Update informací o Trooperovi - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Update informací o Trooperovi

Vydáno: 25.12.2010 v 13:42 | Autor: Aries | Komentáře

Trooper UpdateKrásné povánoční odpoledne všem. Jak jste si možná v komentářích včerejší novinky všimli, byly vypuštěny nové informace o hratelné třídě Republic Trooper.

První částí je nový trailer (HD verze na našem YouTube) namluvený kanadskou herečkou Jennifer Hale (hlas Bastily v KOTOR, ženská verze Commander Shepard v Mass Effect, atd.), která tedy propůjčí svůj hlas i ženské verzi Trooperů.

Další dvě částí jsou, jak u podobných updatů bývá zvykem, první získatelný společník a loď. K trooperovi se tak přidá Weequayský demoliční expert Tanno Vik, který se může chlubit například způsobenou explozí o síle 20 kilotun (zhruba síla atomové bomby svržené na Hirošimu během druhé světové války), či pestrým kriminálním rejstříkem.

Loď troopera se honosí plným názvem Rendili Hyperworks BT-7 Thunderclap, a jedná se o největší rychlou útočnou loď, jako má Republika k dispozici. Ovšem aby to nebylo málo, model byl podle přání Speciálních jednotek vylepšen zesíleným pancířem a vylepšenou trojicí laserových kanónů, umístěných na křídlech.


Komentáře - Napsat komentář
  1. šaman | 25.12.2010, 14:25

    zajímavé,jen mě mrzí že sou pro třídy pevně stanovený lodě,já například chci hrát za jedi,ale mám mnohem rači lodě jako BT-7(ovládání primárních zbraní jako u stíhaček:pohybem celého stroje),než jedaiské korvety(najednou manévrujete s lodí ale odděleně pohybujete zbraňovími sistémi).Budou někdy titulky k těm vydeům?

  2. Aries | 25.12.2010, 15:43

    Nevím, jestli jsou k těmhle videům titulky nutné. Jako být můžou, ale přijde mi, že nejsou až tak podstatné (celkem se tam řekne ani ne 50 slov).
    Asi můžu napsat překlad sem
    -Tuhle válku jsme nezačali
    -Na nás v ní nečeká žádná sláva
    -Bojujeme, protože je naše povinnost bránit lidi a ideály Republiky
    -Ať u Impérium udeří kdekoliv, budeme tam
    -Když bude třeba obětujeme se
    -Nikdy se nevzdáme
    -Za Naději, za svobodu, ZA REPUBLIKU

    A ohledně lodí, to teď vůbec neřeš, protože PVP boje mezi loděma nebudou, alespoň ne hned po vydání. Veškerý boj s loděmi bude fungovat tak, že loď poletí do stanovené dráze, a na vás bude provádět nějaké úhyby a střílet, alespoň co se ví.

  3. šaman | 25.12.2010, 19:36

    tak to je škoda,sem se těšil,zrovna ty vesmírny bitvy sou snad jediná věc která je pro sw příznačnější než jedi,světelnej meč a síla

  4. Aries | 25.12.2010, 20:11

    Takhle, vesmírný bitvy budou, jenom ne mezi hráčema. Atmosféru bitvy by sis měl podle autorů užít i z těchto „tunelových stříleček“ Myslím že na YT máme video trailer, jestli ne, tak ho najdeš třeba na oficiální stránce -> http://www.swtor.com/info/systems/space-combat

    Co se týká PVP bojů ve vesmíru, autoři je nevyloučili, ale spíše to vidí na datadisk nebo patch, momentálně je cílem udělat „vysoce kvalitní MMORPG s leteckou minihrou“, než „průměrnou MMORPG s dokonalým leteckým simulátorem“.

  5. šaman | 25.12.2010, 23:48

    tak zrovna třeba u battlefront2 se jim podařilo najít zlatou střední cestu,protože na obě možnosti uplatnily témněř stejný způsob ovládání

  6. Aries | 26.12.2010, 09:43

    Hmm, ale battlefront má s TOR společný asi to, že je to počítačová hra co se hraje po internetu a běhají v ní panáčci…

    Jinak volný boj a poletování ve vesmíru nebude hlavně proto, že by se na vykreslování vesmíru muselo dát hrozně práce a času, a tudíž by hru zase odsunuli kvůli něčemu, o čem ta hra vůbec nemá být. Nabízený styl má sloužit hlavně jako nepovinná akční oddechovka (mise by měly trvat maximálně okolo 20 minut), když tě přestane bavit plnit rozhovory a questy. A hlavně, nikdy ve Star Wars nevidíš, že by třeba Han řekl Chewiemu „Hele teď jen tak poletíme někam nazdařbůh“.

  7. šaman | 26.12.2010, 10:29

    Ano to je sice pravda,ale pro nejen pvp souboje ale jaké koli souboje vesmírných lodí by bylo lepší místo tunelů udělat jednu velkou kostku hratelnýho prostoru ve který by ani nemuselo bejt nic jinýho než lodě a prázdnej vesmír,což by dalo lodim možnost manévrovat,což je hlavní zbraň většiny rychlých strojů.Takovéhle hratelné kostky by ani nemuseli obalovat planety a být stále přístupné pouze něco jako vesmírná varzone kam se přihlásíte na začátku boje a hned zase odejdete jakmile dobojujete,nebo by v takové kostce mohly být rozmístněny trosky či jiné předměty zájmu což by bylo skvělé prostředí pro questy,vesmírné varzone by mohly patřit k těm nejzajímavějším,protože by kombinovali vesmírný i pozemní způsob boje,úplně by stačilo udělat jednoduchý videa ve kterejch lodi dokujou ve vesmíru,a hnedle máte varzone s příběhem:
    1)
    Probíha klasický vesmírný boj až s tím rozdílm že k mateřským lodím nepřátel máte zadokovat a ne je ničit
    2)
    Po zadokování by se hráč přesunul do pozemního módu a začala by bitva o můstek lodi,v případě že vaši loď zničí,nebo vás zabijí při bitvě o můstek objevíte se v hangáru mateřské lodi své frakce,což vám dá možnost zůstat na místě a bránit můstek a v tom by byl celí příběh:kdyby se vám podařilo obsadit můstky všech nepřátelských mateřských lodí tak už by se neměli kde znovuobjevovat a stačilo by rozstřílet zbytky hráčské flotili.

    To je celé.Za předpokladu že byli lodě vyráběné sériově by ani nebylo třeba pro obsazování můstků vyrábět příliš mnoho lokací.Jak jsi říkal:nebudou po bojišti jen tak pobíhat,ale půjdou za cílem,což by umožnilo vytvořit jako lokace z vnitřku lodí jen pár cest na můstek.

  8. Aries | 26.12.2010, 11:26

    Hmm, ale „kostka“ by zase byla omezená, takže bys prostě z ničeho nic „narazil“ do neviditelné zdi, a to se prostě nesluší.
    Jinak bitvy uvnitř lodí budou, jedna z Warzones se má odehrávat právě na nějaké lodi.
    Osobně zvolený model považuji za velice vhodný pro účely, jaké má ve hře plnit. Těmi účely je právě „oddechovka od mluvení a questování“

    Prostě se smiř s tím, že PVP ve vesmíru nebude, alespoň ne hned po vydání.

  9. šaman | 26.12.2010, 11:46

    No nic jiného mi asi nezbide.Nevíš jak to bude u troopera se zbraněma?Jestli na každej útok bude mít jinou zbraň,nebo jestli si bude zbraně kupovat v obchodě jako ve wow a jestli v takovém případě bude zbraň ovlivňovat dostupnost útoků,protože by vypadalo divně kdybi si koupil velkej kvér jako ty blastrový rotační kulomety co sou v clonwars a začal střílet rakety.

  10. Aries | 26.12.2010, 15:22

    Zbraně budou jako ve všech ostatních MMORPG, buďto které koupíš, najdeš nebo vyrobíš.

    Jinak všechny útoky, které budeš moci používat, budou záviset na zvolených schopnostech (včetně základního útoku, hra nemá autoattack). Některé schopnosti pak vyžadují mít equipnutý určitý druh zbraně (např Jedi Shadow potřebuje na většinu svých speciálních melee útoků dvojbřitý světelný meč).
    Čili se nestane, že z blasterové pistole (jestli jí vůbec Trooper bude schopný equipnout, protože je to zbraň hlavně pro Smugglery a BH) vystřelíš granát (troopeři snad rakety nemají, to je doména BH)

  11. šaman | 26.12.2010, 15:25

    takže jakmile poprvý vlezu k trenérovy nebo do obchodu tak se musim rozhodnout jakou cestou pujdu tak abi zbraně a schopnosti byli kompaktní?

  12. hmmmmm | 26.12.2010, 15:40

    na 10 lvlu si vybereš podclass… pak ti bude u různých skillu psát různé věci které potřebuješ abys ty skilly aktivoval… takže v obchodě vybíráš věci podle toho jaké máš skilly btw: *abY* a *bylyY* xD

  13. Aries | 26.12.2010, 15:50

    @šaman: schopnosti co získáš do doby, než vybereš Advanced Class – AC (což je potom, co vypadneš ze startovní planety někdy okolo levelu 10), budou fungovat s jakoukoliv zbraní.

    Potom, co si vybereš AC, u Troopera „tankovací“ Vanguard nebo útočný Commando, některé dalších schopnosti budou vyžadovat specializované vybavení (generátor štítů, těžký blaster, atd).

    Takže se nemusíš obávat, že by to bylo nějak komplikované, nebo že bys u výběru učení se schopností musel přemýšlet. Na jejich správné používání však už přemýšlet bude potřeba.

  14. šaman | 26.12.2010, 18:21

    ještě bych se chtěl zeptat jestli jsou skili které máte na stránce troopera kompletní a protože nejvyžší level potřebný k výuce je 46 tak bych se chtěl zeptat pro jaké AC budou dostupné a jestli u každého hození nebo vystřelení granátu budete potřebovat nový granát,který by se vždy kupoval do zásoby,nebo by padal v kořisti

  15. Aries | 26.12.2010, 18:30

    Skilly, co máme na stránce, nemusejí být kompletní a ani aktuální, pocházejí tuším z E3 nebo GamesCom, což už je půl roku zpátky. Od té doby se mohlo mnoho změnit, a aktuální informace nemáme, stejně jako nevíme, pro jaké AC bude granátomet dostupný atd.

    Předpokládám, že granáty budou neomezené, respektive asi budou stát nějakou „munici“ (obdoba many a podobných věcí u trooperů). Jak se ta bude obnovovat, to taky nevíme.

    Mějte prosím všichni na vědomí, že bohužel nemáme žádný přístup do hry, ani žádný kontakt s vývojáři, čili nemůžeme mít všechny informace o aktuálním vývojovém buildu hry

  16. shaman | 26.12.2010, 19:36

    tak co já sem slišel,tak trooperové budou normálně nabijet zásobníky,čemuž by svědčila scéna z troopr traileru ve které trooperovy ze zbraně padá zásobník,ale pak by zase byl téměř k ničemu skil doplňující munici.

  17. Aries | 26.12.2010, 20:05

    Jasně, budou mít „dobíjecí animaci“ , ale určitě nebudou sbírat munici ze země.

  18. shaman | 26.12.2010, 20:12

    takhle sem to zrovna nemyslel,jen mě napadlo že když zabijete npc používající palné zbraně tak ho pak prošacujete a padne vám třeba munice,když už sme u toho,jak to bude s kořistí v pvp?

  19. šaman | 26.12.2010, 23:04

    ví se aspoň jestli bude kořist z pvp materiální či finanční?

  20. Aries | 26.12.2010, 23:30

    O PVP odměnách se oficiálně neví nic přesného, čili jestli budou nějaké Honor pointy atd… co si pamatuju, tak ve článku při zveřejnění warzones na Winter Showcase byla zmínka o něčem připomínajícím Battleground Marky z WoW.
    Jak si jistě všimneš při projití novinek a článků, autoři se o herních systémech vyjadřují velice neradi a skoupě, protože se všechno může ještě desetkrát změnit v závislosti na testování. Z tohoto důvodu jsem odstranil odkazy a stránky se schopnostmi jednotlivých tříd, protože jsou zastaralé a nekompletní.

  21. druidmv | 27.12.2010, 19:22

    Zdravím, nejspíš se to už někde řešilo, ale zrovna se mi to nějak nedaří najít.
    Dotaz se týká společníků. Situace – Spustí se hra, registruje se tisíce, desetitísíce hráčů (trooperů, jediů, sithů atd.) bude mít každý jednotlivý trooper, jedi, sith, ty samé společníky který jsou připsaný u jednotlivých classů ? Aspoň mě trochu nedává smysl kdyby se potkalo 100 trooperů s nachlup stejným společníkem – kupříkladu Tanno Vikem.

  22. Aries | 27.12.2010, 19:26

    @ druidmw: někdy se to už řešilo snad hned po oznámení společníků. Tuším, že odpověď BW snad byla, že sice bude každý Jedi bude mít droida, ale vzhledem k tomu, že je půjde vylešpovat vybavením, tak bude každý jiný.
    Alespoň myslím, že odpověď tak nějak zněla, ovšem všechno se mohlo od té doby změnit, jak jsem psal, do hry nemáme přístup, takže nemůžeme vědět, jak vypadá současná situace.

  23. SWManiak | 28.12.2010, 16:00

    Ano, na oficiálních fórech mi lidé psali, že prý společník půjde opravdu hodně upravovat, a to jak vizáž tak i jeho funkce. To znamená, že se sice potká 100 Sith Warriorů s Twi’lečkou (splňující archetyp Vette), ale každá bude vypadat jinak a zatímco z některé bude pistolnice, z jiné bude medička ;). Snad by mělo být nastavitelné i jméno.

    A během hry by měla každá class objevit snad až 10 společníků, takže zase, šance, že by se potkali dva Consulaři s naprosto identickým společníkem, by měla být minimální.

  24. šaman | 28.12.2010, 16:08

    no jasně, jenže až budou lidi mít všech deset společníků tak už dávno nebudeplatit situace, že se potká sto trooperů, protože před nedávnem spustili hru všichni se narychlo zaregistrovali a ještě se to nestačilo rozložit

  25. šaman | 28.12.2010, 16:23

    a k již výše zmíněnému problému kompatibiliti výbavy a skylů,nevíte někdo jestli pujdou v boji měnit zbraně?

  26. Aries | 28.12.2010, 20:43

    šamane, ptáš se na opravdu detailní věci, které opravdu nejdou vědět bez přístupu do hry. Proto tě prosím, aby ses zamyslel, jestli na tu otázku můžeme bez hraní hry odpovědět, než jí položíš.
    Ačkoliv jsme schopní většinu informací dohledat (což ale dovede každý kdo umí používat Search na oficiálních fórech), na takovéhle „perly“ v současné situaci odpovědi nemáme…

    SWManiak: Jméno by společníkům měnit jít nemělo, protože každý má mít svůj příběh a je svým způsobem osobnost (tebe taky bez tvého svolení nepřejmenují, když se začneš s někým přátelit :) ). A je pravděpodobné, že až každý nasbírá kompletní partu, tak budeme potkávat stejné classy, ale se společníky, které mají rádi nebo kteří doplňují jejich styl hry.

  27. SWManiak | 29.12.2010, 12:14

    Aries: No mně někdo na oficiálních fórech říkal, že ty jakožto například ten Sith Warrior nedostaneš přímo Vette, ale companiona splňující její archetyp, tj. twi’lečka, která byla kdysi v otroctví.

    Na druhou stranu, když o tom teď tak přemýšlím, tak všechny shrnutí z Jedi Immersion Day mluvili jasně o tom, že na osmém levelu Consulara se k nim přidal Qyzen Vess, se kterým už se předtím několikrá setkali, a o nějakém přejmenování nebo úpravě vzhledu nebyla řeč…Mno, o tomhle se těžko polemizuje, když známe jen údaje z „bety“ pro pár vyvolených, kdo ví jak to ve finále bude.

    Btw máš můj obdiv za ten přístup k šamanovi, mně by už dávno ruply nervy :D

  28. Aries | 29.12.2010, 14:15

    SWManiak: Ono když se podíváš, tak všichni „oficiální“ společníci (čili ti, kteří se nachází na oficiálním webu u třídy v záložce Know Associates“) jsou v „důležitých osobnostech“ (Biographies).
    Čili Vette, T7-O1, Bowdaar, Tanno, Kaliyo, a všichni další budou mít nějaký svůj příběh, ke kterému se bude vázat něco na styl „Loyalty questu“ z Mass Effect 2.

    Jak říkám už asi půl roku „chce to open betu“

  29. makut | 30.12.2010, 10:35

    Aries:predtim si rikal ze u jedi imersion day prelozis vsechno a jsou prelozeny jenom 2 clanky- sliby chyby

  30. Aries | 30.12.2010, 11:02

    makut: bohužel, tomu se říká chyba při rozdělování práce, lidi nestíhaji, nebo kvalita jejich překladu stojí za pytel, takže se to musí opravovat…
    Všeobecné dojmy budou brzo, co se těch dvou rozhovorů týká, tam snad taky…

  31. Myral | 30.12.2010, 12:36

    makut: Můžeš si aspon procvicit anglictinu, bo fakt netusim jak pak budeš hrat, kdyz si ani nepreloziš dva texty :D

  32. SWManiak | 30.12.2010, 12:45

    Aries: Klidně ti s nějakými články pomůžu, anglicky umím a času mám taky dost ;)

  33. Amic | 4.1.2011, 10:35

    Já ti můžu taky pomoci.Jsem nejlepší ze třídy v angličtině,protože nikdo nemá rád angličtinu jenom já ji miluji takže můžu pomoci.