Fan Friday a Community Q&A - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Fan Friday a Community Q&A

Vydáno: 18.2.2011 v 17:23 | Autor: Aries | Komentáře

Na dnešní update opět vyšel tradiční Fan Friday, se svým klasickým obsahem. Nejzajímavější jsou bezpochyby velice povedené kresby od člena pod přezdívkou KipDuron. Další je, také povedený, obrázek Sithské bojovnice Darth Warme od francouzské komunity.

Další částí je nový oficiální Studio Insider, kde se opět podíváme autorům pod pokličku. Dnes se jedná o ukázku toho, jak vznikal concept art pro Sithský Chrám, od prvních hrubých čar, až po finální verzi s výzdobou, za kterou by se nemusel stydět jakýkoliv chrám uctívačů temnot.

A nakonec jsou zde komunitní otázky a odpovědi. Na ně dnes odpovídal Rich Vogel, Executive Producer a Vice President of Production. Najdete je v pokračování novinky.

Update 20.2.: Pro zájemce přeložil návštěvník webu Derlok Studio Insider.

  • Obávám se, že Force powers budou oproti jiných schopnostem příliš silné… Bude tenhle problém? (Luke)
    Z každá třídy v TOR budete mít svůj vlastní hrdinský pocit. Nezáleží na tom, jestli jste ve Warzone nebo v Flashpoint, bude existovat spousta důvodů, proč hrát každou třídu – nechceme, aby si někdo přišel trestán za to, že hraje třídu, kterou má rád.
  • Zatím se role Consular zdá spíše jako support/healing. Obávám se že tahle postava bude v bojích zaujímat nudné místo vzadu. (Brian)
    Consularové, stejně jako ostatní třídy, půjdou hrát více než jedním způsobem. Jedním z našich cílů je nabídnout hráčům množství možností pro jejich třídu – Consular tak půjde hrát několika způsoby, a bude užitečný v jakékoliv roli, kterou je tato postava schopna zastávat. Více informací o Consularech (a ostatních třídách) plánujeme vydat v blízké době.
  • Co bude hran abízet solo hráčům v end-game fázích? (Benjamin)
    TOR nabídne hodně všem hráčům s různými styly hraní., a chceme, aby existovala nějaká zábava pro každého. Takže i i když nechcete být v guildě nebo se účastnit multiplayerových akcí ve Warzone či Flashpointech, určitě se nebudete nudit!
  • Budou moci hráči učinit takové rozhodnutí, které by je přehodilo k druhé frakci? (Aaron)
    v této době takové možnosti neplánujeme. Jedním z důvodů je, že by to narušilo kontinuitu příběhu, který je navržen od první úrovně do poslední, a hráč jej bude chtít dohrát do konce. Ale pochopitelně bude během celé cesty spousta možností pro Světlá a Temná rozhodnutí, které celý zážitek z příběhu ovlivní.
  • Poběží TOR na velkém množství hardwarových konfigurací? (Kes)
    Je pro nás důležité, aby TOR vypadal dobře na opravdu velkém monžství konfigurací. Proto se snažíme vytvořit poutavé a detailní prostředí tak, že se snadno může přizpůsobit možnostem daného hardware.
  • Existuje tlačítko pro skákání? (Phillip)
    Jasně! Průzkum a základní pohybování se ve světě musí být samo o sobě zábava. Pochopitelně očekáváme, že hráči budou z většiny času v soubojích či se proplétat příběhem, ale pořád se při tom budou muset pohybovat a přicházet na to, jak se někam dostat. A to bez skákání moc nejde.

Komentáře - Napsat komentář
  1. Hudson | 18.2.2011, 18:20

    No tak v těch otázkách/odpovědí fakt nebylo teďka nic novýho, všechno už bylo někdy někde řečeno a skákání mi připadá jako samozřejmost :-)

  2. šaman | 18.2.2011, 18:46

    tak mě hlavně přijde že odpovídaj vyhejbavě,například:
    Zatím se role Consular zdá spíše jako support/healing. Obávám se že tahle postava bude v bojích zaujímat nudné místo vzadu. (Brian)
    Consularové, stejně jako ostatní třídy, půjdou hrát více než jedním způsobem. Jedním z našich cílů je nabídnout hráčům množství možností pro jejich třídu – Consular tak půjde hrát několika způsoby, a bude užitečný v jakékoliv roli, kterou je tato postava schopna zastávat. Více informací o Consularech (a ostatních třídách) plánujeme vydat v blízké době.

  3. Aries | 18.2.2011, 19:32

    Význam toho má být, že s Consularem nepůjde například tankovat, protože na to ta třída není vůbec stavěná…

  4. Grim | 18.2.2011, 19:55

    Hmm.. Dobrý! :P Jenom se bojim toho jak tam budou všichni hopsat kolem.. :-/ To by mohlo narušit nádech hry.. Jasně musim pořád brát, že to je MMO…
    P.S. – Dobrou práci odvádíte! Jako překlad.. :)

  5. Hudson | 18.2.2011, 20:38

    Consular je taky jedi se světelným mečem, takže může v pohodě mlátit zblízka i když bude sage, nebude to taková síla jako jedi knight ale pochybuju, že to bude slabota jako mage ve wow když mlátí holí, jen dost přitom mydlení mečem bude házet na nepřítele nějakou tu telekinezi aby si nepřítel moc nešťouchnul, ve flashpointu bude ale určitě za jedi knightem, ale zas bude určitě před smugglerem, myslím, že smuggler bude ten hlavní, kdo to jístí zezadu a meele nepřátelé mu můžou nejvíc uškodit

  6. Aries | 18.2.2011, 21:16

    Grim: Ano, bohužel, hopsání je častý nástroj LOLků pro narušování hry. Ale pro účely zkoumání a dostávání se na některá místa je skákání nutností. Jsem docela zvědavý na animaci skoku…

    Hudson: Pochopitelně, že Consular na rozdíl od mága dovede „ustát“ boj v melee (čili „na meče“), ale rozhodně nebude možné, aby Consular tankoval bosse, či více nepřátel naráz, a přežil. Co se Smugglera týká, tak jedna ze specializací je vybavena blasterovou brokovnicí, takže jejich cílem je dostat se k nepříteli co nejblíže (ve Stealh) a vyprázdnit mu dávku „broků“ do zad. Pokud někdo bude vzadu, tak to bude určitě Imperial Agent – Sniper (proč, to snad nemusím říkat).

  7. Hudson | 18.2.2011, 22:02

    Sniper ten je jasnej, ale třeba Gunslinger to bude něco podobného a bude taky spíše vzadu, i když Sniper asi bude moct střílet na větší vzdálenost, už vidím jak Sniper bude v PvP největší mrcha :-) Já teda plánuju hrát za Gunslingera, za dobro, jak jinak :-)

  8. Lukas | 19.2.2011, 08:15

    Mě zajíma jestli půjde jat-pack používat i svévolně a mimo combat nebo jestli to bude jen součást abilit…

    A z přeloženách otázek (za jijichž překlad děkuju) mě zaujala informace že hračí na hight lvlech se ani mimo Flashpointy a Warzones (a bez gildy) ROZHODNĚ nebudou nudit…

    Sem fakt zvědaví co je tím myšleno (skillování a for funn q beru jako nudu)

  9. Aries | 19.2.2011, 08:40

    Jet-pack zřejmě jako „létající mount“ používat nepůjde, už jenom z hlediska vyváženosti. Je možné, že na určitých naskriptovaných lokacích (např ve Flashpointech) bude moci BH pomocí něj „vyskočit“ na nějaké nedosažitelné místo a tam třeba otevřít nějakou zkratku…

  10. šaman | 19.2.2011, 09:04

    Lukas:tak endgamu kde by se dalo bavit i na sólo se dá nejjednodušim způsobem dosáhnout tak že bude oblast kde ti pujde do tuhýho i na nejvyžšim levlu.Pak je tu možnost něakou oblast „seřídit“ tak abi si tam po endgamu moh vykonávat činosti jako do tý doby,vzhledem k tomu že by ses už nemoh vyvyjet tak by stačila jedna oblast.
    Nevíte někdo jak to bude se NPC strážema?

  11. Aries | 19.2.2011, 12:16

    Jak by to mělo být? Tam asi nic revolučního nevymyslíš, prostě stejně jako všude, budou útočit na osoby a příšery, které nejsou spojenci jejich frakce. V nějakém demu (vloni, čili to může být opět neakutální) snad byli na Tythonu „hlídací“ Jediové na levelu 50.

  12. šaman | 19.2.2011, 13:01

    Tak mě šlo spíš o to,že třeba ve wow byli stráže udělaný tak že hráč z opačné frakce neměl šanci se přesně dostat pokud nebyl tak dobrej že hráč hrající v té oblasti proti němu neměl šanci,čímž se prakticky znemožnilo pvp mimo speciálně určené oblasti.

  13. Aries | 19.2.2011, 15:11

    Hmm mám za to, že právě ve WoWku nebyl žádnej problém zabít stráže, hlavně pro nudící se level 60+ rogunu.
    Myslím, že na neutrálních planetách (nebo planetách, kam se bude moci dostat jako Republika tak Impérium) bude spousta místa na PVP, stráže pak budou u osad… čili PVP se v městech a osadách zřejmě odehrávat nebude, pokud tedy nějaká nudící se partička Stealh postav na maximálním levelu nebude nudit a nevyvraždí stráže…

  14. Thief | 19.2.2011, 15:41

    Jako ze straži bych si az takovou hlavu nedelal jak rika Aries tak ve WoW se dalo ochcat nebo zabit straze kdyz vedel clovek jak na to. Je fakt ze treba na lvl 60 to asi nepujde a jestli tak s velkejma obtizema ale casem urcite jo. A hlavne vse je spekulace protoze nevis jakej potencial pudou mit jednotlive postavy a jakou budou davat dmg nebo z druhe stranky kolik toho vydzej.
    A vec dalsi pokud to neudelaj jako v UO ze muzes prijit o veci tak tech lidi co zdrha moc neni max naky low lvl pred max lvl

  15. Thief | 19.2.2011, 15:43

    A end-game si predstavuju asi tak ze budu zalezlej v marketech na nakych mega velkych mestech a budu ovladat ekonomiku celeho znameho vesmiru :P

  16. Rastaman | 19.2.2011, 20:22

    treba v SW kotor skakat neslo a to byla jedina vec ktera me na te hre stvala

  17. Hudson | 19.2.2011, 20:30

    Tak v kotoru skákání ani nebylo třeba, ty mapy byli udělaný, že to byla samá rovinka, bez překážek, a vlastně ve všech Bioware RPG nebylo skákání, tak proto se na to asi lidi ptali, to je pravda, ale MMO bez skákání prostě nemůže být

  18. Tommygun | 19.2.2011, 21:07

    jakej je vubec max lvl?

  19. Thief | 19.2.2011, 21:17

    Hele to jeste nikdo nevi ale pocitej stim ze to bude neco mezi 50-65 lvl

  20. Hudson | 19.2.2011, 21:28

    ale asi nejvěrší šance je, že bude 50 lvl, dobrý ae bude, že XP budou hlavně za úkoly, za zabíjení potvor moc ne jako teba ve wow, tam se leveluje hlavně na zabíjení potvor což je nuda

  21. Aries | 19.2.2011, 21:42

    Minimálně bude level 50, protože na Jedi Immersion Day byl k vidění level 50 Elite trenér

  22. Lukas | 21.2.2011, 19:27

    No k těm strážím: Je možný že střety v expících lokací vůbec nebudou možný… Pokud vývoj děje bude ovlivňovat i prostředí (např když sabotujete budovu tak jí opravdu zničíte) tak ve finále pro Vás lokace může vypadat jinak než pro ostatní…

    Např ve WoW je to ošetřeno tak že v dané lokaci se prostě nacházíte v jiné dějové linii a ostatní hrače (a to ani spoluhráče) potkat nemůžete (dokud se Váš děj neschoduje) Bylo by asi divný kdyby jste střílely z oné zničené budovy

    A vzhledem k tomu že SWtOR má mít velice variabilní děj…