Informace z Fan Site Summit - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Informace z Fan Site Summit

Vydáno: 28.4.2011 v 22:30 | Autor: Aries | Komentáře

Tento týden proběhla v sídle BioWare v texaském Austinu další komunitní akce nazvaná „Fan Site Summit„, na kterou byli pozváni představitelé největší amerických komunitních webů věnujících se Star Wars: The Old Republic. Jedním z nich byl i DarthHater.com, jehož redaktoři dnes zveřejnili hned pět článků plných nejrůznějších dojmů, jejichž překlad vám samozřejmě přineseme, ať již v následujících hodinách, nebo během příštího dne.

Aktuálně si můžete přečíst překlad článku od člena DH.com týmu Dovera, který si zahrál prvních 11 nebo 12 levelů za postavu Imperial Agenta, a podělil se o své dojmy ohledně boje, příběhu/dialogů a společnice, Kaliyo Djannis. (autor překladu: Aries)

Další článek jsou audio záznamy Q&A se čtveřicí vývojářů, které najdete na stránkách DH.com.

A na co se můžete těšit dále? Na dojmy ze hry za Bounty Huntera, dojmy z Flashpointu Black Talon a samozřejmě na bodový přehled všemožných nových informací.

Update 29.4. 21:30, Kereloth: Přeloženy dojmy z flashpointu Black Talon.

Update 1.5. 19:15, Aries: Přeložen souhrn nově zjištěných informací.


Komentáře - Napsat komentář
  1. Fedaikin | 29.4.2011, 06:57

    hmm tak jak tam psal u agenta, že někteří zhnuseně mění hlavní postavu z agenta na něco jiného, tak já se ptám, proč nehrát postavu u které se musí alespoň trochu přemýšlet? Přijde mi to právě docela zajímavé, a doufám že takhle nějak to bude i u smuglera, na kterého se chystám po sentinelovi :)

  2. Aries | 29.4.2011, 07:10

    Ta věta byla ohledně toho, že Dover měl problém na levelech 6-7, protože v lokaci kde byl nebylo moc krytí a mobové byli o 1-2 levely nad ním. Nakonec se ale ukázalo, že nedopatřením minul jednu celou oblast s questama (quest hub), který by mu vynesl dostatek levelů na level 8 a Portable Cover.
    Omluva všem, kdo to takto pochopili, zkusím tu větu nějak přeformulovat, aby to bylo jasnější…

  3. Fedaikin | 29.4.2011, 15:10

    No já to pochopil dobře, ale i tak si myslím, že není na škodu tam mít herní postavy u kterých bude dobré trochu zapřemýšlet, ale zase swtor se pyšní tím, že právě všichni by měli být hrdiny SW. :) Takže hurá do víru 10-ti mobů :))

  4. Aries | 29.4.2011, 16:00

    Co vím, tak v textu se nikde nepíše, že „je na škodu, že je nutné přemýšlet“. Píše se tam jenom, že „je nutné přemýšlet“, bez jakéhokoliv podsouvání názoru, jak to dělají televinzí reportéři, a místy i „seriózní“ novináři

  5. Fedaikin | 29.4.2011, 16:16

    Eh vidím, že jsme se nepochopili :) Jen jsem psal svůj názor na tu větu, která pojednávala o tom že se někteří odvratí s nechutí od agenta :) Vůbec jsem neměl v úmyslu opravovat nebo shazovat text, jen napsat svůj názor toť vše :) V čem se určitě shodnem, že se všichni těšíme.

  6. uhlyk | 29.4.2011, 17:00

    jakto ze bioware sidli v Austine, texas? som myslel ze je to kanadacka firma a tudiz v kanade maju sidlo :P

  7. Aries | 29.4.2011, 17:56

    uhlyk: BioWare byli založení v Kanadě, a dodnes tam část společnost je (tuším, že části co vyvíjejí Mass Effect a Dragon Age tituly, ale ruku do ohně bych za to nedal). Ale ta část BioWare, která vyvíjí SWTOR, tak sídlí v texaském Austinu. Neptejte se mně na důvod…
    fedaikin: Uznávám, že ta formulace nebyla nejštastnější a možná ne tak úplně pochopitelná lidem co nemají moje myšlenkové pochody (čili asi nikomu :) ). Měla to být věta ohledně toho, že se lidé s nechutí odvrátí od Agenta, protože se za něj často umírá a není dost krytí. Asi celý ten odstavec smažu, protože se jedná o dojmy Dovera, který pak zjistil, že minul celou jednu oblast plnou questů, proto tak často umíral (mobové o 2 levely výše než on, nedostupná abilita Portable Cover)

  8. Hudson | 29.4.2011, 22:32

    Jen počkejte, už vidím, že agenti nakonec budou největší mrchy, hlavně v PvP až se jediové budou řezat se sithama a najednou jim sniper začne zdálky pražit do zad :-D

  9. Thief | 30.4.2011, 12:57

    No tak to je jasny ze to takle bude ale to samy bude Smuggler :D taky bude nekde schovanej a na zer.
    A hlavne ja presne vim jak bude vypadat kazdy PvP :D Ve predu Jedi proti Sithum zadni linie budou davat tezkejma kanonama mrdy Troopri a BH no a nekde daleko za obzorem za kusem sutru bude lezet IA a Smuggler a budou dodelavat ty chciplotiny :D :D

  10. hudson | 30.4.2011, 13:51

    by mě zajímalo, jak bude každej nonforce mít dostřel, jestli někdo bude mít víc někdo míň, třeba agent sniper by měl mít logicky větší dostřel než smuggler s bouchačkama, ale asi tady na to nebude takovej důraz…

  11. Aries | 30.4.2011, 14:37

    „Dostřel“ bude záviset na schopnostech, protože žádná postava nemá auto-attack. Ale jaké mají dosahy základní útoky (u IA např. Rifle Shot) se zatím neví, protože to stále podléhá testování…

  12. Hudson | 1.5.2011, 21:46

    Každý flashpoint jen jednou denně? to lidi budou řvát

  13. Lukas | 2.5.2011, 20:32

    No rozhodně bych SWTOR nesrovnával z žádnou hrou na téma SW (páč je snad jasný že to má předčít vše dosud známé ;) ) vlastně bych to nesrovnával s ničím dokud jsme to nehráli.

    Jinak celá tahle diskuze (a není to ojedinělý případ) ukazuje naši zoufalou situaci… SWTOR vyjde nejdřív za půl roku a my musíme probírat každou blbost do písmenka :(

    Thief: Myslim že až tak samozřejmý rozestavení hráčů nebude (konec koncu jedno naskočení SW a je po formaci :) ) vědšina class má například healovací tree takže tím se role (a tedy i způsob pohybu po bojišti) hodně mění

    A co se týče dostřelu : mě by se líbylo kdyby se vzáleností prostě klesala šance na zásah (+ třeba velikost zranění atd. krom realistyčnosti by to byl zajímavý herní prvek který jinde nenajdete ( pokud vim) A situace kdy IA v zoufalosti vystřelý na velko vzdálenost a náhodou trefí svůj cíl by působyla heroicky :)