Tento pátek se nám na mušku dostává v první řadě Bounty Hunter. Připomeňme si, že jeho podtřídami jsou obrněný specialista na těžké štíty Powertech a po zuby ozbrojený tím nejlepším co jde v galaxii sehnat, Mercenary. Na oficiálních stránkách si můžete tyto informace zrekapitulovat na updatovaném holonetu zde a podívat se na Bounty Hunter trailer zde.
Ti, co čekají na informace v českém jazyce pak můžou zavítat na náš holonet, kde na ně čeká překlad společnice Mako a lodě D5-Mantis. Galerie bude doplněna později.
A zadruhé, PAX East začíná za týden a my máme seznam toho, co na nás vývojaři chystají. Zrakům naší komunity tak neujde gameplay flashpointu Taral V a planety Tython, určené pro hrdiny Republiky. Otázky a odpovědi, to čeká vývojaře Jamese Ohlena a Daniela Ericksona, kteří nám snad odhalí pár dalších podstatných mechanismů hry. Pokud tedy nemiříte do Bostonu, aby jste se PAX zůčastnili osobně, sledujte náš web za týden, aby jste se dostali k informacím co nejdříve.
Jj, zatím to vypadá, tak, že budem mít všichni příjemnou starost hned na začátku hry:) Sice tu jsou skoro všichni rozhodnutí za co budou hrát, ale moc bych nedal za to, že stejně budou při tvorbě postavy hodně uvažovat a rozmýšlet se:)
To jo,klidně bych se vsadil, že se najde někdo, kdo se konečně rozhodne až podle vzhledu(postava nerozhoduje protože se dá přenastavit od základů, ale třeba brnění a takový),docela by mě zajímalo jestli si za jednu class budem moct vybrat z víc druhů brnění,který by se třeba aspoň minimálně rozlišovali vlastnostma.
Ta loď vypadá jak vesmírný popelářský auto.
Novinka super, ale není to poprvé, co mi ty lodě trochu nesedí velikostí. Třeba je to jen můj osobní problém chápání měřítek, ale klidně by mohla být i menší. Ostatně pohled v kokpitu nebo v atrometrice (chcete-li), tak ta postavička působí, jako kdyby se jednalo o nějaký křižník typu Star Destroyeru a ne podle „artu“ malá a rychlá „vosička“ pro Bounty Huntera.
Ale věřím, že se jedná ještě o vývojářskou rychloumisťovačku, která projde další korekcí.
tak problém s měřítkem mám někdy i já,ikdyž mě nesedí jiné věci:lodě pro hráče jsou líčeny jako pohyblivé základny,ale třeba taková loď troopera podaná jako věčí stíhačka s tim nesedí dohromady
Bioware přímo prohlásilo, že se snaží, aby objekty byli přesně stejně velké zvenku i zevnitř.
To znamená, že z venku vidíme texturu, která přesne kopíruje obrysy a velikosti místností vevnitř – takže proto lodě vypadají „tak velké“.
Lodě by měly být velikostně srovnatelné s Milenium Flacon (nebo jím inspirovaným Ebon Hawk), nebo o něco více.
šaman: Pokud jsi z popisu thunderclapu (loď troopera) pochopil, že se jedná o stíhačku, tak to bohužel je špatně. Když se podíváš na obrázky, vidíš, že je to dost velká potvora…
Fury pro Sitha vypadá taková menší, skoro jak stíhačka, protože tak i vypadá
Todle je *inteligentní* mmo kde má dávat téměř všechno smysl…. takze jestli chcete kraftit a mít všechny svoje companions v X-wingu tak prosím ……..vývojáři nikdy nepsali o těchto lodích jako o stíhačkách. Odjakživa říkali že to jsou pořádné macaté transportéry protože vaše postava včetně companions v té lodi jakože bydlí.
Toto není problém všech plavidel, ale skoro v každém se vyskytuje nějaká věc k zamyšlení.
Chápu, že to má být transportér se vším možným. Chápu, že tam bude pro každého parťáka „ložnice“, místnost pro výrobu věcí, různá stanoviště, zasedací místnost, kuchyň, záchod a nedejbože, aby se zapomnělo na nějakou „šatnu s vybavením“, ale to mi prostě nejde v nějakých pohledech do hlavy, proč tam jsou stropy jak na hlavním nádraží. Průlezy mezi příčkami na chodbách, kde by prošel i Rancor. Z venku ano, působí to majestátně, ale při vzpomínce na Ebon Hawk, který byl takovým starým předchůdcem Millenium Falconu (a to z vnitřku aj z vnějšku), tak toto na mě působí až moc megalománsky.
Ano, chci mí ku pomoci taktické plavidlo se vším šudy, ale jestli bude vnitřek působit velikostně ekvivaletně jako vnějšek, tak se bojím faktu, že při počtu členů posádky to bude loď duchů.
Když to vezmu z mého pohledu jako budoucího agenta Impéria:
Dostaneme, doufám, loď typu X-70B Phantom, která je jak se zdá asi nejhezčí lodí z letového parku co se týče designu. Když se podívám na art, který znázorňuje uspořádání na lodi jako plánek, tak mé srdce zaplesá. Ale výsledek?
Je to jak palác. Chápu, že Imperium pro své elitní členy společnosti se bude chovat tak, že se budeme cítit jako v bavlnce. Budu mít klidný a doslova nikým nerušený let k místu, kde pak někomu provrtám hlavu „kulkou“. Ale já bych tam čekal posádku, i npc, kteří tam budou jen mačkat čudlíky. Ty prostory jsou tak veliký, že jestli bude i 10 členů posádky, tak se tam ztratím. Doufám, že to tam bude alespoň značený :-).
Teď vážně…ta loď nemá chybu co se týče venkovního vzhledu, ale uvnitř by nebylo na škodu ten strop trošku snížit a ubrat na rozměrech místností. Nechci 5 minut běžet přes loď od můstku k východu.
Budiž to pro vás v pohodě, ale když velká loď s místem, tak bych čekal něco jako v mass effectu, ale jestli tam bude 10 postaviček včetně té mé, tak mám opravdu strach, že v těch lodích nebudu rád trávit čas, i když mě tato myšlenka vývojářů mít vlastní plavidlo láká víc, než samotný svět, protože já na ty plavidla jsem hodně vysazenej.
Lodě budou podobné Normandy SR-2 z ME2. Rozhodně nepoběžíte 5 minut z jednoho konce na druhý. Co se nějaké NPC posádky týká, tam by tu roli měli zastávat společníci, ale neví se, kolik jich přesně budeme mít. Loďě určitě nebudou znít prázdnotou…
To s tím 5 minut bylo obrazně. Jde jen o to, aby ta loď nepůsobila majestátně zvenku, ale prazdně uvnitř.
Jako ono si vem, že Normandy SR2 taky působí majestáně z venku, ale uvnitř je bez společníků 14 lidí, jestli vůbec. Jsem přesvědčen, že BioWare lodě prázdné nenechají (zatím jsme neviděl žádné delší herní záběry z jejich interiéru, takže nemůžeme soudit na základně artworků).
Pokud by lodě působily „prázdně“ určitě by to někdo v testování řekl a něco se s tím provedlo…
tak já někde vyděl vydeo z interiéru republikové lodě kde se procházelo něco jako npc obsluha(konkrétně detail na npc troopera, který působil dojmem že bude jako vykonávat některé zautomatizované procesy)takže o prázdnotu se asi bát nemusíme