Dnes máme další Developer Blog, , tentokrát od Jesse Sky, jednoho z vývojářů specializujících se na vytváření herních prostředí. Konkrétně se zaměří na to, co vůbec je Flashpoint, jak v nich probíhá boj a čím se liší od klasických dungeonů v jiných MMORPG. A pak také, jak probíhá jejich vytváření.
Blog najdete na oficiálním webu, nějaký přeložený výtah zřejmě během víkendu.
tak to se hodí,teď se dovíme odpovědo na věčinu otázek ohledně flashpointů
nic moc zajímavého takové to kecání okolo
teď to byla slabota, ale to asi bude pořád, dokud neoznáměj, kdy to konečně výjde Pořád jen jak ta hra bude skvělá, ale na kdy se máme těšit, to už ne, to je jako mávání párkem psovi nad čumákem a nikdy mu ho nedát
Jak bylo v poslední době mnohokrát řečeno, BW nechtějí říkat nic, co není již na 100% rozhodnuté (přesné datum vydání) a implementované (herní mechanismy). Můžeme doufat, že nám řeknou, kdy přesně to tento rok (který je již potvrzen) chtějí vydat, na bostonském PAX East. Osobně se stále více přikláním k době okolo červen-srpen, vzhledem k momentálním plánům BW (Dragon Age 2 v březnu, Mass Effect 3 okolo Vánoc, TOR by tak „spadl“ do tohoto prázdného období mezi)
červen/srpen by byl ještě v pohodě, hlavně ne září :-/ vydávat hry (MMO tuplem) na začátek semestru je akorát pro naštvání…
taky by se mi to hodilo třeba uprostřed června, po zkouškovém a Mass effect 3 výjde už o vánocích? to jsem nevěděl, na to se taky těším, teprve až v trojce se to příběhově pořádně rozjede, v jedničce a dvojce to byl takovej úvod, ale luxusní ale trojka bude orgasmus
Na forko jsem dal hlasování ohledně překladu novinek z cizojazyčných webů, dejte větět jestli máte zajem.