Tento týden proběhla v sídle BioWare v texaském Austinu další komunitní akce nazvaná „Fan Site Summit„, na kterou byli pozváni představitelé největší amerických komunitních webů věnujících se Star Wars: The Old Republic. Jedním z nich byl i DarthHater.com, jehož redaktoři dnes zveřejnili hned pět článků plných nejrůznějších dojmů, jejichž překlad vám samozřejmě přineseme, ať již v následujících hodinách, nebo během příštího dne.
Aktuálně si můžete přečíst překlad článku od člena DH.com týmu Dovera, který si zahrál prvních 11 nebo 12 levelů za postavu Imperial Agenta, a podělil se o své dojmy ohledně boje, příběhu/dialogů a společnice, Kaliyo Djannis. (autor překladu: Aries)
Další článek jsou audio záznamy Q&A se čtveřicí vývojářů, které najdete na stránkách DH.com.
A na co se můžete těšit dále? Na dojmy ze hry za Bounty Huntera, dojmy z Flashpointu Black Talon a samozřejmě na bodový přehled všemožných nových informací.
Update 29.4. 21:30, Kereloth: Přeloženy dojmy z flashpointu Black Talon.
Update 1.5. 19:15, Aries: Přeložen souhrn nově zjištěných informací.
hmm tak jak tam psal u agenta, že někteří zhnuseně mění hlavní postavu z agenta na něco jiného, tak já se ptám, proč nehrát postavu u které se musí alespoň trochu přemýšlet? Přijde mi to právě docela zajímavé, a doufám že takhle nějak to bude i u smuglera, na kterého se chystám po sentinelovi
Ta věta byla ohledně toho, že Dover měl problém na levelech 6-7, protože v lokaci kde byl nebylo moc krytí a mobové byli o 1-2 levely nad ním. Nakonec se ale ukázalo, že nedopatřením minul jednu celou oblast s questama (quest hub), který by mu vynesl dostatek levelů na level 8 a Portable Cover.
Omluva všem, kdo to takto pochopili, zkusím tu větu nějak přeformulovat, aby to bylo jasnější…
No já to pochopil dobře, ale i tak si myslím, že není na škodu tam mít herní postavy u kterých bude dobré trochu zapřemýšlet, ale zase swtor se pyšní tím, že právě všichni by měli být hrdiny SW. Takže hurá do víru 10-ti mobů :))
Co vím, tak v textu se nikde nepíše, že „je na škodu, že je nutné přemýšlet“. Píše se tam jenom, že „je nutné přemýšlet“, bez jakéhokoliv podsouvání názoru, jak to dělají televinzí reportéři, a místy i „seriózní“ novináři
Eh vidím, že jsme se nepochopili Jen jsem psal svůj názor na tu větu, která pojednávala o tom že se někteří odvratí s nechutí od agenta Vůbec jsem neměl v úmyslu opravovat nebo shazovat text, jen napsat svůj názor toť vše V čem se určitě shodnem, že se všichni těšíme.
jakto ze bioware sidli v Austine, texas? som myslel ze je to kanadacka firma a tudiz v kanade maju sidlo
uhlyk: BioWare byli založení v Kanadě, a dodnes tam část společnost je (tuším, že části co vyvíjejí Mass Effect a Dragon Age tituly, ale ruku do ohně bych za to nedal). Ale ta část BioWare, která vyvíjí SWTOR, tak sídlí v texaském Austinu. Neptejte se mně na důvod…
fedaikin: Uznávám, že ta formulace nebyla nejštastnější a možná ne tak úplně pochopitelná lidem co nemají moje myšlenkové pochody (čili asi nikomu ). Měla to být věta ohledně toho, že se lidé s nechutí odvrátí od Agenta, protože se za něj často umírá a není dost krytí. Asi celý ten odstavec smažu, protože se jedná o dojmy Dovera, který pak zjistil, že minul celou jednu oblast plnou questů, proto tak často umíral (mobové o 2 levely výše než on, nedostupná abilita Portable Cover)
Jen počkejte, už vidím, že agenti nakonec budou největší mrchy, hlavně v PvP až se jediové budou řezat se sithama a najednou jim sniper začne zdálky pražit do zad
No tak to je jasny ze to takle bude ale to samy bude Smuggler taky bude nekde schovanej a na zer.
A hlavne ja presne vim jak bude vypadat kazdy PvP Ve predu Jedi proti Sithum zadni linie budou davat tezkejma kanonama mrdy Troopri a BH no a nekde daleko za obzorem za kusem sutru bude lezet IA a Smuggler a budou dodelavat ty chciplotiny
by mě zajímalo, jak bude každej nonforce mít dostřel, jestli někdo bude mít víc někdo míň, třeba agent sniper by měl mít logicky větší dostřel než smuggler s bouchačkama, ale asi tady na to nebude takovej důraz…
„Dostřel“ bude záviset na schopnostech, protože žádná postava nemá auto-attack. Ale jaké mají dosahy základní útoky (u IA např. Rifle Shot) se zatím neví, protože to stále podléhá testování…
Každý flashpoint jen jednou denně? to lidi budou řvát
No rozhodně bych SWTOR nesrovnával z žádnou hrou na téma SW (páč je snad jasný že to má předčít vše dosud známé ) vlastně bych to nesrovnával s ničím dokud jsme to nehráli.
Jinak celá tahle diskuze (a není to ojedinělý případ) ukazuje naši zoufalou situaci… SWTOR vyjde nejdřív za půl roku a my musíme probírat každou blbost do písmenka
Thief: Myslim že až tak samozřejmý rozestavení hráčů nebude (konec koncu jedno naskočení SW a je po formaci ) vědšina class má například healovací tree takže tím se role (a tedy i způsob pohybu po bojišti) hodně mění
A co se týče dostřelu : mě by se líbylo kdyby se vzáleností prostě klesala šance na zásah (+ třeba velikost zranění atd. krom realistyčnosti by to byl zajímavý herní prvek který jinde nenajdete ( pokud vim) A situace kdy IA v zoufalosti vystřelý na velko vzdálenost a náhodou trefí svůj cíl by působyla heroicky