Tatooine Developer Walkthrough - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Tatooine Developer Walkthrough

Vydáno: 10.6.2011 v 17:28 | Autor: Aries | Komentáře

Dnešní update bohužel spočívá v souhrnu všech oficiálních videí, které E3 přineslo. Pokud jste náš web navštěvovali během týdne, tak jste je všechny zcela jistě viděli. Jediným, o kterém jsme ještě nepsali, je Developer Walkthrough na Tatooinu, doprovázený komentářem Dallase Dickinsona (Director of Production) a ukazující hru za Sith Inquisitora.

Update 12.6. v 10:00 – přidány české titulky. Přeložen je pouze komentář, ne rozhovory postav

Štítky: , , ,

Komentáře - Napsat komentář
  1. Komatsu | 10.6.2011, 18:29

    Nemohol by si aj k tomuto spravit titulky ? Nerozumiem vsetkemu sa priznam ale zaujimama o čom keca..

  2. JacenTravers | 10.6.2011, 18:58

    K tomu myslím titulky nejsou nejnutnější. Ve hře už to pak nebude ono.

  3. JacenTravers | 10.6.2011, 19:31
  4. Aries | 10.6.2011, 20:00

    Vzhledem k tomu, že ceny jsou od 150 dolarů (cca 2600 korun) výše, a budou to silně nepraktický věci na cokoliv jinýho než hraní, tak asi vážně ne…
    Ohledně titulků, možná, ale nejdříve v neděli. Nikomu nebráním se do nich pustit sám (není to tak těžké, stáhněte si freewarový Subtitle Workshop a půjde to samo)

  5. Thief | 10.6.2011, 20:05

    Uprimne klavesnice i mys jsou nahovno :D ale jako ty sluchatka by nemusely bejt spatny jenze otazka jak vydrzej a jakej je v nich zvuk :D

    Osobne si radsi koupim nakou klavesnici na narmalni praci s nakou lepsi mysickou :D

  6. jedy | 10.6.2011, 20:51

    Klávesnice je krásná a „na hovno“ rozhodně není – bindovací tlačítka, jejichž obrázek se změní na obrázek skillu? C’mon! Jen má jednu podstatnou chybu a to je cena. Platit tolik za klávesnici, kterou bych využil jen na jednu hru? Škoda..

    Aries: Překládám tří stránkový rozhovor lidí z DH a Ericksona, hodím ti to na mail, až to bude. Jestli se ti to bude líbit, tak budu rád, když to hodíš na stránky. Je to takové shromáždění všech informací z E3 + je tam i něco navíc.. hoši (a děvče) z DH se totiž umí ptát ;)

  7. Aries | 10.6.2011, 21:03

    jedy: pokud to bude přeložené bez gramatických chyb (např. projet to kontrolou ve Wordu), tak ti to na stránky samozřejmě dám.

  8. Pepek | 10.6.2011, 22:19

    Klavesnice vypada paradne, ale myslim ze na notebooku bude nanic :)

  9. Derlok | 10.6.2011, 22:24

    Nevím kdo to v předchozí novince nadával kvůli těm stínům, že ve hře nejsou x) tak tady mám ujištění, že tam tedy jsou x)

  10. jedy | 10.6.2011, 22:45

    Aries: Máš to na mailu.

  11. Aries | 11.6.2011, 06:49
  12. kozos | 11.6.2011, 09:20

    Tak berem späť čo som hovoril… (aj ked par pripomienok by som mal) toto vyzerá DOBRE !
    cg

  13. Lukas | 11.6.2011, 13:15

    No já si koupil myš ke cataclism… a vzhledem k tomu že má výborné rozložení tlačítek tak o jiné neuvažuju ;)

  14. Oops | 11.6.2011, 13:59

    Možná se už na to někdo ptal, jak bude hra placená?

  15. fedaikin | 11.6.2011, 14:31

    Jedy a Aries: Pěkný článek díky chlapi :)

  16. Aries | 11.6.2011, 17:21

    Oops: Podle posledních informací budou měsíční poplatky, ale zatím se nic neví o jejich výši. Očekávej srovnatelné se zbytkem trhu (čili okolo 300 korun za měsíc).

  17. Hudson | 11.6.2011, 18:53

    vypadá to na 15 dolarů, tak snad to tak bude, byli by blbí, kdyby to dali dražší než ostatní onlinovky

  18. Oops | 11.6.2011, 18:57

    Jaj :( to bude zase doba než se obevjej nějaký kvalitní freečka z hodně hráčema.

  19. marky | 11.6.2011, 19:03

    to Oops
    myslim ze rovnako ako pri (z)Lotre alebo AoC sa freecok vobec nedockas

  20. Aries | 11.6.2011, 19:15

    Hry jako LotR a AoC šly free z jediného důvodu – lidi to nehráli. V obou případech se jednalo z velké části o graficky vylepšené WoWko zasazené do jiného prostředí, bez inovací.
    Doufejme, že SWTOR přinese dostatek inovací a poutavé prostředí (což zatím vypadá, že ano), aby jej nepotkal stejný osud…

  21. Thief | 11.6.2011, 20:04

    Sice nejsem bohatej abych rozhazoval Penize z okna ale uprimne jestli SW:TOR bude tak dobry jak se pocita tak by byl ochotnej za to mesicne platit klidne i do 500 kc. A co se tyce AoC tak to sice bylo WoW v jinem kabate prostredi bylo vsude naprosto stejny ale pecka aspon podle me tam bylo urcovani slabsich a silnejsich mist kdyz si na nekoho utocil ze si musel menit mista kam zasahnout …. a dalsi velka pecka ale zaroven i nevihoda byla to ze se nedalo probehnout postavou coz byla suprova vec pri obrane hradu. Ze se do rady postavilo 10 tanku a snazte se probit :D A ty boje o hrady byla taky zajimava vec to by mi treba taky nevadilo kdyby neco v takovem pojeti slo i do SW:TOR (aspon casem ) ze by kazda guilda si mohla udelat svoji zakladnu nebo tak neco ale je to jen napad :D

  22. jedy | 11.6.2011, 21:28

    AoC vůbec neznám, nikdy jsem se o to nezajímal, ale s tím Lotrem musím nesouhlasit. Byla tam solidní stálá komunita, nikdo nechápe proč se změnily platby na mikrotransakce. Nicméně přitáhlo to spoustu dalších hráčů a musím říct, že Lotro pořád žije.

  23. Komatsu | 11.6.2011, 21:44

    Cital som niekde na ofi foru kde jeden z tich DEVELOPEROU napisal alebo v tich ich prispevkou ze sa s GUILDOVNIMI lodmi pocita lebo je velky ohlas na nane ze maju uz aj naplanovane ako to spravia ale nebude to prividani rataju par mesiacou po..

  24. Aries | 11.6.2011, 21:44

    Thief: Na fórech snad hned po oznámení lodí začaly masivní dohady o tom, jestli bude mít guilda možnost mít svojí „mateřskou loď“ (Hammerhead, Star Destroyer, nebo něco podobně velkýho), ale BW to zatím odmítli (moc práce, která by oddálila vydání), ale řekli, že se jim ten nápad zamlouvá a že ho možná zrealizují v nějakém patchi.
    jedy: Tak v tom případě pardon, měl jsem za to, že LotRO šlo víceméně taky do kytek…

  25. Thief | 11.6.2011, 21:56

    Aries: To jsem ani nevedel ze se tam rozjely debaty ohledne neceho takoveho ale je fakt ze nemam moc casu zkoumat cele forum na jejich ofico strankach ale uprimne verim tomu ze to driv nebo pozdeji udelaj a nikdy jsem nepocital stim ze by to daly hnedka takle do vydavane hry. Precejen si musej nechat naky pecky do budoucnosti ;)

  26. Komatsu | 11.6.2011, 22:41

    Aries a potom skus pls buchnut titulky na ten Developer alebo nenasiel si odkaz kde by to bolo aspom s anglickimy titulkami .

  27. Aries | 12.6.2011, 10:05

    Komatsu: Titulky jsem nahrál. Přeložen je pouze komentář od Dickinsona, rozhovory postav jsem nedělal.

  28. Amic | 12.6.2011, 15:01

    Nevím proč,ale mně se ten systém rozhovoru nelíbí.Nějak se mi nelíbí to,jak se náhodně vylosuje číslo a pak ten s vyšším mluví.

  29. Thief | 12.6.2011, 15:18

    proc se ti to nelibi ? Me to prijde prave ze perfektni aspon se do toho rozhovoru zapoji vic lidi.

  30. jedy | 12.6.2011, 15:36

    Jo, jo, ty konverzace jsou rozhodně jedním z mnoha plusek ToRu. A jsem rád, že i když zvolíš odpověď, která by ti přinesla temné nebo světlé body, ale nakonec nemáš možnost ji říct, tak se ti ty body započítají. Je to taková drobnost, ale líbí se mi to. :)

  31. jedy | 12.6.2011, 15:39

    Aries: Můj učitel programování si Lotro celkem užívá, i poté změně na mikrotransakce si platí VIP účet ( tzn. normální měsíční poplatky ) a pořád ho to baví, takže jsem se musel ozvat. :D

  32. Aries | 12.6.2011, 16:34

    Ad multiplayer rozhovory:
    Tohle náhodné losování se děje jenom v konverzacích v úkolech, které nejsou přímo spojené s osobním úkolem vaší postavy. V těch vždycky mluví a rozhoduje vaše postava, i když má sebou partu (čili se nestane že by vám někdo zkazil příběh nějakou akcí).
    Osobně se mi ten systém zamlouvá, je to mnohem lepší, než kdyby mluvil např. jenom party leader, nebo že by si každá postava mluvila a rozhodovala sama. Takhle prostě můžete hledat lidi, kteří mají podobné názory jako vy, nebo případně vědět „tohle je parchant/paladin, s tím nechci nic mít, protože já sám jsem paladin/parchant“

  33. Skelos | 12.6.2011, 19:37

    Kdo říká že AoC je wowko v jiném kabátu tak se moc ale příšerně moc plete :D asi to ani neviděl na screenech….AoC potápí jen pvp kterému se nedostává dostatečné pozornosti od Funcomu jinak kombo systém grafika low fantasy nemá nikde konkurenci a sw tor JE stejný jako wowko jen s vylepšenou grafikou stejnej systém soubojů podobná animovaná grafika i když vylepšená atd :) neříkám že je to špatný, ale rozhodně je SW TOR mnohem podobnější wowku než je Age of Conan…..

  34. Komatsu | 12.6.2011, 19:48

    Hraval som AOC a subojovi system je pekny PVP sa mi tiez pacilo len mi pripadalo nevyvažene ale PVE bolo nudne . Tie hrady a to dobry napad :) Ale vidis uz to upada su nuteni prejst na Free

  35. Darth Gurth | 12.6.2011, 20:39

    AoC dopad blbe, jelikoz do 20. levelu mel pribeh s dabovanyma aspon hlavnima postavama a lidi to bavilo (dnes mozno vyzkouset jako free trial, nevim o tom, ze by to dal bylo free). Po uvodni zone prisla sprcha v podobe absence obojiho. PVE vicemene preslo na bohapustej level grind. Po dosazeni level capu prisel dalsi prusvih – skoro zadnej high end obsah. V podstate zadny raidy, nedodelany PVP. To oblehani hradu dodelali dost dlouho po spusteni hry. Mimochodem melee soubojovej system fakt nema s wow nic spolecnyho ;) (casteri dejme tomu), ale sam o sobe to nezachranil…

  36. šaman | 12.6.2011, 20:41

    Skelos:Jaký koli mmorpg bude podobný wow,protože to je stejnej druh hry.Tor bude ale od wow rozdílný snad vším možným a až na princip mmorpg.

  37. Oops | 12.6.2011, 21:20

    Jakýkoli MMORPG bude podobný tomu úplně prvnímu MMORPG (mozna i RPG)….WoW taky na něčem stavělo

  38. šaman | 12.6.2011, 21:36

    A k tý zlepšený grafice:asi jediný co tam vypadalo jako zlepšená verze wow byl základní terén a placka namalovaná jako písek vždycky bude jen placka namalovaná jako písek.

  39. Tommygun | 12.6.2011, 22:06

    Svata pravda Oops…az budou lidi rikat ze TOR je stejny jako wow tak jim reknu ze wow je stejny jako TOR XDD

  40. Thief | 12.6.2011, 22:33

    Tommygun: Tak jako nemuzes rict ze WoW je stejny jako TOR protoze tu jde o to co vyslo jako prvni :D

    Darth Gurth: Vice mene musim souhlasit ale hlavni a uplne nejvetsi problem co AoC mel byl ten ze vysel asi tak o pul roku driv nez mel protoze uz nemely kapital na to aby to dalsi pul rok doladovaly.

    Skelos: Uprimne rekni mi jedinou hru ktera vysla po WoW a neni WoW v necem podobna , neco od nich neokoukaly nebo neudelaly neco naprosto stejny ?
    AoC se sice od WoW lisil docela dost ale jako kdyz se ohlednu zpet a posoudim AoC tak 60% lokaci ktery byli do 30 lvl vypadaly uplne stejne jen se tam byli drobne odchylky jestli tam byl jen snich nebo obcas i neco navic ale ve vysledku tam jedina zmena byl pisek kdyz si se dostal do indie nebo co to bylo za lokaci. Ale jinak ta hra proste krachla na tom co jsme psal uz predtim ze vysla driv nez mela a na tom se schodlo silene moc lidi a to nikdo nevyvrati ale urcite si to ziskalo naky fanousky jako kazdy MMORPG ktery vyslo po WoW ale proste WoW ma / melo nejvetsi zaklad lidi ktery se k nemu vzdycky vratily protoze kazda dalsi hra co vysla neprinesla nic co by si udrzelo takovej pocet hracu jako je ve WoW

  41. Aries | 12.6.2011, 22:51

    Je pravda, že vycházím z recenzí a videí, protože jsem spoustu her nehrál (ano vím, že je to špatné).

    AoC mi přišlo velice nepraktické svojí netolerantností k pomalejšímu připojení, boj mi přišel hodně o tom, kdo rychleji zareaguje, což se s pomalejším připojení nedaří. Hlavní věc, co na tom recenzenti vychvalovali, byla možnost kompletní editace křivek ženských postav…

    Jinak TOR bude s WoWkem (nebo spíše prababičce všech MMORPG, Ultimě) mít opravdu společné jenom to, že to bude MMORPG se všemi prvky, které k tomuto žánru náleží (questy, PVP, raidy, warzones), a bude odměňovat každý typ hráče podle Bartlova Testu. Celé to navíc bude doplněné příběhem s kvalitou BioWare (který bude propojovat každý prvek ve hře), společníky a plným nadabováním.

    Opět zopakuji, že nemá smysl hru hodnotit, čemu je podobná nebo ne, dokud nedostaneme možnost si jí zahrát.

  42. Amic | 13.6.2011, 08:29

    No,jak mi to Aries vysvětlil,tak už se mi ty konverzace začínají líbit.Právě jsem si myslel,že když
    ho chci zachránit a ten druhý ho zabít a nej. číslo dostane ten kdo ho chce zabít,tak jsem si myslel,že se mi odečtou nějaké ty dobré body a poté se ten děj bude ubírat špatným směrem.

  43. jedy | 13.6.2011, 12:40

    Aries: Co je Bartlův test? Nikdy jsem to neslyšel.

  44. Tommygun | 13.6.2011, 12:42

    taky by me to zajimalo

  45. jedy | 13.6.2011, 12:59

    Už to mám – http://www.gamerdna.com/quizzes/bartle-test-of-gamer-psychology – explorer, socializer, killer, achiever .. o těhle čtyřech skupinách jsem už někde četl.

  46. Aries | 13.6.2011, 13:59

    jedy: Jo to je přesně ono. SWTOR bude mít věci ve hře, které odmění každého z těchto čtyř skupin.
    Amic: „svoje“ LS/DS body dostaneš v jakékoliv konverzaci, i když nesouvisí s příběhem. Ale v tvých příběhových konverzacích mluvíš jenom ty, a ostatní dělají „křoví“ (nebo se možná vůbec neukazují v rozhovorech, zatím to snad nebylo nikde vidět)

  47. fedaikin | 13.6.2011, 16:49

    Řekl bych, že v těch osobních příběhových questech, se jako další budou projevovat společníci, jako je Vette a další, přece jen, když je máš mít možnost ovlivnit apod. Ale jiní hráči určitě ne.

  48. Aries | 13.6.2011, 18:10

    Společníci mohou dostávat nebo ztrácet Affection points v jakémkoliv rozhovoru, kde jsou přítomni (i v takovém, který se netýká přímo příběhu postavy, viz video z Tatooine). Jestli ale budou fungovat stejně jako LS/DS points, čili na základě úmyslu (což by dávalo smysl), to nevím…

  49. Pepek | 13.6.2011, 19:16

    Tak tohle video už jsem zkouknul potretí, a musim říct že me prave prestala zajimat grafika a jiny veci (system boje,skilly), protoze jestly je neco na ty hre uzasný tak je to hudební doprovod proste Star Wars jak ma být. A pokud bude takovej soundtrack pocelou hru, vcož doufám, tak je mi celkem jedno jestly to bude mít texrury v HD a stíny na tatooinu :)

  50. Muadek | 13.6.2011, 20:20

    chci se zeptat tahle hra je založená na příběhu nebude divné když někdo zabije tady toho vůdce expedice a po 5 min tam příjde druhy a zabije ho znova někdo jiny? je tohle nějak řešeny nebo ne?

  51. šaman | 13.6.2011, 20:23

    Takhle vyditelný věci budou myslim řešený zónama přístupnejma jen při questu, takže se ti nestane, že ho zabiješ ty a za deset minut uvidíš, že tam stojí znova a znova ho zabijou.

  52. Thief | 13.6.2011, 20:25

    Tak nektery veci vyresit nejdou kdyz je to MMO takze tam nektery postavy budou porad do kola. To mas jako Raid nebo dung ten boss tak bude pokazdy kdyz tam vlezes pokud se teda nebudou tocit naky pocet bossu. Ale podle me ti pak ta postava zmizi kdyz ji zabijes nebo odnekud zachranis tak se presune …..

  53. šaman | 13.6.2011, 20:36

    Nevíte někdo jak se menuje ten mistr jedy, co ho Malgus zabil v traileru o napadení corusantu?

  54. marky | 13.6.2011, 20:39

    to thief
    ale aj raidy/dungy mozu byt zakazdym ine, zdalo sa mi ze som niekde cital ze (uvediem priklad na tu lod s tym zabijes/nezabijes kapitana dung) ked ides prvy raz tvoja odpoved povedzme ze zabijes ho sa ulozi ides druhy raz ale prehras roll a vyhra ten kto ho usetri tak uz hned mas iny zazitok jo je to trochu blby priklad ale iny ma nenapada
    …aj tak to nejako poriesia na tomto videu ale nie tomto ale tom ktory hral daniel ericson (43min) kde aj odpovedal na otazky tato jaskyna ties bola systemom dung a vchod „ozelenel“ takze mozno tam nemohol vojst…

  55. Thief | 13.6.2011, 21:00

    marky: Ja to nepopiram ze kazde rozhodnuti nebude mit nakej dusledek ale reknu to takle kdyz do toho dungu pujdes 30x tak pochybuju ze pokazdy bude jinej. A ten priklad s tou lodi kde to video je z lonskeho E3 tak nikde neni receno ze to tak bude a uz tehdy byly spekulace o tom jak to bude fungovat podle koho se ten pribeh bude odvijet jestli od vudce skupiny nebo jak to bude.

  56. Pepek | 13.6.2011, 21:17

    No ja jsem v rozhovoru z E3 pochytil ze v raidech vubec rozhovory nebudou, si predstavte 40 lidi jak cekaj nez se nekdo vykeca a pak hura na bose po 20 min dialogu. Pretrp to, kdyz tam chodis porad pro jeden item :) S tema postavama co zabijes v ramci ukolu si myslim, že to jine řeseni ani nemá proste to bude jako ve WoW (ano zase srovnani s wow, ale to zna snad kazdy) Zabijes zaporaka a za par minut tam zas stojí, nehrajes sam :), a ostani ho taky musi zabit, to jinak vyresit nejde. Pokud teda bioware neoddelí nejak npc klasicka (vedlesi ukoly) od tech príbehovych, ale to je jen spekulace…

  57. Thief | 13.6.2011, 21:25

    Hele nestras tu s 40 lidma v raidu :D vis co by to bylo sehrat se se 40 lidma ? co si pomatuju ve WoW tak sehrat se s 25 lidma byl nekdy nadlickej vykon :D ale myslim ze to bud bylo nekde tady nebo se o tom nekdo bavil ale s raidama se bude pocitat spise max 20 lidi na raid coz je podle me tak akorat

  58. Aries | 13.6.2011, 22:32

    Muadek:
    Valná většina questových oblastí (hlavně ty, kde se mluví) jsou udělány pomocí instancí. Pokaždé, když tam vejde skupina, dostane se do verze jeskyně jejího leadera (jak je vidět ve videu, ten zlatý rámeček okolo horní části UI). Co se týká vlezení do jeskyně mimo úkol, tak ti to možná vůbec nedovolí (červený „portál“) nebo tam nebude nic kromě náhodných nepřátel. Pokud se přidáš do party někoho, kdo ten quest ještě neměl (například pomáháš slabšímu hráči), tak scénu uvidíš znovu a můžeš udělat jiná rozhodnutí. Doufám, že ti tato odpověď stačí.

    Raidy:
    Aktuálně je v testované verzi limit 8 skupin po 4 hráčích, čili 32 lidí. vše záleží na ohlasu od testerů
    Multiplayerové rozhovory v raidech nebudou.
    Raidy budou obecně příběhově slabší, než různé velké úkoly, právě z důvodů, že je chodí hodně lidí a dokola (Eternity Vault je dostupný až na maximálním levelu)

    Flashpointy:
    Jak je to tady s opakováním, to přesně nevím. Pokud někdo chce prolézt oficiální fóra a hledat odpověď, může. Domnívám se, že se opět jedná o podobný systém jako u zbytku, čili že se příběh řídí podle aktuálního party leadera (ale ruku do ohně za to nedám)

  59. Vrook | 14.6.2011, 08:19

    Vi se jestli budou ve hre achievementy? Pro me osobne zvednou hratelnost kazdy hry o hrozne moc, navic myslim, ze ve SW univerzu by se dali vymyslet celkem zajimavy a zabavny.

  60. Amic | 14.6.2011, 08:33

    Aries:A co jsou to teda Operace,když jsou to samé jako Raidy?

  61. Thief | 14.6.2011, 09:39

    Amic: to jsou rejdy jen si je BW a LA pojmenovali jinak
    Vrook: atchvmenty tam urcite budou ;)

  62. Hudson | 14.6.2011, 09:55

    co budou ty achivementy přesněji?nebude to něco jako se ve WoW sháněla reputace pro jednotlivé oblasti?a jinak ty flashpointy, co jsem někde četl, tak se každej flashpoint může chodit jen jednou za den, to trochu nechápu proč

  63. Milop33 | 14.6.2011, 10:26

    Flashpoint jednou denně? Já nevím, třeba omezit grind?

  64. Thief | 14.6.2011, 10:29

    O tom jsem neslysel ale kazdopadne to mas jednoduchy chtej aby ten postup nebyl ta rychlej a ve WoW je to uplne stejny

  65. Aries | 14.6.2011, 11:17

    Amic: Operations == Raids
    Hudson: Achievementy budou za dosažení nějakého cíle (určitý level, určitá hodnota LS/DS, prozkoumání oblasti, sesbírání kusů kodexu, nalezení datacronů, atd)

  66. marky | 14.6.2011, 13:01

    hudson
    hlavna pointa achi. je aby si mal nejaku odmenu za dosiahnutie nejakeho ciela (napr. Item titul… Alebo datum na dokaz)
    Stale to ma prvky farmenia a vo wow ich ludia hlavne farmia lebo pri neustalom zjednodusovani tam neni co robit resp. dosiahnut

  67. Hudson | 14.6.2011, 13:30

    tak tu máme nějakou kritiku ToRu http://www.zing.cz/novinky/5293/star-wars-the-old-republic-je-jen-klon-wow myslím ale že je to trochu přehnané, klon WoWka to určitě není, má to sice nějaké věci společné ale rozhodně to není přímo klon jako je třeba LOTRO nebo Warhammer online

  68. the_marky | 14.6.2011, 15:17

    som slusny clovek ale taketo skur*ene clanky mam najradsej
    ten ko*ot nech sa uvedomi do pi*e a ide si hrat sku*vnu vanillu ÚŽASNĚHO WOWKA ktore kopcilo od ultimy online, eve, gw, STAR WARS GALAXIES team mal velke zastupenie :O :O :O :O
    nech si ku*va ide hrat wowko ked sa mu paci ktore kopcilo jedna radost jedina ORIGINALNA MMO je tam ultima z ktorej sa odvinuli EVE, SWG a GW kde najdeme roznorode prvky, blizz z kazdej strany nieco skopcil a vytvoril
    sorry za nadmerny pocet nadavok ale taketo clanky vedia nasrat

  69. Vrook | 14.6.2011, 15:25

    hm haters gonna hate, to napsal (resp. poskladal citaty) nejakej zarytej wowkar z drakthullu s nejlepsim gearem (kterej dneska ve wowku muze mit uplne kazdej diky zjednoduseni hry o 100%), ne? navic nechapu tohle prirovnavani k wowku, obe hry maj spolecny to, ze splnujou nejaky predpoklady mmorpg, to ale ani z jedny z nich nedela klon ty druhy. Navic nevim proc by delali klon hry, jejiz uroven s kazdym datadiskem klesala a ted je z ni uplne jina hra nez byla na zacatku. A jestli bude ToR „klon“ vanilla wow, tak jedine dobre, protoze to me bavilo, narozdil od dnesni podoby.

  70. Pepek | 14.6.2011, 15:31

    Tahle diskuze o klonu uz tady byla a jedine co je pravda je že wow je taky klon :D, jenze hry kterou uz asi vetsina znas ani nepamatuje…

  71. Pepek | 14.6.2011, 15:32

    Jo jeste me napadlo bezi SW Galaxie na windows 7 ? :)

  72. Amic | 14.6.2011, 18:59

    Pepek:Já už ani nevím jestli vůbec SWG existuje :D ,ale myslím si,že ano.

  73. Tommygun | 14.6.2011, 19:01

    hah prectene si ty komentare pod tou recenzi, vseci redaktora poslali do mista v dolni zadni casti tela XD A krom toho redaktor vubec nezminil co se mu teda nelibi akorat zkonstatoval ze to mam blbou grafiku a ze je to klon wowka ale neudal sebemensi konkretni priklad.

  74. Pepek | 14.6.2011, 19:07

    Tahle hra je pro fanousky Star Wars a nejaka recenze me nezajima i kdyz to bude klon wow, coz ale neni pravda, jen si bere dobre napady to neznamena ze kopiruje.

    Amic: SWG existuje, ale nejsem si jistej ho zacit hrat kdyz treba za 4 mesice vyjde SWTOR :)

    Neznate nedko free jen abych zaplnil mezeru nez bude SWTOR…

  75. Amic | 14.6.2011, 19:40

    Pepek:Já vím,že SWG existuje,jenom se o tom už takovou dobu neslyší,že se na to zapomíná.

    Píše se,že free servery pro SWG jsou,ale nenašel jsem žádný odkaz kde by se to dalo stáhnout.Vypadá to,že asi žádné free servery nejsou.

  76. jedy | 14.6.2011, 19:53

    SWG existuje, na Steamu se dá celkem levně koupit kompletní edice ( základní hra + datadisky ). Jediné, co mě odstrašuje jsou měsíční poplatky ( nechce se mi platit poplatky za umírající/vymřelou hru )

    Ad. achievmenty – Myslel jsem, že Kodex je soubor achievementů, aka něco jako Tome of Knowledge ve Warhammer Online. Mýlím se?

  77. Aries | 14.6.2011, 20:32

    jedy: S Tome of Knowledge seznámený nejsem (WAR jsem hrál cca 2 dny), ale z toho co koukám, tak to funguje jako Journal ve většině jiných her.
    Kodex by měl být podobný kodexům Z Dragon Age nebo Mass Effect, čili shromažďovat informace o tom, co všechno potkáš/najdeš/zabiješ a ještě snad nějaké další věci. Co by v kodexu mělo být, najdeš v nedávném DevBlogu (viz sekce O Hře -> Články).

  78. jedy | 14.6.2011, 21:20

    Já jsem zase nehrál Dragon Age ani Mass Effect ( minimálně u ME to musím napravit ), ale ToK je v podstatě něco podobného, jsou zde informace o různých místech, monstrech a tak. A odkrývají se zde právě i achievy jako jsou tituly za zabití určitého počtu mobů jednoho druhu, odkrytí určítého % oblasti, atd.
    Článek jsem četl. Díky této větě „Především vidíme kodex jako způsob, jak odměnit hráče za prozkoumávání.“ jsem si myslel, že to tak bude, ale po znovu přečtení nás to bude spíše odměňovat příběhovými a universe složkami. A jak jsem psal, že už jsem o těch čtyřech skupinách z Bartlova testu někde četl, tak to bylo právě v tomto článku. :D

  79. Aries | 14.6.2011, 21:42

    Co by měl kodex obsahovat určitě , je přehled sesbíraných datacronů (které jsou tou odměnou za prozkoumávání), a pak „lore“ věci.
    Z velice nekvalitních záběrů (kamerou natočený monitor z E3) to zatím vypadá, že kodex je oddělený od Quest Logu.
    Jak to bude s achievementy, zatím nikde nebyl vidět jejich interface (je možné, že v aktuálním buildu vůbec nejsou), čili si nedovolím odhadnout, jestli tomu dají vlastní okno nebo jestli to sloučí do kodexu, do logu, nebo někam jinam.

  80. Hudson | 15.6.2011, 09:08

    jinak pro Pepka k tý mezeře než výjde ToR, doporučuju onlinovku World of Tanks, je zadarmo ke stažení a hraní je taky zdarma, je tam samozřejmě placenej premium účet, ale není vůbec potřeba

  81. Thief | 15.6.2011, 09:31

    No kdyz si vemes ze sw:tor vyjde tak za 4 mesice tak tech her budes potrebovat vic. :)

  82. Milop33 | 15.6.2011, 10:40

    Tak zkuste jako odreagovačku Champions Online, v silver acc a f2p to tam nějakou dobu přežijete. Není to špatné, vyblbnete se a pak nástup na TOR. Mimochodem, dost se tam o tom mluví :)
    Když si třeba někdo udělá superhrdinu se jménem Darth, tak plánuje v budoucnu nasazení do staré republiky.

  83. Makut | 15.6.2011, 13:44

    Kdo se chce zabavit na ty 4 měsíce může si zkusit minecraft.Koupit nebo stahnout.Já to koupil a fakt nelituju konečně se furt nedívám na stránky SW:TOR jestli nejsou nové informace.

  84. Hudson | 15.6.2011, 16:10

    Minecraft je jasnej no :-) každej si může postavit svůj vlastní star wars svět :-D

  85. Milop33 | 15.6.2011, 16:35

    Tak Minecraft nezklame, jen to stavění solo není úplně pro neotrlé – a na multiplayeru bych musel už trochu znát základy. Jo, kdybych měl na to více času a našel komunitu, které je jedno, že začátečníci budou trochu křováci bez redstonu, tak bych si rád něco postavil.

  86. Hudson | 15.6.2011, 19:09
  87. Amic | 16.6.2011, 12:00

    Minecraft je bezva hra.Pamatuji si,že vždy jak jsem si postavil domeček,tak vždy kolem mého domku chodili zombíci,kteří nezmizeli ani za dne,tak mě vždy zabili,protože jsem chtěl svůj dům rozšířit a já neměl meč.Od té doby stavím domy v jeskyních :D .Ted nevím proč,ale vždy,když chci spustit Minecraft,tak se objeví černá obrazovka a já nemůžu hrát.

  88. Milop33 | 16.6.2011, 12:33

    Není to tak dávno, kdy se jedna hackerská skupina pyšnila tím, že jim shodila servery. Já to tedy nezapnul už nějakou dobu, tak nevím, jak se teď věci mají.

  89. Pepek | 16.6.2011, 12:42

    Tak jsem dneska zase hledal jak zaplnit mezeru a zaboha si nemohu vzpomenou o cem byl pribeh KOTOR II asi jsi ho znova zahrajem :D Nevite jestli jede v 16:9 :(

  90. Aries | 16.6.2011, 13:12

    Pepek: Jít by to mělo, ale chce to sáthnout prográmek UniWS a pak možná i nějaký upravený textury UI – všechno je na http://www.widescreengamingforum.com/downloads.php . Ani jedno jsem nezkoušel (ano smějte se mi, i v dnešní době mám 4:3 monitor :) ), čili neurčím, co to udělá.

  91. Amic | 16.6.2011, 13:50

    Ještě k tomu free SWG,tak našel nějaký web kde říkají,že se musím registrovat a stáhnout nějaký emulátor k tomu,abych hrál SWG zadarmo. http://www.galaxiesreborn.com/

  92. Pepek | 16.6.2011, 16:03

    Aries: Asi te zklamu, ale mam stolak s 4:3 a jsem spokojen. KotorII bych hrál radši asi na nootasu tak proto 16:9

  93. Hudson | 16.6.2011, 18:10

    hlavní je spíš otázka, jestli to pojede na win 7, Kotor1 už bohužel nejde

  94. vrook | 16.6.2011, 18:54

    ted sem dohral KotOR 1 na win 7 podruhy :)

  95. Aries | 16.6.2011, 19:17

    Hudson: KOTORy na Win7 jdou, jenom jim stejně jako na Vistě musíš nahradit soubor mss32.dll

  96. Petos | 17.6.2011, 05:17

    z toho čekání by se jeden nezcvoknul. Ataky jsem se chtěl zeptat jak to bude vlastně s tou betou?

  97. Hudson | 17.6.2011, 09:27

    taky si open betu nedokážu moc představit jak to funguje a u ToRu jestli vůbec někdy bude a jak se na ní člověk dostane, to je vše ve hvězdách :-)

  98. Darth Gurth | 17.6.2011, 11:07

    Podle toho, co momentalne rikaj vyvojari, klasicka open beta nebude. Zanedlouho by meli spoustet EU Game Testing Program. Pozdeji se pocita s „High scale beta testing“, nicmene stale na pozvanku. Pozvanku muze dostat pouze ten, kdo je registrovan na ofiko strankach a na http://www.swtor.com/tester zaskrtl, ze ma zajem se zucastit bety, vyplnil dotaznik a provedl scan systemu. Nikdo ovsem nerika, ze se do bety dostanou vsichni, prave naopak…

  99. Hudson | 17.6.2011, 11:40

    hlavně do toho dotazníku napište, že umíte anglicky, jinak je nulová šance, že vás vyberou, jinak je šance 0.000001% :-)

  100. vrook | 17.6.2011, 13:07

    Hlavne pokud nekdo neumi anglicky, nemel by se do bety hlasit. Ty testy se nedelaj pro to, aby ste si zahrali driv, nebo se mohli vychloubat, ze jste v bete, delaj se proto aby prinesly nejaky vysledky, tzn. budes hleda bugy a hlasit je, cist dialogy, odpovidat na dotazniky atd. .. a to vsechno pochopitelne v anglictine ;)

  101. Baretwan | 17.6.2011, 14:25

    Amic: Dík ohledně odkazu na SWG aspoň si zkrátim chvíli než vyjde TOR a vzpomenu na starý časy v SWG.

  102. Amic | 17.6.2011, 16:56

    Baretwan:Ted jsem zjistil,že k tomu aby jsi mohl hrát SWG zadarmo,musíš mít koupenou verzi a potom se zaregistrovat na jejich forum.Potom by jsi měl dostat heslo do hry a poté si musíš něco stáhnout a můžeš hrát.

  103. Baretwan | 17.6.2011, 17:09

    JJ pročítal jsem to. Vlastním dokonce tři originálky. Už to dokonce hraju. Kdyby měl někdo zájem se přidat tak se ozvěte.

  104. Amic | 17.6.2011, 21:01

    Hraješ tu free verzi?

  105. Baretwan | 17.6.2011, 21:15

    jj ale ted odjizdim na tejden do zahranici. Az pristi nedeli to rozjedu.