže by měl prostě umět bojovat s jedním, dvěma mečema nebo s oboustraným mečem?
Tak jsem koukal na oficialni guildy, a zatim to vypada ze v galaxii bude behat semy Sith Warrior, Jedi Knight a Conlusant plus je vsechny poctem prevysi Sith Assassis.
Vime Dartha Maula maji vsichni radi, hlavne na dve pulky , ale kde je Imperial agent nebo Trooper ?????…. o zbytku povolani ani nemluvim
A jak jste na tom vy?
Orferius – Na fórech na DH mi přesně radili, že mám jít do Bounty Huntera, když chci dvě zbraně, ale jak bych za BH mohl zabíjet Imperiální spodinu? Zůstanu tedy u Troopera
Ja porad nevim zda byt trooper nebo jedi uz me to stve….
jedy: Za Republiku se dvěma blasterama pobíhá Smuggler-Gunslinger
Skeloss: Z čeho soudíš, že Assassin má být mistr v boji s mečem? Je to vývoj z Inquisitora, čili někoho, kdo má velký nadání v Síle, ne ve fyzický zdatnosti. Mistři fyzického boje jsou Warrioři/Knighti. Pokud jsi četl Darth Bane knížky, tak Assassin je hodně podobný Zannah, zatímco Warrior je Bane. Pokud si je nečetl, tak to koukej napravit (nebo si najdi popisy jejich postav a činů na wookiepedii)
Orferius-CZ:Já sem na tom stejně.Ze začátku to bude težce přejediovaný a pocit aspoň minimální výjímečnosti bude v háji.Na druhou stranu za pár měsiců se to vyrovná nebo možná i otočí až lidi zjistí,že non-force postavy si to taky krutě dávaj.Tak nevim no…
Tak koneckonců sami vývojáři říkali, že když chceš být Jedi Shadow, tak že můžeš jít i do DPS classy, budeš ignorovat stealth a vše budeš dávat jenom do skillů s doublelightsaberem a útočné Síly. Já se pořád kurňa nemůžu rozhodnout jestli nebýt Jedi Sentinel nebo DPS Shadow…, nejvíc mě na Shadowovi láká právě ten doublelightsaber. Navíc si dokážu představit i jak naskočí Shadow na nějakýho toho Sitha Warriora a pěkně mu vyklepe blešky z toho jeho brnění, když použije nějakou to útočnou Sílu a potom ho rozrube. No necháme se překvapit, snad už vydají Progress Consula :).
A za další, taková menší technická. Jakto, že Darth Malgus žije ?!!! WTF ?!!! V Return byl zabit jeho mistr mistrem Satele -> Malgus a Satele přežili. V Hope ho právě Satele zarazila do skály a v Decieved tam Malgus drtí Van Darra, tak co to je ?!
Azrael – Dějová posloupnost = Return -> Hope -> Decieved … V Return vypadá ještě ok, v Hope už mu vidíš na tváři nějakou tu jizvu a v Decieved má už dýchací přístroj jak DV (nejspíše právě po tom zaražení do skály od Satele)
Aries – Smuggleři jsou takový tintítka, který se schovávaj a zákeřně střílej a Republiku si vybrali jen proto, že je to pro ně menší zlo. Takoví parchantíci by u nás, Trooperů, páteři Republiky, nikdy neobstáli. Holt si budu dělát zářezy mrtvol Impéria „jen“ na jednu větší bouchačku. Přemýšlím, že ji budu říkat Sasha. (Reference na Hevyho z Team Fortress 2 :D)
Jsem hodne zvedavej jak budou vyrovnane postavy, zda trooper bude mit stejne sance jako jedi treba proti sith warriorovy….
To vis ze bude kazdej bude mit sanci ale zalezi na tom jak to budes umet hrat. Precejen Trooper si toho Jediho / Sitha bude muset drzet od tela aby mu mohl poradne nalozit
Orferius: Když budeš vědět co děláš, tak budeš mít šanci s jakoukoliv postavou proti komukoliv. Rozhodně to nebude, že Jediové pobijí celou legii nepřátel, jako ve filmech a že nejsou nesmrtelní a meč nebude schopný odrazit všechno. Tohle bude zlomová situace, protožoe takových 60% lidí co budou mít Jedie začne řvát, jak jsou under-powered a BioWare/EA udou muset prokázat nějakou morální integritu a nepodlehnout tlakům…
a pokud podlehnou tak tu mame WoW2
Nevíte někdo jestli bude sílu ovládajícim postavám, při vyvolávání vadit pohyb?
Kline az si vyzualne JEDI blaster odrazi, hlavne az mu to dava dmg stale, nehodlam na nej strilet a jen koukat tak se mi smeje
Dopr…. to vypada ze uz jsem se rozhod za co budu hrat
pokud tě láká trooper a Jedi, tak běž do troopera, jediem fakt bude ze začátku každej, líp se tak i sežene parta do flashpointů, protože non-force classy budou vzacnejsi a jít flashpoint ve čtyřech jediích by asi nebylo to pravé
Hudson: To není vůbec pravda, sami vývojaři několikrát jasně řekli, že i flashpointy a ostatní group questy se dají dělat se 4 BH, nebo 4 jedi nebo jakékoliv 4 postavy byť stejné či jiné. V tom se mi to líbí o to víc, že s kosmetického hlediska aspoň pro mně si udělám quest s kámošema i když budem všichni jedi, bude to prostě vypadat cool, stejně jako kdyby to byli 4 troopeři (dokážu si představit takovou krásnou palebnou sílu)
Sice jsem si myslel ze budu hrat za JEdiho, jenze kazdy MMO co jsem hral zacalo melled clasou a zkoncilo u spelera nebo huntera ( wow), takze pro me je JEDI slabost (zkusim ho, povinost – ale hrat za nej to asi ne), ale vazne si myslim ze trooper je ma radost….
heslo je ,,swtor“ http://www.uloz.to/9841288/4437-trooper-jpg
samozřejmě do flashpointů můžeš vstoupit s jakkoukoli skupinou, ale jestli ten flashpoint uděláš až do konce s jakkoukoili skupinou, to asi těžko, když to třeba budou 4 healeři bez tanka, ale zas 4 troopeři by možná šli, když jeden bude tank a další ten polní medik, ale takovou grupu najít, to bude potřeba trochu víc štěstí
Když uveřejňovali info o systém výběru skupiny, tak myslim říkali, že budež moct zadat i něaký paramatry pomocí, kterjch vybereš i takovýhle věci.
Thema na Windows 7 s tematikou STAR WARS The Old Republic… (zvuky, sporic, wallpapers, ikonky) pokud bude neco nefunkci piste, pokusim se opravit….
http://www.uloz.to/9847782/swtor-themepack
Jo Medic trooper je super presne moje gusto. Otazka je, ale zda bude mit uciny heal jako consular napriklad….
Uz to chce dalsi prispevek
Hudson: Myslím, že Flashpoint (asi kromě těch opravdu high level) by s partou 4 healerů (řekněme 4x Jedi Sage) projít šel. Healeři totiž umí i útočit, i když ne s takovým efektem, jako DPS. Ale zase partu 4 healerů skoro nepůjde zabít. Čili FP projdeš, ale bude to déle trvat.
Já bych řekl, že medic trooper, by měl mít stejně účinný heal jako consular ne? Nebo jako každá postava s heal specem. Prostě healer je healer a lišit by se měl třeba stylem healování (HOT, AOE atd.), ale ne účinností, ne? To je moje představa.
No jestli to bude udelany ala WoW tak se urcite budou lisit. Tak druid healer a priest a paladin byl dobrej kazdej na neco jineho. Ale jako co jsem cet tak by ty healy tady nemely mit az takove rozdily ale zakezi na finalni verzi protoze takovej Trooper jako polni medic by byl neco jako druid healovat zvladne ale bude v necem dominantni nat narozdil od takoveho Consulara kterej bude treba jako Priest
No tak jako pořád váhám :D. Celej den jsem se snažil najít nějaký info o třídě Jedi Shadow a o jejich róbách, ale nemůžu si pomoct, ty jejich róby vypadají hodně, ale opravdu hodně blbě. Už jenom kvůli tomu oblíkání budu muset hrát za normálního Guardiana nebo já nwm :D. Každopádně, pořád je pro mě main ten Shadow, kvůli doublebladedlightsaberu…..ale snad upravý ty róby, protože takhle vypadá jako mnich
Tak pozor, to jak tady popisujete různé classy v roli healera, jestli bude mít přímou nebo aoe podporu. Pevně doufám v ten jejich původní nápad platí, že nic jako healer, tank nebo dps nebude striktně rozděleno. To pak s prominutím s tím mohou jít do háje, kdybych chtěl hrát agenta operativce a ten by měl mít nějaký ten heal, že mi pak budou ve hře psát, abych všem obvazoval rány. Toho se pak nezúčastním. Nejdříve roztrubovat, nemáme striktní trinity systém a najednou tu je jen hybridní verze, že hned jak bude někdo consular, v očích hráčů to bude healer a tím pádem nebude mít jinou možnost. Byl bych radši za vzor z GW2, jeden skill na léčení a zbytek jen podpory.
Já chci Troopera s prdelní kápí.
když si u consulara nebudeš dávat talenty do healu, tak prostě healer nebude, aspoň co já si myslím
Milop33: Je to přesně jak píše Hudson, když se budeš soustředit na jiné skilly a podle nich upravíš expertise body, pro každou pokročilou třídu tam jsou dvě velké větve, tak prostě s consulara nebudeš mít healera, ale Yodu Samosebou bude záležet na hráčích, ten Trinity systém je tak zažitý, že se učitě najde dost hráčů, kteří když tě uvidí jako consulara, tak Tě automaticky požádají o heal když s něma někam půjdeš Bude to jen o zvyku.
problém ze že buď Holy trinity „ano“ nebo „ne“ nejde nic mezi.
Bože prostě budu Consul DPS a všichni ostatní ať se léči lékárničkama
No klasika, na games tiscali hodili The Esseles video a samozřejmě 80 procent negativní ohlasy typu epic fail, apod… Upřímně si nepamatuji kdy na tamních stránkách byli s něčím spokojení lidi kteří píši ty věcné komentáře ….
stejně pak jsou advanced class a když někdo uvidí assasina nebo shadow tak prostě každýmu bude jasný, že to healer není, že je to DPS nebo tank, to samé třeba guardian a juggernaut, nemusej to být tanci, ale můžou se tunit taky spíše na DPS, právě takhle je to udělaný, aby tam ten trinity system tolik nebyl, pak třeba bude grupa, kde budou 4 různý classy a healovat bude překvapivě trooper
Tjn idioti normální, chtějí překlikat příběh jako ve wow, i když to se ani nedivím, tam žádnej není
jestli muže trooper healovat je vše OK pokud ne, tak má hra trinity system
už samotná možnost, že každej může ressnout padlí bojovníky je celkem odklon od trinity systému, tak co by to bylo za Star wars, kdyby každej u sebe neměl osobní defibrilátor
No u jedijů je to samozřejmě The Force, pomocí které oživí spolubojovníky Asi borci rozhýbou midichloriany v umírajícím Prostě bude to palba ať už je prosinec
Tolik otazek a zadne odpovedi, stresujici ze?
Doufam, ale ze kdyz bude trooper mit heal skill bude mit take porad dobre poskozeni. Pak je taky mozne ze bude horsi healer ale porad dobre dmg.
Na nekterych videich jde videt smugler jak healuje, takze to na system Trinity fakt nevypada
Zkousim Gravatar.com Arie a nic? funguje to…. nebo se marne snazim
Celkem by mě zajímalo, jestli postava bude moci mít jméno ve dvou slovech („Jan Novák“) nebo jen jedno slovo („Trooperjakhovado“)
jedy: Jo přesně tohle mě zajímá taky. Ale myslim si, že se to ještě neví. I když zatim ve všech gameplay videiích, co sem viděl měli myslim hráči jméno jednoslovný.
jedy: Co jsem našel, tak jenom jedno slovo, mezery povolené nebudou (jenom pomlčky a apostrofy)
Furt lepsi nez ve wow tam nesla ani pomlcka
Tak jsem si upřímně oddychl. Je mi jasné, že se najdou výkřiky v oblastech, že se půjde nějaký flashpoint, jsme jedi knight, trooper, smuggler a ideálně bychom chtěli consulara healera, abychom to neměli těžký. S tím počítám, budou určitě i jiné skupiny, pokud to půjde: hej, jsme 3 bounty hunteři, hledáme ještě jednoho, bude sranda.
Jen aby to pak nedopadlo tak, že bude někdo psát, Consular nebo agent operativec hledá partu na hromadnou operaci. Odpověď pak bude ta zparchantělost z wow, bereme tě jen jako healera, musíš mít tolik a tolik gs, takový a takový věci, takový a takový gemy, enchanty a musíš držet hubu. V tomhle prosím Bioware, aby trochu respektovali ty hráče, kteří mají trochu soukromí a samostatnosti, že si k tomu pořídí postavu, která se umí i sama léčit nebo léčit ostatní.
Sice i v životě máte možnost volby, ale ve hře čekáte, že těch možností budete mít více a budete si moci zvolit různé cesty nebo být něco jako jack of all trades.
No nechal bych se prekvapit ale ve WoW to bylo takle HC vybirani az od faze kdy zacly prasit celou hru. A s tema gemama a enchantama to zalezelo na vkusu cloveka tady to bude to samy clovek si bude vylepsovat zbrane taky podle sebe a ne podle toho ze ti nekdo rekne ze to tam ma byt a kdyz to tak mit nebudes tak mas smulu
Tak se předpokládá, že tuto hru bude hrát hodně hráčů World of Warcraftu. S sebou si do hry přinesou i svoje zvyky. Bude jen na nás je zase převychovat
Samozřejmě tak to bude, bude potřeba healera. Pokud chceš to co píšeš, tak by jsi musel mít hru udělanou jako GW2 to ale nebude.
Že má postava jako jedi doplnění zdraví při meditaci mimo combat a že mají všichní ress prostě nestačí na non trinity.
Takže pokud hra není dělaná opravdu jako GW2 tak se obávám že se muže zapomenout na kombinace 3xbounty hunter+ random. Vždy bude potřeba main healer a tank.
Pokud to bude tak, že si pojedeš svou roli a uvidíš, že tvůj parťák ve zbrani má potíže, tak prostě zaklapneš sniperku a pošleš uzdravovacího bota. Pak zase pokračuješ dál v palbě, popř. pošleš do party nějaký ten podpůrný buff.
Já hlavně doufám, že to nebude takové, že budeš stále sledovat hp bar, jestli nejde do červených čísel.
Z jejich podání mechanismů hry jsem pochopil, že mají vlastně několik různých funkcí v partě, ale konkrétně nemají striktně tanka, dps nebo heal. Upřímně bych uvítal nějakou tu týmovou spolupráci, kdy všichni nějak vloží ruku k dílu a ne, že tank jede jako buldozer, za ním healer a dps sekají vše okolo. Přitom by to mohlo být více variabilní. Necháme se překvapit…
No soude podle videi treba z (Taral V) tak to vypada ze jako tank je tam spise primarne udelana postava co vydrzi vic nez vsichni ostatni pomoci nejakych abilit ale nevypadalo to az tak ze by tank primarne drzel vsechny moby na sobe a heal stal za nim a healoval ho.
Co se toho healu tyce tak by to melo byt ze healer nebude striktne healer pokud to ten danej hrac nechce ale bude moc davat i dmg samozrejme adekvatne nizsi ku tem bodum co bude mit jakoby v heal stromu.
Myslim si ze klasicky model tank heal dps nebude, uz jen co jsem videl gameplay videa. Chvilku tankoval trooper pak jedi, heal to same prve consular a pak se pridal smugler co daval i dps. Takze me to jako trinity viz. wow nepripada.
Hledal jsem na netu originalni Kondex Jedi-Sith a nasel jsem stovky odlisnych verzi nema nekdo ten opravnu pravy
Já si teda myslim, že budou specy na tanky, healery, dps.. Podle mě by bylo dost těžký udělat nějakej jinej systém boje, aby to bylo alespoň trochu challange a zaroveň to nebylo uplně nepřekonatelný. Takže si myslim, že třeba půjdou do toho threat tanking systému jako ve wowku. A mě osobně to teda vyhovuje. Když budu chtít healovat nebo tankovat, tak to budu chtít dělat pořádně, koukat jestli mi někdo neumírá, nebo nemá agro. Né že budou všichni dps a někdo jednou za čas pošle heal a agro moba/bosse si budem předávat. Protože když chceš bejt dps, tak si na to vyber dps spec a dávej si dmg, ale pro lidi, který čistě dps nebaví, by měla bejt možnost hrát za healera/tanka.
skus wookiepediu
http://starwars.wikia.com/wiki/Jedi_code
http://starwars.wikia.com/wiki/Sith_code
No je to fakt, který mě ještě odrazuje od předobjednávky. Když budu chtít pořádně dělat healera nebo tanka, či dps, tak k tomu nepotřebuji SWTOR, k tomu mi postačí zaběhlé WoW. Jo, pokud chci dle jejich slov prožít něco nového a revolučního, mít k tomu flexibilní přístup a přitom mít na tváři úsměv od ucha k uchu, tak se přehoupnu v SW. Zatím můžu jen spekulovat. Počkám si na ohlasy lidí z té otevřené bety v září nebo kdy, teď není nic natuty.
Pak teda už jen ten příběh s kompletní interakcí všech npc i vlastních postav je to velké lákadlo a samotný fakt, že je to sci-fi z prostředí hvězdných válek. Žádní orcové, elfové a trpaslíci.
Pak se ten samotný boj ve skupině hned zdá více snesitelným, i když bude asi přeci jen bezpečnější volit zaběhnuté styly.
smazali mi blog justswtor byli tam pěkný videa a screeny z bety….škoda
mas aj ine
http://www.alterswtor.com/
http://www.betacake.net/
Mnoho z informácii na betacake (a zrejme aj alterswtor) nie je aktuálna. Inak rozdelenie úloh – sú rôzne cesty špecializácií. Záleží na výbere v skill tree, či sa postava stane nejakým mixom schopností alebo silne špecializovanou na určitú vec. Je samozrejmé, že určité classy a advanced classy sú lepšie na to či ono (nerdi určite nájdu nejakú skvelú kombináciu class, výbavy a skill tree na ultimate healer, dps aj tanka – o tom to ale pre normálnych ľudí nie je). Silné rozstrieštenie skillov však k úspechu nevedie – potom postava nevie nič poriadne, je to potom také „meh“ a aj ťažko potom vyberať dobrý gear.
Já osobně si myslím, že každá z postav má heal, nebo nějaký ten určitý buff. Jak bylo vidět na jednom z walkthrough na Taral V..tak tam byl tank i trooper i guardian a healoval i smuggler i consular. Právě já si myslím, že vývojáři chtějí hru udělat tak, jak aby každej mohl být ten co si přeje, né aby byl prostě Consulat = healer, nehledě na to, že on je Shadow a primárně na DPS/Stealth…nebo že Trooper=Range DPS…i když klidně s těma buffama může být i tank….atd…zde dle mého bude trinity jenom v tom případě, že to tak hráči budou chtít hrát, ale pokud se domluví grupa naprostých random lidí..tak i tak to bude hratelný, protože buď budou mít na sobě tolik buffů, že se jim nic skoro nestane a nebo každej z nich bude mít průměrný či podprůměrný heal, takže se všichni dokáží healovat. Takhle si myslím, že to má být a bude ;). Každopádně kvůli trinity jsem přestal hrát wow…nuda
The cake is a lie, there is only pie.
Through Pie, I gain calories.
Through Calories, I gain bodyfat.
Through Bodyfat, I gain weight.
Through weight, my social life is broken.
The tightmaster shall free me.
POWER OF THE OBESITY!
Něco na zasmání, není to můj výmysl, četl jsem to v diskusích na webu, který se také zabývá čekáním na swtor
Teď sem koukal na nějaký video z panelu na comic conu a James Ohlen se tam docela dost vyjadřuje o classách jako healerch, tancích a dps. Odpovídá tam na podobnou otázku tak, že healeři nebudou mít špatný dps, takže když nebudou zrovna ve flashpointu, tak se dokážou ubránít atd, ale ve flashpointech a op se budou muset spíš focusovat na healování. V dalším videu zase Dallas Dickinson odpovídá na nějakou otázku a řiká, že pro healery budou udělaný targeting features, protože si uvědomujou, že targeting je pro healery důležitej. Takže bych řekl, že rozdělení bude klasicky dps, tank, healer.. s tim, že když budeš „něco mezi“, tak se ti bude hrát hodně špatně a nikdo tě moc do op nebude chtít, protože co s někym, kdo má malý dps a malej heal? Na takovou kombinaci nebudou podle mě skill trees dělaný tak, aby byla ta postava užitečná.
Možná to myslel tak, že když už někdo se přímo v group questu zaměří na heal, tak pro něj mají jakýsi zaměřovací systém, aby měl ulehčené uzdravování společníků. Kromě toho lidi není to jedno? Odkaz Trinity systému je tak silný, že zničit ho úplně snad ani není možné, a pokud jde o GW2 tak teprve budoucnost ukáže jak moc se jim to povedlo odklonit se komplet od Trinity. První co by mělo být posouzeno zda-li Vás ta hra oslovila jestli se Vám líbí hratelnost, questy, možnosti ve hře apod. A znovu opakuji myslím, že je zbytečné o tom teď přemýšlet uvidíme co přinesou borci s beta víkendů.
Přesně tak oni nemůžou udělat obsah hry, dungu (FP) pro kombinace paret které si vytvoří hráči. Vsázím se že tam prostě bude tank, heal potřeba.
Co je důležitější a to pozor, je to, aby mohla většina class zastávat dobře dvě role.
Trooper tank/dps a to samé Jedi tank/dps. Potom by šli dělat různé variace party.
Myslím že nastane situace kdy bude trooper main tank v endgamu.
Jelikož se 50% lidí chystá hrát Jediho bude tahle hra mít asi pěkný problém.
Já se modlím za to aby byl Jedi main tank aspoň v jendom stromě. Chystám se hrát taky Jediho protože SW to znamená lightsabery aspoň pro mě.
tady máte přesný popis stromů Consulara a jeho dvou class a stejně tak Jedi Knight….
http://swtor.wikia.com/wiki/Jedi_Consular_abilities
http://swtor.wikia.com/wiki/Jedi_Shadow
http://swtor.wikia.com/wiki/Jedi_Sage
Jedi Knight
http://swtor.wikia.com/wiki/Jedi_Knight_abilities
http://swtor.wikia.com/wiki/Jedi_Sentinel
http://swtor.wikia.com/wiki/Jedi_Guardian
Zde je krásně vidět, jak lze stavět i Consulara i Knighta jako DPS/Heal Tank/DPS atd…:)
Azrael: Opět, jedná se o neoficiální informaci, talenty/schopnosti se mohou ještě pořád změnit…
Myslím, že jste „zboření systému Trinity“ pochopili špatně. V zásadě by mělo jít o to, že každá postava teoreticky odvede stejnou práci jako postava s jinou třídou (neplést se specializací podle talentů). Už jen to, že každá ze zveřejněných class může healovat jde mimo zaběhlý systém. Je samozřejmý, že podle talentových stromů a equipu se postupně specializujete na jedno či druhé, ale to je dobře ne? V žádném případě se nemusí rovnat consular = healer. Ve WoWku se taky zeptáš priesta jestli je healer nebo shadow(dps), stejně tak jako druida – feral(dps) nebo resto(healer). Co chcete mít jinak? Chcete mít postavu, která ze začátku tankne bosse, pak uvidí, že má raid málo života, tak zaujme místo healera a nakonec pořádným dps nukne bosse? To by nikoho nebavilo, resp. ne MMO hráče.
Me osobne system trinity moc nevadi, ze v swtor bude kazda postava mit heal a ress je super, protoze tohle wowku chybelo kdo chce cekat hodinu na poradnej heal ne?. ale zbytek bych nechal jak jsme zvykli z trinity. Jednak velke zmeny muzou vyvolavat zmatek a nelibost hracu coz by znamenalo stratu pro EA a Bioware.
A uprime dokazete si predstavit ,,chcipaka“ smuglera jak tankuje to patri spis do parodie nemyslite….
není těch schopností nějak málo?i když je fakt, že ještě nějaké schopnosti přibudou z talentů a ještě to není finální
Určitě to prostě nebude tim stylem všichni uměj všechno, jak ste tady psali, to je nesmysl A ty schopnosti snad ještě přibudou no. Z talentů a tak..
Jojo smugler nebude tank stejně jako jedi nebude healer…. ani trochu. Takže všichni umějí všechno fakt nehrozí.
Já prostě chci aby byl TOR lepší WoWko pro rok 2011 a víc, pak budu spokojenej.
Presne hledam lepsi MMO nez je wow a to SWTOR urcite splni, ono staci ze je to scifi STAR WARS
Já taky pevně doufám, že to bude všechno šlapat. Jen pro upřesnění, co jsem celou tu dobu měl na mysli. Nebyla to myšlenka, že by třeba smuggler tankoval, ale že by třeba flashpoint mohla střihnout partička smugglerů nebo agentů. Nebo kombinace sith warriorů a jeden agent. Prostě variabilní sestava, myšleno tak, že by to byli jen samé dps nebo dps a healer nebo jenom tanci, či jen healeři. Podle toho by pak ta hra měla říz. Buď dle „trinity“ stejný nebo podobný pocit, který jsme měli doposud a nebo něco nového, něco více hardcore. Proto jsem se ptal na ty bounty huntery na začátku této předlouhé diskuse. Jen pro představu, že vám půjdou flashpoint jen nájemní lovci s různýma serepetičkama mě dovádí k představám, co by se tam asi dělo. Pěkná variabilní řezničina, jeden s harpunou, další s plamenometem, raketometem a blastery. Ale proti gustu, žádný dišputát.
Flashpointy by melo jit projit treba v parte jen z trooperu, protoze autori rikali ze staci mit treba kamarada a jeho spolecnika a muzes projit flashpoin jen snim. Treba kamos bude taky trooper no vezmes spolecniky date partu 2-2spolecnici = 4 a jde se…. pochybuju ze treba spolecnik bude schopen healovat, nebo tanovat takze nakonec stejne budete 4 dps.
Jinak jestly bude nekde trinity treba tak asi v raidu, ale u flashpointu ctyri BH podle me nejsou problem….
Vždycky někdo bude mít na starost tankování, někdo healování a někdo damage. To si utvořili sami hráči, jelikož je to daleko lehčí než kdyby všichni bezhlavě mlátili tu a tam. Flashpointy by měli být tak variabilní, že je jedno za jakou classu a s jakou classou půjdeš. To, že ani jeden z vás by neměla být lama a že to bude nejspíše těžší než s normální groupou, je věc jiná.
—
Pre-order key doma!
Máš už účet na oficiálních stránkách?
šaman ty pojedes troopera…?
mě ty společníci přidají jako lamy, jen takovej menší dmg navíc prostě, nic převratného, tak to asi s nima bude ve flashpointu zajímavý ale třeba i u flashpointů bude možnost zvolit si lehčí a těžší obtížnost jako v raidu, tak s těma společníkama to půjde asi jen na tu lehčí obtížnost, na těžší radši full group
Radši bych si užil všechny strasti a radosti s random nakombinovanou grupou, než s tím zparchantělým WoW modelem. Ono to jde tak udělat, jen se nesmí myslet tak na prachy, protože těžkou mmo by nehráli všichni.
Milop33: Jak jsem už psal, FP půjde projít i bez dedikovaného healera, alespoň ty nižší (na finální FP se asi healer bude hodit). Heal bude mít každá class, která je schopná mít na něj specializaci. Čili i DPS Sage bude umět nějaké léčivé kouzlo, stejně jako Scoundrel zaměřený na stealth.
Parta 4 healerů – FP bude trvat déle, ale asi nikoho nebudou nepřátelé schopní zabít
Parta 4 DPS – nepřátelé budou umírat tak rychle, že léčení mimo medkity a základní léčivé schopnosti snad ani nebude potřeba
Parta 4 tanků – asi boj bude trvat dlouho, ale budete dostávat malé rány, které opět ošetří medkity (asi bude nejtěžší, protože tanci nemají nikoho kdo by měl nějaké léčivé kouzlo)
Když bude mmo moc lehká, tak se samozřejmě hráči začnou brzo nudit, tak je to u mmo her poslední dobou, naopak když je ta hra pro hc hráče, kdy dva tejdny v kuse potíš krev a wipuješ na jednom bossovi, tak je většina hráčů frustrovanejch a hru si neužijou tolik, takhle to bylo u mmo her ze začátku. Podle Jamese Ohlena chtěj SWToR udělat střední cestou a teď prej zrovna pracujou na tom, aby to nebylo tak jednoduchý, jak to je v nynější fázi. A na prachy nemůžeš nemyslet, aby ta hra byla dobrá a udržovaná, tak musí bejt taky dobře financovaná a musí vydělávat. Ale nějaký přehnaný jednoduchosti bych se nebál, určitě teda ne v endgame contentu.
Orferius:Jojo,nejspíš comando.
Tak dobře, už se na to nebudu ptát. Celá ta hra nebude postavená jen na společných bojových instancích. Mě nejvíce přeci jen láká příběh a interakce mezi postavami. Prostředí a ta síla SW. Sám se znám, že se hned nebudu hrnout do Flashpointu, nejdřív si pěkně prochodím ty světy.
milop: ve wow jsem na tom podobně. mě nikdy low lvl dungy nelákaly, ale to podle mě proto, že už většina hráčů měla endgame, tak jsem tam prostě chtěl být taky co nejrychleji. osobně si myslím, že by se měl swtor lišit oproti třeba wow hlavně v tom, že tě nebude nutit co nejrychleji doexpit a pak se nudit v endgamu. i tvůrci podle mě chcou, aby sis užíval na nižších levlech, chodil si flashpointy, užíval sis příběh, nepřemýšlel nad tím, za jak dlouho budeš mít next lvl… a ne hrr hrr do 50 a stereotypně procházet bg, raidy a arény nebo zakládat další alty, které nikdy nedoděláš, protože tě to znovu xpit nebaví. proto si myslím, že tě ty flashpointy lákat budou, protože jsou taky součástí příběhu. a když seženeš alespoň jednoho týpka a pujdete tam spolu s companiony, tak nevidím problém. když se jim toto podaří, zabavit lidi i na low lvlech, tak budou mít vyhráno…
Gravelark: přesně takhle by to mělo být, a takto o tom mluvili sami chlápci z Bioware
Jo, expení a příběh bude stokrát lepší než v jinejch mmo a řekl bych, že bude zábava si to zopakovat a hlavně projít si příběhy jinejch class, ale ten endgame je přece jenom taky dost důležitá část a BW to ví, takže si myslim, že i to bude stát za to. Prostě bych se nebál a nechal to ať to nějak dopadne, od Biowaru se nebojim nějakejch značnejch nedostatků
fedaikin: bych jim mohl dělat promotéra :). tak či tak se ani o endgame nebojím, vývojáři určitě ví, co hráči chtějí
ať už to výjde, ať na to konečně příjdem, jak to je :-)někde na leakovacích stránkách jsem viděl datum 25.11.2011, že to tvrdí víc lidí, kteří někde viděli nějaký plakáty s hrou a datumem vydání, je teda možné, že holidayem 2011 mysleli Thanksgiving, datum mi připadá jako nejreálnější, možná teda by ale bylo lepší to vydat před tímhle svátkem než po nebo během, ať už všichni místo žraní krocanů pařej Star wars
Hudson: Stephen Reid na svém Twitteru prohlásil, že se jedná o fake a datum vydání to není.
no jasný, přece se nedozvíme datum vydání z leakovacích stránek, třeba tohle datum plánovali, ale z hecu to teď změnili, kdo ví někdy kolem tohodle datumu by to ale už vyjít mohlo, nebo aspoň první early acces, Američani mají holiday pomalu každej týden, tak je to těžký to uhádnout
Já bych řekl, že to budou spíš Vánoce, protože to je i chanuka atd. a všeobecně a jakoby „mezinábožensky“ se tomu řiká Holiday. Protože by bylo blbý, kdyby tim mysleli nějakej třeba čistě křesťanskej, nebo nedej bohu čistě americkej svátek. Přece jenom ten release date announce byl pro všechny, ne jenom pro američany nebo křesťany, takže to musí bejt něco víc mezikulturního..
Od bioware se nikdo nedočká failu to je jasný, co mě osobně zajímá je jak to bude s hráčema co prostě hrajou taky ty dvě hodinky denně, a ne úplně pravidelně přece jen s vyšším věkem už máte jiný zájmy a nechci aby to bylo jako ve všech mmo hrách, kde prostě causal hráč nemá žádnou šanci oproti těm co na to mají víc času. Snad to pvp bude aspoň oddělený abych nepotkal jako nově doexpenej hráč úplně ty nabuchaný hráče v nejlepším pvp gearu
Ja bych osobne bral, aby se hra platila denne a ne mesicne, clovek nema cas u toho sedet a pak lituje ze zaplatil 30dni a hral jen treba 10…ale to se asi nestane
šaman: ,, sejdem se na bojisti“
ono, když se platí i přes kartu, tak si za transakci něco odečte taky banka, to by se pak pěkně prodražilo, to je spíš lepší si zaplatil rovnou tři měsíce nebo půl roku
Nemluvě o každodenim vyplňování platebních formulářů.
Orferius:Máš skype?
skeloss: tak právě od toho máš svou příběhovou linii, s ní se určitě na nějaký půlrok zabavíš, když budeš hrát jen dvě hoďky denně
orferius: a taky musíš brát v úvahu, že chcou na tobě vydělat :). navíc platit denně deset korun je fakt kravina
šaman: nemam, ale to se da do vydani napravit
Ahoj všichni.Od rána se mi zobrazuje tato stránka sw-tor.cz jinak.Třeba Star Wars The Old Republic je trochu nalevo a všechny ikony (Novinky,O hře,Holonet,Galerie a Komunita)jsou taky trochu nalevo a na ikonu Komunita nejde kliknout.
Musíš vybrat jednu z možností.
Amic: mám tentýž problém, na ikonu komunita nejde kliknout, takže se nedostanu na fórum.
Me to jede uplne v pohode jak na mozile tak na chromu
Nicmene http://forum.sw-tor.cz/
Rekl bych ze zobrazeni webu je chybne jen v exploer 9, v jinych prohlizecich mi to slo vpoho….
Mně to jde pouze na Chromu,na Exploreru ne.
Hale nemate nekdo video z E3 za nejakou classu z Republiky (jedy, trooper….) ??
o příběhovou linku nejde tam je jasný že si to užije i hráč co hraje jednou za týden jde mi o pvp nebo o raidy.
Tak musí to bejt trošku competitive, v tom je v podstatě kouzlo toho endgame, ale souhlasim, že by bylo dobrý tu soutěživost vymyslet tak, aby to nezáleželo na /played.. na čase kterej u hry strávíš..
skeloss, vrok: ale tak úplně bagatelizovat to nejde. to máš to samé jako v real life. taky z tebe nebude atomový fyzik, když nad touto problematikou budeš trávit dvě hodiny v týdnu. je jasné, že kdo tam bude dennodenně a bude zkoušet a vymýšlet a blabla, tak bude prostě lepší, jak ty a porazí tě.
musíš to brát i z druhé strany. týpek, co u toho bude sedět furt, by byl taky nasratý, kdyby ho pravidelně porážely příležitostní hráči, lamky nebo čerstvě vyexpení hráči. je určitě spoustu způsobů, jak to rozdělit, ale ze začátku to bude podle mě pro všechny stejné, nejdříve se musí sehnat velká základna hráčů, pak se ti hráči musí udržet na endgamu, a pak se musí rozlišit na ty „skilly“ a čerstvé padesátky, nooby atp. a to nějaký ten rok určitě potrvá.
druhá věc je pak ta, aby gameplay byl příznivý pro všechny, ale tak, aby nebyl úplně pro blbečky, ale zároveň, ať se člověk trochu snaží, když chce být dobrý. každopádně i ty konfrontace s pvp borcema můžou být pozitivní. vidíš, že to jde být s tou classou dobrý, máš někoho, komu by ses chtěl vyrovnat, a zároveň ho i porazit :).
a taky to nemůžeš brát pouze z hlediska protivníka. v bg taky rád uvítáš, když na tvé straně nebudou hrát pouze čerstvě vyexpení noobové, kteří nebudou vědět, co dělat, ale semtam se tam objeví borec, který vás povede k vítězství :).
a ještě jedna věc, tvůrce hry podle mě moc nezajímají takoví causal hráči, kteří si tam odskočí na dvě hodinky týdně. mmo účel je především ten, abys to hrál furt, abys nad tím trávil hodiny denně, zažral se do toho. tak či tak věřím, že vše bude vybalancované tak dobře, že to uspokojí miliony hráčů po celém světě :).
Gravelark: Tak s tim samozřejmě souhlasim, asi ani nejde to udělat tak, aby jsi na tom byl stejně při pár hodinách týdně, jako někdo kdo hraje často. Mě osobně jako soutěživýho hráče mmo by to ani nevyhovovalo. Spíš jsem měl na mysli to, aby tvuj nějakej „ranking“, odvíjející se od eq, achi, atd atd, nebyl jenom výsledkem hodin farmení, ale aby byl vázanej na tvuj skill, nebo skill skupiny lidí (guildy, grupy), se kterou si určitýho úspěchu dosáhl. V tomhle mě začalo vadit wowko, kdy po zjednodušení se noví hráči najednou dostali na stejnou pozici jako já, měli během pár dní vyexpeno a stejnej gear. Protože to prostě ztratilo určitou obtížnost. Jim už ho stačilo vlastně jen farmit.. Naopak zase pokud bude hra opravdu jen pro vyloženě HC hráče, tak nevim nevim, jak by se hra udržela. Prostě zlatá střední cesta.
Píšete tu, že budete hrát třeba jen pár hodin denně/týdně. Tipnul bych, že jste ještě MMO nehráli, jelikož byste věděli, že – ať už chcete nebo ne – vás to pohltí a budete pařit pořád
Begin your saga online. And begin no life
add placení po dnech : podle mě by se dal udělat systém jako u mobilních operátorů
a) paušál – prostě 300Kč / měsíc
b) kredit – pošleš jim 300Kč a oni ti budou odečítat peníze za minutu / hodinu
musel by sis zvolit zda chceš jet paušál nebo kredit … možnost změnit to jednou za měsíc.
Chápu ale, že mnohem lepší je systém měsíčních plateb kde firma kalkuluje předem s měsíčními příjmy (cash flow)
add GAME) teď mi přišla krabička s PRE-ORDER key a je fakt, že z ní „cítím sílu“ :o)
jedy: na 100% souhlasím
vrook: na ofi wowku jsem nebyl, ale třeba arény hodně zabíjela op comba hpala – warior, discopriest – roguna atp. a mmr rating to taky hodně zjednodušil no. na druhou stranu tam dali zas omezení, že vice než +-500 nepotkáš. všehovšudy jsou to kecy oničem. ale taky doufám, že to nebude jen honba po gearscore, ale projeví se i skill a tak.
gravelark: já hry nepovažuju za real life hry sou od toho aby ses u nich zabavil při volných chvílích. Podlě mě je hodně nespravedlný když áš hráče co má skill ale prostě nemá nafarmenej best gear a dokáže ho zabít noobík kterej má top gear kterej jde sehnat….to je pak u mě prostě propadák.
skeloss: tak pro takové hráče jsou spíše single player hry nemyslíš ? Navíc to co tu popisuješ se týká pouze PVP – tzn. na nižších lvl je to jedno, bude to vyrovnané. Na high lvl už tohle logicky čekat nemůžeš.
skeloss: nechápu, proč by skill hráč neměl mít equip… jako ze začátku možná, ale když jsi skill, tak to hned nabereš, ne? nějaké počáteční, s kterými budeš konkurenceschopný ve většině bg, bude sehnatelný podle mě jednoduše. pak lepší equip každý noobik nesežene, zato skill už jo kdybych srovnal s wowkem, tak tam byl problém v tom, že lehce sehnatelné 78lvl sety, které byly na počátku wotlk konkurenceschopné deadly pvp setům, se během přidávání patchů a tedy i lepšení pvp setů (furious, relentless, wrathful) stávaly pro čerstvé osmdesátky naprosto nedostačující. to byl podle mě největší problém v posledním předcata wow. na druhou stranu teď občas hraju na jednom instantu, kde máš automaticky rele set i rele zbraně a tam už to opravdu o skillu (respektive op combu) je, protože rozdíl mezi rele a wrath není tak dramatický… tak či tak to by ale teď platit v swtor nemělo, nejlepší pvp equip podle mě nebude až tak silný, než jiný, lehčeji sehnatelný. ale jak jsem psal, doufám, že to nebude jen o equipu.
No pvp je jedna věc, ale doufám, že udělají taky dostatečně obtížný pve endgame. Prostě obtížnej akorát tak, že to odfiltruje blbečky, o nic víc. Pamatuju si, že třeba ještě v burning crusade nebyla ta obtížnost tak sražená a když jste šli raid s bandou blbců, tak se prostě nestalo, že všichni dělali co měli, tudíž se to nedalo udělat. Proto se nechodilo s pugem, protože to prostě nemělo cenu. A doufám, že takhle to bude taky, aby hráči byli nucený chodit s guildou, kde si lidi víc rozuměj, protože se znaj a maj motivaci. Když to tak neni a raid projde bez problému nahodile složenej pug, tak je jasný, že si pak gear nafarmí každej trumbelín. Taky to prostě musí bejt tak, že každej musí dělat co má, ne že je v raidu jenom do počtu. Takhle to je ve wowku zhruba od wotlk.
To jako čekáte, že nejlepší gear, který půjde sehnat jen opravdu obtížně a dlouze, bude jen o malinko lepší, než horší gear, kterej seženete za jeden Q/flashpoint? A neupadli jste náhodou? V čem by byla teda ta výzva? To se mám trápit a farmit jen pro gear, kterej mi přidá +1 k dexterity a +1 k strenght navíc? WTF? Doufám, že si děláte jen srandu. MMO je prostě o farmění a námaze pro lepší equip, je to o výzvě. Můžete klidně nadávat, ale jak už tady někdo předemnou napsal – atomový fyzik se z vás taky nestane přes noc, ať už pro to máte jakkýkoliv talent.
—
BtW – Skill jde ruku v ruce s equipem. Je asi logický, že ten, komu to půjde, se daleko rychlejš dostane k lepšímu gearu.
Jedy: běž si lehnout, nesmíš takhle pozdě psát příspěvky … víš ? Snad se ti bude zdát o farmění a lepším gearu… Pa
Skill ma vdycky dobrej equip to je jasne pravidlo, a finalni gear bude rozhodne znatelne lepsi nez ostatni, ale neocekavam ze treba bude o mnohem lepsi nez jine geary z podobnych zdroju (raid)
Jedy má pravdu. Vždyť by to bylo o ničem. Kdo vynaloží větší úsilí, měl by být více odměněn než ten, co si k tomu sedne na dvě hodiny denně. To pak může jít hrát singla a ne mmorpg. Může si dohrát v klidu story line, ale na stejnej equip jak člověk, co chodí high end s guildou by neměl dosáhnout nebo to fakt není žádná výzva.
jedy: samozřejmě, že nemůže být zas o moc lepší, ale taky samozřejmě, že se rozdíl projeví :).
vrook: co se týče pve, tak už vůbec nemám strach, flashpointy vypadají hodně zajímavě, každý má svou úlohu, není to jen o nahnání hráčů do instance a jejím vybití. těch 16 lidí pro jeden raid je sice v testech, ale podle mě je to dobrý tah. bude jednodušší sehnat lidi, nebudeš mít tak velkou konkurenci při sbírání equipu a výrazněji se projeví i úloha jednotlivce.
Co se gearu týče tak si myslim, že bude poznat rozdíl mezi lepší zbrojí např. z obtížnější ops a nějakou nižší horší z běžnýho flashpointu. Přece jenom, i když tu hodně lidí píše že nechtějí další honbu za gearscore, tak čím větší navíšení statů, tím vyšší motivace
Gravelark uplne souhlasim, 16 lidi je akorat ze zkusenosti z wow by bylo i vice lidi nanic a hlavne clovek si to cele vic uzije kdyz ma drobet zodpovednosti v raidu a neni jen nejaky dps dopoctu….
Sakra uz to chce progressive video na consulara co
Jo, ten počet lidí v raidu mi taky přijde jako rozumnej..
Tedko jsem kouknul na timeline az do 12 dilu a nemuzu si pomoct a furt mi pripada, ze ty spatny jsou Republikanci.
Sice sithove zapocali valku, ale republika se pak pokusila vyhladit celou rasu sithu coz mi jako nepripada moc podle kodexu Jedi?
Takze se naskyta otazka: ,, HRajes za republiku? A jsi ovravdu ten hodnej? Ze se sithove vratili a pomstili mi pripada celkem k okolnostem normalni….
orferius: tak republika se nerovná jedi, trooper nebo smuggler se žádným kodexem neřídí a patří pod republiku. a pak je jen dobře, že to není čistě dobro=republika a zlo=imperium. jediný, kdo tam je čistě zlý, jsou podle mně mandarinky, ale za ty nehraješ, tak ti být zlí můžou :).
Jen rikam jak si ma clovek vybrat stranu, kdyz jedna strana jsou sociopati a druha pomstichtivi mrchy
Zlo a dobro jde poměrně špatně rozlišit od Republiky nebo Impéria. Spíše v tom hrají úlohu zájmy a pomsty. Koho bych v SW pokládal opravdu za zápornou frakci, tak to je Yuuzhan Vong, ale ten tam nejspíš nebude.
Neříkám, že je impérium celí zlí, ale někde v timelainech bylo, že sithy celou dobu hnala touha po pomstě za to, že se republika vlastně bránila.
Já osobně bych taky rád věděl, jestli Impérium nebo Sithové byli prostě od přírody dobyvační a „zlí“. Všichni z minulostí víme, že vždy to má určitý podmět k tomu se tak chovat. Věřím tomu, že Republika se svojí historiií měla něco s frakcí, z které se později stalo Impérium. Někde na okraji galaxie, se připravujíc na pomstu. Sithové byli také skoro vyhlazeni.
Sithové byl řád, který zkoumal druhou stranu síly. Řádu Jedi se to nelíbilo a než se nadálo, byl z toho „hon na čarodějnice“. Víme z naší historie, že takových případů bylo v reálu požehnaně.
Da se rict ze Imperium je cast republiky, ktera ma odlisne nazory a zpusoby reseni problemu. Rekl bych ze Imperium se vlasne snazi jen osvobodit od utlaku republiky, tim ze valci a dobyva nove svety. A tom zda jsou aspon jedi hodny teda nevim treba Raven byl jinej a pritom JEDI i SIth WTF ?
Rade JEDI se proste nelibi kdyz si jiny jedi hraje na jinym pisecku Tak si rekla ze jsou to sith (to jsem taky nekde cet jak vznikl ten nazev) a jsou ty spatny a pritom me to celi pripada jak vztah pubertaka a rodice
Tak nějak na Korriban někdy v minulosti přiletěli temní rytíři jedi a podmanili si zdejší obyvatelstvo. Vzali si i jejich jméno „sith“ a zkoumali temnou stranu síly. Pak si to Jedi vyložili tak, jako dnes USA, že v Iránu je hypoteticky jederný reaktor na výrobu atomových pum.
Revan byl Jedi a velice dobrý. Vlastně to nebyl odjakživa Revan, říkalo se mu tuším Squint nebo Quint, ale v době Mandalorianského útlaku se chopil zbraně přes odpory řádu a šel bojovat na okraj galaxie. Co se stalo pak, nikdo přesně neví, ale vrátil se s velkou flotilou a s cílem zničit Republiku. Dál už Kotor..
Ale já ten comics četl už dávno, takže si s tím Revanem už nejsem tak jistý. Ale bylo toho tam o něm docela dost i o Revanchistech.
Squint byl vlastně Malak, omlouvám se. O Revanovi se toho z předkotorů moc neví. Ostatně doufám, že v nějakých holocronech něco najdeme
Sithové se ale vždycky nechaj unést temnou stranou a toužej po moci a dělají všechno pro to, aby byli silnější a do toho patří zabíjení nevinných, tak je jasné, že se to Jediům nelíbí. a Impériu vlastně šéfujou sithové, kteří prostě automaticky chtějí všechny Jedi pobít, protože jsou to jediný potenciální protivníci, kteří můžou ohrozit jejich moc
Milop 33: No nevím mě se zdá,že na wookieepedii je toho o Revanovi dost
http://starwars.wikia.com/wiki/Darth_Revan
Dolfi: Ale kolik toho tam je o době před maskou, o tom se bavíme.
Kolik z vás tady bude hrát za Impérium?
Já určitě budu hrát za imperium a před maskou je tam toho hodně, kromě early life o tom se skoro nic neví.
Byl zahalenej pořád. Spíše si ho pamatujeme jako postavu z Kotorů. Já pojedu určitě za Impérium, možná v rámci startovních příběhů zkusím Republiku, ale já byl vždy ta temná strana když to šlo. Peace is a lie, there is only passion.
Já pojedu za republiku. Nejdřív jsem chtěl imperium, ale lidi co znám chtěj hrát za republiku, tak sem se rozhod, že pujdu s nima. Alespoň že budu moct bejt temnej jedi, díky těm LS a DS points
Pro mě Imperium jasná volba. Nejvíc chci zkusit Assassina, ale ze začátku začnu jako Ipmerial Agent abych trochu vyrovna počáteční nával na Force třídy. Through passion, I gain strength.
To máš pravdu zahalenej byl pořád (asi už od narození ), jo temnou stranu mám taky nejradši
stejně jako hrdiny temné strany.
Já budu za Sitha.Možná až bude Beta Test Weekends a já se tam dostanu,tak si zahraju za Jedi. Rule Imperia!
Jen to chce nějaké další páteční téma, už trochu vybočujeme od Esseles.
Je to strasne tezky se rozhodnou na jakou stranu se pridat byt JEDI s DP nebo Sith s LP nebo byt trooper Mam tolik otazek a zadne odpovedi
Jinak Ravena pravdepodobne zmenilo setkani s imperatorem, tam podlehl temne strane. Ale v kotoru se opet odvratil a presel na stranu svetla potom co ztratil pamet i kdyz mel moznost se nechat zlakat podruhe…. me spis mrzi ze v kotoru 2 uz je o Ravenovi temer nic, doufam ze SWTOR tento nedostatek napraví, koneckoncu uz nas ktomu vede i jeden trailer
http://www.youtube.com/watch?v=2RvzAegESow
Kdyz uz jsem u Ravena tak tady moc peknej fandovskej filmecek…
Knights of the Old Republic: Revan
http://youtu.be/7QE_7F57cr4
Dominik: Nezapomeň si pak nastavit obtížnost na „Easy“ :-*
Gravelark: A mě právě Mandaloři nepříjdou vůbec „zlí“. Prostě mají touhu bojovat a vyzývat všechny kolem sebe. Chtějí se seberealizovat díky válkám. Zvláštní, ale každej je nějakej
Orferius: V KotORu 2 by se – pokud se nepletu – už měl potulovat ve vzdáleném vesmíru, jelikož mu jeho vzpomínky nedali spát, a tak opustil Bastilu a šel hledat odpovědi.
V době kdy začala Mandaloriánská Válka bylo Jediům zakázáno jít do války.Jenom Revan a Malak se zůčastnili války za Republiku.Díky Revanově dobré taktice Republika vyhrála.Revan přikázal at Republiková flotila pronásleduje uprchlíky z bitev.Flotila zaletěla tak daleko,že objevili planetu,která nebyla zaznamenána.Revan a Malak se tam šli podívat,ale potom je přitáhl Imperátor k Sithské straně.
Ke všem lidem (a jiným živočichům) co si stěžovali na problémy:
Stránky jsem zkoušel načíst ve všech třech prohlížečích, co mám (FireFox, Opera, Chrome), a ve všech se mi načetla stránka bezproblémově. Pokud někomu problém přetrvá, kontaktujte mně prosím přes redakční mail (odkaz v zápatí stránky), případně přiložte fotku problému
Problém se jedině objevuje v Internet Exploreru, kde se na to budu muset podívat, opětovně to z nějakého důvodu ztratilo zarovnání na střed stránky (zajímavé, když člověk nic nemění, že?)
Udělal jsem z komunitního menu klikací odkaz (dříve nebyl), který vás hodí na fórum
Neměl být dnes páteční update?
lidi, tady na sw-tor.cz jsou holocrony, která mají objasnit co a jak se stalo. Jsou přeloženy do češtiny. Tam hledejte odpovědi
http://www.sw-tor.cz/info/holonet/timeline/
páteční update bude, neboj, v Americe ale teprve obědvají, tak na ně nesmíš spěchat
Amic: Aktualizace SWTOR.com nejsou každý týden časově stejné. Někdy se na update čeká do pozdních hodin, někdy je klidně už před pátou hodinou…
pěkné http://www.zing.cz/novinky/6253/bioware-ma-pro-blizzard-jen-uznani
No já se taky přidám asi no force třídě přeci jen smugler je smugler;) Jen uvažuji jestli více být za hodně dobře pro republiku nebo prostě kdo dá více:) což by dle mě měl lovec odměn a právě smugler být nezavislí. Ale možná budu pro republiku dělat za polovic co pro imperium;) Takže první otázka kdo chce na koroban:D bezpečně tam i zpět;) Nebo jen propašovat nové věci z inperialní laborky všechno seženu:D
info Build Notes 8/2/2011
http://www.betacake.net/2011/08/star-wars-old-republic-rumored-patch.html
Ps : škoda že nepujdou krást lodě jiným hráčům:) By se mi líbilo ukrást loď agentovy a tu rychle prodat republice:D samořejmě za dobrou cenu;)
tak už jsou dvě nová videa, tak jen počkat, než to tu aries nahodí a rozjedem další vlákno
to tady všichni hrajete jen wowko že to pořád srovnáváte s wowkem? paladin jako jedi knight co bude mít to a to a to atd….To se mi snad zdá nakonec se mi zdá, že ten sw tor bude wowko nadabovaný v lepší grafice se světelnýma mečema….:/
To se mi nelíbí :-/ Vyhození strojovny do vesmíru, ten Jedi Knight mi příjde strašně nesympatický.
Chtěl sem se registrovat na jedné stránce o star wars, a pro registraci to pomě chce odpověď na otázku “ Star + …. ? = W… ;]: „,nevíte co bych na to měl odpovědět?