Další dojmy z Fansite Summit - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Další dojmy z Fansite Summit

Vydáno: 5.5.2011 v 19:45 | Autor: Aries | Komentáře

DarthHater.com získal na Fansite Summit, který se odehrál minulý týden v austinském sídle BioWare, rozhodně velké množství informací, a dnes jsme se dočkali další dávky dojmů a interview. Navíc se všechny informace v tomto „balíku“ týkají výhradně PvP, čili bojů hráčů proti hráči.

Jedná se o dojmy z Warzones, Interview a Q&A s Lead Designerem PvP, Gabem Amatangelem a bodový souhrn informací.

Stejně jako předtím, se můžete těšit na jejich překlady, prozatím najdete všechny texty v angličtině na stránkách DH.com

Update 7.5. (Aries): Přeložen souhrn informací o PvP

Update 10.5. (Aries & Gekon): Překlad rozhovoru z Gabem Amatangelem (Lead PvP Designer) o PvP.


Komentáře - Napsat komentář
  1. Rastaman | 7.5.2011, 00:02

    tesim tesim ale uz moc dlouho :D

  2. Thief | 7.5.2011, 11:23

    Tak jako sice to zni uplne jak veci z WoW ale kurva bude to masakr :D

  3. Aries | 7.5.2011, 11:45

    Thief: Jako ono v bojích hráče proti hráči už moc vymyslet nejde. Myslím, že použitelnost tanků v PvP je docela dost převratná věc. Commendations a badges jsou také zajímavé věci.
    Alderaan se zatím zdá být jako „nejvíc wow-like“ Warzone. Nově odhalená Voidstar má herní mechanismus takový, že jedna strana brání bod (datové jádro Voidstar), zatímco druhá strana se jej snaží dobýt. Obě mapy tak budou vyžadovat jinou taktiku

  4. Thief | 7.5.2011, 13:42

    Aries: Tak jako zaklad PvP uz asi vic upravit nejde s tim souhlasim ale ty zmeny co prinasej BioWare se mi libej. A vyuziti tanka v PvP slo sice i ve WoW ale tam pro nej nebyla udelana vystroj takze pokud tady bude Tank v takovy drasticky podobe jako byl vyuzitej ve WoW ze to bude mit 35 k hp full buffed a jeste tu jejich abilitu na redukci DMG tak to bude opravdu husty PvP o tom zadna :D

  5. Aries | 7.5.2011, 14:23

    Právě že tanci moc ve WoW PvP využití nemají (alespoň v době, kdy jsem naposledy hrál, to už tak taky pár patchů zpátky (3.2, tuším)), protože se můžeš rozhodnout jim nevěnovat pozornost, a bez žádného negativního efektu. V TOR to sice půjde taky, ale negativní efekt bude, že nikoho nezabiješ, protože tank absorbuje pořádnou část zranění a mezitím tě „chráněnec“ dorazí…

  6. šaman | 7.5.2011, 16:51

    Já se trochu bojim toho že by se zaved spíš jednotvárnej způsob pvp,páč každej si veme do týmu tanka aby nebyl hned hotovej a pak bude nutnej postup zabít nejdřív tanka aby to neabsorboval, pak healera, aby neléčil zbytek a pak dmg.

  7. Aries | 7.5.2011, 17:15

    Jako ono když se tři lidi současně do někoho pustí, tak ho nezachrání ani jakákoliv absorpce. A hlavně myslím, že PvP je často jednotvárné už i teď, když se jede stylem „zabít všechno co mi přijde po ruku“ nebo případně „všichni za twinkem“, což taky nejsou zrovna variabilní metody

  8. Lukas | 7.5.2011, 19:54

    Tak PvP je hlavně o sinchronizované kombinaci spelů… I kdyby bylo nutné nejprve zabít tanka pak heal a pak dps tak to jednotvárné nebude. Pořád musíte stunovat healovat atd…

    Navíc v SWTOR je tu pořát ta vizuelní část věci :D

    Jinak ve WoW Cataclism sem arény (tedy PvP) chodil s def wariorem (tedy ,,tankem“) akorád s drobnou úpravou talentů. A absolutně bezkonkurenční ;). De o to že ve WoW rozhoduje gear…

  9. Thief | 7.5.2011, 20:55

    Rek bych ze ten gear bude hrat roly i tady a souhlasim s tim ze ten boj bude akcni apon prvnich par tydnu nez to dopadne jako ve WoW ze budou proste udelany Comba postav ktery budem proste best a Comba ktery budou slabsi.

  10. Lukas | 7.5.2011, 21:19

    No to právě nemůžu souhlasit… Na úrovni běhajících postaviček ve WZ (War Zones) který neví co dělat možná… Ale (vycházím ze zkušeností z WoW) a na ,,vyšší“ úrovni je PvP určitě mnohem zajímavější než se na 1. pohled zdá ;)