Dnes zde máme z oficiálních stránek další video ze série „Character Progression“, které se tentokrát zaměřuje elitního vojáka republiky. Jak ve všech podobných videí z této série uvidíte ukázky výbavy od prvních krůčků po Ord Mantell až po vysoce specializovanou výbavu elitních jednotek.
Kromě kochání se nad ukázkami zbraní a zbrojí lze ve videu vidět i několik zajímavých schopností této postavy. Mezi ně patří například stealth-detection droidi nebo útoky pomocí vibromeče, který ale není hlavní zbraní vojáků, ale spíše jakousi „zálohou“ proti nepřátelům, proti kterým toho blasterový kanón moc nezmůže.
Video naleznete v pokračování novinky, nebo ve vysoké kvalitě na našem YouTube.
dělo…. prostě DĚLO!!!!
musim uznat ten trooper na HOTU jestli to byl teda hot byl naprosto impozantni takovou postavu bych si nechal libit
pěkný jsou ty rakghoulové z Tarisu, na ně se těším, další odkaz na Kotor 1
likvidácia toho sitha bola skvelá
to jo,jen mohli použít jinou postavu než kterou použili v sith inquisitor videu a on si tam všechny dával
Tak kdyz by si to mel brat do detajlu tak pochybuju ze by ponem sel SI kterej by nevydrzel srazeni na zem a jednu davku ran ze zbrane kdyz vemes co vsechno by mel dokazat
Berte na vědomí jednu věc. Všechna tato videa jsou montáže, ve skutečnosti nebudou nepřátelé padat na jednu dávku výstřelů. Stejně tak je jedná o montáže u spousty útoků, které nemusí být dostupné ve hře (osobně pochybuji o tom shození přes hranu ledovce, které udělá JK)
Sakra a veskere me nadeje se rozplinuli , doufal jsem ze presne tohle JK dostane .D
Teda vanguarda jsem si představoval právě s pořádným dělem a pořádný brnění. commando spíš ta puška, meč a nálože ikdyž pravda uvidíme jak to vše bude.
Muhaha, my Trůpeři jsme tak OP
Tam jak Commando střílel po tom Imperial Agentovy tak ke konci bitky ty střely od Commanda padaly dolu.Jestli nevíte o čem mluvím dejte to na 1:06 .
Muadek:Tak je pravda že si ve zkutečnosti nedokážu představit zásahový komando s takovym dělem, ale komando je už od začátku inzerovanej jako specialista na dmg pomocí velkejch bouchaček. A navíc by vypadalo divně kdyby level 3 moh zkoro stejnou pušku jako level 40.
Amic: díval jsem se a pořád nvm o čem mluvíš
Ooo, libátní trooper
Akorát pořád nevím, jestli Commando nebo Vanguard.. nešel by Commando s něčím jiným než heavy gunem? :-/
Aries:Když o tom tak přemejšlim, tak tor je až moc dokonalá hra na to aby tam nebylo něco jako zranění pádem z moc velký vejšky. A jestli tam je, tak ve skřížení se schopností odstrčit(pokud bude) a šťastnou náhodou, by to vedlo k něčemu takovýmu.
hmmm: Na co Amic asi poukazuje, že střely z blasterovýho děla vypadají trochu jako když se stříká z hadice na vodu, potom, co přestanou se trochu sklopí k zemi (jako kdyby na ně začala působit gravitace). Musel jsem si ten asi 0,5 vteřinový záběr pouštět asi 10x, abych si toho všiml. Podstatné je, že tohle nikdy ve hře neuvidíte, protože kameru budete mít skoro vždycky za zády postavy (s výjimkou nějakých naskriptovaných scén a rozhovorů) a ne za zády nepřítele.
šaman: nezpochybňuji, že pád z velký výšky bude smrtelný (to má snad každé trojrozměrné MMORPG), ale na zřejmě nikoho nepůjde shodit přes okraj pomocí nějakého útoku. Mohlo by to vést k různým problémům (např. s lootováním, zablokováním postavy v lokaci, odkud se nedá dostat, atd.) Podle mého se postavy zastaví na kraji. Ale samozřejmě se můžu plést, určitě je o tom alespoň jeden topic na oficiálních fórech, kde to potvrdí/vyvrátí vývojáři
to jak ty střely padaj dolů, to je prostě, že spadnul ten agent tak ty střely prostě šli ještě do něj, s tím se asi nic neudělá, když se bude střílet z dálky na nějakou postavu, která bude běhat, tak ty střely budou zatáčat na něj jakoby byli navigované, je to vidět taky na videí z beta verzí nebo z různých akcí
takova mala vsuvka co se tyka tech padu. Nevim jak to bude tady ale ve WoW slo pomoci MC sebehnout z utesu ale smrt pokud teda si umrel nasledkem padu byla pocitana jako smrt padu a nepocitala se jako kill pro hrace a ja si myslim ze tohle omezeni tam nebude ze budes moci pomoci schopnosti nekoho schodit ze skaly , utesu , propasti budovy ale bude to nastaveny tak aby se to stavalo jen v krajinich situacich
hudson:O tom jak jsi říkal,že ty střely jsou jakoby navigované,tak doufám,že mě nebudou ty střely pronásledovat až za roh budovy nebo celou cestu (jako tomu bylo v SWG)
těžko říct, zkus se kouknout na všechny trooper gameplaye co se daj najít třeba na youtube, ale úplně jistí si budem až výjde hra
Amic:Pokud myslíš sw galaxies, tak to sem sice hrál za troopera(v galaxies=comando) jen chvíly, ale co sem si všimnul,tak to bylo asi jediný mmo, kde se něco takovýho stát nemohlo, protože tam nepužívali systém „uzamčení cíle“, ale systém z her akčního žánru. Střela tudíž ani neznala cíl, za kterym by se mohla honit a prostě sundala, co jí přišlo do cesty.
ahojte hledam nekoho, skym mohu pokecat o teto hre a mit oporu v nem ze ma pravdu o hre a jak ji hrat….. download servery…….. jemnuju se takto na faceboooku a naebo skype elementuss.lenart budu se ptat ohledne grafiky a normalni pokec D