Dnes nám oficiální stránky přináší pouze Developer Blog, ale na rozdíl od posledních se v něm dozvíme něco zajímavého. Autorem je totiž Georg Zoeller, Principal Lead Combat Designer pro hru. Celý článek se zabývá Advanced classes, nebo chcete-li, specializacemi.
Dozvíte se několik zajímavých, a pro mnohé dosud neznámých informací. Jednou je například ta, že Jedi Shadow bude mít k dispozici skill tree, který z něj, v kombinaci s ostatními schopnostmi, udělá postavu schopnou tankování… Nebo, například, že Trooper Commando budou mít k dispozici schopnosti dělající z nich schopné polní mediky (healery). Na překlad celého článku se můžete těšit během dnešního večera, pro nedočkavé a angličtinu ovládající čtenáře vás odkáži na oficiální web.
Update 20:35: Článek byl přeložen a doplněn obrázky. Najdete jej v sekci O hře->Články, nebo přímo pod tímto odkazem.
uš jse těšim až bude otevřena beta to pak bude zabava jsi to vyzkoušet.


Zatim jse mužu jen kochat jak to dělaj do detailu a sem tam něco zabavního.
Takhle z výběru tolika talentu jse budou dělat dobra combo a bude jich spousta zatimco ve wow je to jasný a moc jse comba dělat nedaj.
No v podstatě s tebou souhasim ale tou rozmanitostí v podobě spellů a talentů bych si v porovnání s WoW nebyl tak jistý… Podle mě je ve WoW výběr postav a jejich talentu v celku rozmanitý (10povolání x 3 talentové stromy). A pochybuju že SWTOR tuto možnost výběru nějak výrazně přesáhne (příliš velká rozmanitost už je navíc na škodu)
Otázkou je do jaké míru bude výhodné jednotlivé taletové stromy kombinovat protože v tom vidim možnou rozmanitost…
Hmmm dlouhej překlad. Díky moc
Lukas: Nevím, jestli jsi v poslední době WoWko viděl, ale Blizzardi v zjámu „zjednodušení“ odstranili jakoukoliv možnost vytvářet kombinované talentové stromy. Například s mágem musíš vybrat jenom Fire, nebo jenom Ice, nebo jenom Arcane. Už nejde jako kdysi mít Arcane mága a několik Fire/ice talentů.
TOR právě zachovává možnost mezi skill trees volně kombinovat, a vytvořit si tak specialistu, nebo vyváženou postavu. A oba styly budou plně funkční a dobře hratelné.
Jinak počet by měl být 8 základních tříd = 16 AC = 2×16 stromů (každá AC má dva unikátní skill trees) + 8 „shared“ stromů (AC mají kromě dvou svých stromů ještě jeden společný). tento výpočet tě dostane na 40 talentových stromů
Přesně, ToR bude bude o dost víc rozmanitější a bude o dost víc možností jak s jednou postavou hrát vlastně už díky advanced class a to je teprve samotná hra, wow už má za sebou tři datadisky, nedokážu si představit jaký to bude, až bude mít ToR v sobě taky pár datadisků
No omezení výběru talentů ve WoW je jedna z věcí diky které sem WoW přetal hrá… Měl sem na mysli rozmanitost do této úpravy…
Nic méne si nemyslim že budou všechny tree v TOR absolutně unikátní… samozřejmě se budou týkat jiných spellů ale otázka je do jaké míry se budou lišit jedotlívé efekty… protože rozdíl mezi healem a healem bude třeba v době sesílání nebo síle ale ve finále si některé cllasy nebo tedy spíše jejich stily budou asi podobné…
Ale nic proti TOR! Těšim se na to jak malý dítě. Jen sem realista
Navíc sem teď dočetl překlad a pokud nebude nevýhodné kombinovat tree tak neni o čem mluvit… Bude to pecka!!! Moc se mi líbí zmíněné možnosti (+ role) jednotlivých AC (Advance classes)