DarthHater.com získal na Fansite Summit, který se odehrál minulý týden v austinském sídle BioWare, rozhodně velké množství informací, a dnes jsme se dočkali další dávky dojmů a interview. Navíc se všechny informace v tomto „balíku“ týkají výhradně PvP, čili bojů hráčů proti hráči.
Jedná se o dojmy z Warzones, Interview a Q&A s Lead Designerem PvP, Gabem Amatangelem a bodový souhrn informací.
Stejně jako předtím, se můžete těšit na jejich překlady, prozatím najdete všechny texty v angličtině na stránkách DH.com
Update 7.5. (Aries): Přeložen souhrn informací o PvP
Update 10.5. (Aries & Gekon): Překlad rozhovoru z Gabem Amatangelem (Lead PvP Designer) o PvP.
tesim tesim ale uz moc dlouho
Tak jako sice to zni uplne jak veci z WoW ale kurva bude to masakr
Thief: Jako ono v bojích hráče proti hráči už moc vymyslet nejde. Myslím, že použitelnost tanků v PvP je docela dost převratná věc. Commendations a badges jsou také zajímavé věci.
Alderaan se zatím zdá být jako „nejvíc wow-like“ Warzone. Nově odhalená Voidstar má herní mechanismus takový, že jedna strana brání bod (datové jádro Voidstar), zatímco druhá strana se jej snaží dobýt. Obě mapy tak budou vyžadovat jinou taktiku
Aries: Tak jako zaklad PvP uz asi vic upravit nejde s tim souhlasim ale ty zmeny co prinasej BioWare se mi libej. A vyuziti tanka v PvP slo sice i ve WoW ale tam pro nej nebyla udelana vystroj takze pokud tady bude Tank v takovy drasticky podobe jako byl vyuzitej ve WoW ze to bude mit 35 k hp full buffed a jeste tu jejich abilitu na redukci DMG tak to bude opravdu husty PvP o tom zadna
Právě že tanci moc ve WoW PvP využití nemají (alespoň v době, kdy jsem naposledy hrál, to už tak taky pár patchů zpátky (3.2, tuším)), protože se můžeš rozhodnout jim nevěnovat pozornost, a bez žádného negativního efektu. V TOR to sice půjde taky, ale negativní efekt bude, že nikoho nezabiješ, protože tank absorbuje pořádnou část zranění a mezitím tě „chráněnec“ dorazí…
Já se trochu bojim toho že by se zaved spíš jednotvárnej způsob pvp,páč každej si veme do týmu tanka aby nebyl hned hotovej a pak bude nutnej postup zabít nejdřív tanka aby to neabsorboval, pak healera, aby neléčil zbytek a pak dmg.
Jako ono když se tři lidi současně do někoho pustí, tak ho nezachrání ani jakákoliv absorpce. A hlavně myslím, že PvP je často jednotvárné už i teď, když se jede stylem „zabít všechno co mi přijde po ruku“ nebo případně „všichni za twinkem“, což taky nejsou zrovna variabilní metody
Tak PvP je hlavně o sinchronizované kombinaci spelů… I kdyby bylo nutné nejprve zabít tanka pak heal a pak dps tak to jednotvárné nebude. Pořád musíte stunovat healovat atd…
Navíc v SWTOR je tu pořát ta vizuelní část věci
Jinak ve WoW Cataclism sem arény (tedy PvP) chodil s def wariorem (tedy ,,tankem“) akorád s drobnou úpravou talentů. A absolutně bezkonkurenční ;). De o to že ve WoW rozhoduje gear…
Rek bych ze ten gear bude hrat roly i tady a souhlasim s tim ze ten boj bude akcni apon prvnich par tydnu nez to dopadne jako ve WoW ze budou proste udelany Comba postav ktery budem proste best a Comba ktery budou slabsi.
No to právě nemůžu souhlasit… Na úrovni běhajících postaviček ve WZ (War Zones) který neví co dělat možná… Ale (vycházím ze zkušeností z WoW) a na ,,vyšší“ úrovni je PvP určitě mnohem zajímavější než se na 1. pohled zdá