Eric Brown (finanční ředitel EA), na své prezentaci na UBS Media and Communications Conference opět potvrdil, že SWOTR přijde na trh v kalendářním roce 2011, bohužel bez bližšího upřesnění. Zajímavou informaci však sdělil při debatě o modelech plateb, které EA hodlá používat – „…příjmy SWTOR budou z měsíčních plateb“. Opět, bohužel, bez upřesnění výše.
Dále bylo zmíněno, že herní klient bude dostupný jak v „krabicové“ verzi, tak i ke stažení (zřejmě přes EA Download Manager poté, co si jej zákazník zakoupí online)
No to jsme se téměř nic nového nedozvěděli.
měsíční poplatky? ok beru, ale tím pádem doufám ze nám bude nabíze plný obsah BEZ mikrotransakcí …..a aspoň to nebude hrát tolik kinderů
JacenTravers: Co bys chtěl nového z prezentace pro investory?
Hmmmmm: Jo, mikrotransakce by být neměly, respektive se o nich Eric Brown nezmínil (jak jsem mnohokrát tvrdil, jednalo se o „panikaření“ po uveřejnění smluvních podmínek pro testování, nikdy žádný vývojář nebo kdokoliv z týmu nenaznačil, že mikrotransakce budou)
Dalo se to čekat. PayPal to jistí, ale jednu pre-paid kartu si asi kupím na památku.
Nevim jestli se mám radovat nebo bejt naštvanej. Fakt že ne :/
ja som čital niekde članok ze „najlepšia“ cesta ako uspiet v dnešnom svete je prostrednictvom mikrotransakci – mne sa osobne tento model nepači, takze info o mesačnych platbach – ak to tak bdue – privitam.
Názor na mikrotransakce se liší člověk od člověka. Nikde není prokázáno, že MT vydělávají víc než poplatky. Osobně jsem také „odpůrcem“ MT, protože narušují vyrovnanost mezi hráči (aneb noob na lvl 10 s výzbrojí lepší než cokoliv získatelného na lvl 60), a kazí tak hru těm, co platit nechtějí.
no a v tom je fór MK,ona pak většina lidí platí(ale s MK také nesouhlasím)
Momentálně se micro trasnakce používají hlavně u her jenž mají více méně nulový obsah, např. různé web game, které pomocí MT navozují dojem že ve hře jde něčeho dosáhnout. Naopak u her typu wow, ToR, EvE online ap. které jsou dělané tak aby u nich hráč proseděl co nejvíc než se dostane k nějakému stropu, by byly MT zcela nevhodné a 90% herního obsahu by přišlo v niveč. Protože by si každý koupil nejlepší eq, nejlepší zbraně, levely, mounty, lodě, ap. Ze hry samotné by se stal akorát hodně drahý Screencapture se SW tématikou. Protože kdo ti bude 10h wipovat kvůli šanci že mu padne item který chce, jenž sám o sobě má šanci na drop 3%, když si ho můžeš koupit za např. 100ku přes MT.
např. za 100ku koupit přes MT.*
tak třeba já
@šaman: takhle jsem hrál na private wow serveru, nekupoval jsem si „věci za příspěvky“, ale pokoušel se všechno získat poctivě. A musím říct, že je to docela demotivující, když se jako level 70 (ještě nebylo WotLK) plahočíš jako blb každý den se stále se opakujícími questy (pravda, nabral jsem na tom hodně reputace), abys měl zlato na trénink a zvíře, a kolem tebe proletí nějaký s prominutím blbeček na levelu 50 na drakovi, na kterého je normálně hodně dlouhý quest na levelu 70…
Ovšem to uspokojení, když jsem toho draka získal poctivě bylo hezký…
tak já takhle hraju spíš protože sou podle mě lepší věci do kterejch investovat a navíc,když si to koupíš tak pak neni motivace,pokud nejsi žádnej zprominutim závislák,kterej má uspokojení už jen z toho čumí na monitor