Redaktorům serveru DarthHater.com se v listopadu poštěstilo se opět podívat do LucasArts na speciální Jedi Immersion Day akci. Jak z návzu vyplívá, hlavní částí bylo dosud neviděná možnost zahrát si na oba druhy Jediů, Consulara a Knighta, což všichni více než využili.
Dále byly odhaleny další informace o Crew Skills crafting systému a o Alderaanské Warzone
Na překlad dojmů, které jsou doopravdy rozsáhlé, se můžete těšit postupně zřejmě během příštího týdne. Zatím si vše můžete přečíst v angličtině na DarthHater.com
Update 17.12 v 17:00: Přeloženy dojmy ze hry za Jedi Consular (autor: Aries)
Update 17.12. v 23:45: Přeloženy dojmy ze hry za Jedi Knight (autor: Kereloth)
Už aby se to přeložilo!
a budou k těm dojmum i překlady novinek o rafting systému a o Alderaanské Warzone
Jo překlady budou všeho, co se DH dozvěděli a sepsali. Bohužel, všechno záleží na tom, jak dopadnu z matiky, protože je to předmět, na kterým mi visí počet kreditů nutných pro postup do dalšího semestru…
hmm tak podle toho co jsem četl, tak guardian nebude umět push tak to mně docela mrzí, je to moje nejoblíbenější schopnost pro jediho
no ale teď jsem si všiml že tam je force pull tak aspoň že tak no
a hod mečem 
To push mě taky štve.
Aries:Kdy bude přeložený další článek?
Urcite uz se na nem pracuje nebo aspon bude az bude cas. Neboj myslim ze redakce dela co se da. A diky za preklad, jen me taky zklamal ten Push. Kdyby ho aspon nemeli ty sithe.
K tomu push, prot všechny guardiany a sentinely, máme tam variaci sílu pull neboli přitáhnutí: a jestli jsem pochopil všechny vlastnosti knighta, tak později budem schopni tohoto: aktivovat 6 bodů focus které se používají na speciální útoky, hned na to pullnout moba, dále ho odkopnout nějakým kopem který by měl umět a hned na to po něm skočit pomocí force jump nebo charge nevím teď přesně jak se to jmenuje. No není to pěkné kombo ?
Jinak ten závěr od původního autora bych poupravil protože si myslím, že consular rozhodně nebude jenom pro fajnšmejkry ale pro lidi kteří zvolí příběhovou linku před hack and slash akcí
a řekl bych že je to vyloženě cíl od bioware. Těch lidí kteří si toto zvolí bude hafo o tom není pochyb.
Jeste vcera jsem si recetl druhe dojmy, diky moc, aspon se vyplatilo nejit brzo spat
chtěl bych se zeptat jestli by mi někdo mohl vysvětlit takoví háček:pokud vím tak class se budou rozdělovat do tříd na levlu dvacet,avšak knight na obrázku v dojmech z hraní má docela hard brnění,které odpovídá popisu výbavy pro specializovanou třídu(za pomoci síli bude schopen nosit i ta nejtěžší brnění,která mu budou umožňovat snášet ty nejtěžší rány)
@šaman: Co víme, tak rozdělení class nastane hodně brzo v příběhu, někdy na levelu 10, čili potom, co opustíte startovní planetu a přesunete se na hlavní planetu vaší frakce (Coruscant, Dromund Kaas).
Jinak na obrázky v dojmech neberte tolik ohled, použil jsem nějaké z fan-site kitu, aby to nebyl jenom blok textu (a tohle byl jediný obrázek s T7 co jsem měl).
Co se týče toho push (tedy odhození) tak u jedi knighta je video na ofic stránkách a v tom videu ho normálně odhodí …
fidži ale to jsou staré videa schopností postav teprve v ranné fázi myslím. Podle darthater.com, jestli to teda nějak nepopletli, by push a spoustu dalších sil měl umět Jedi consular a ne knight, který bude mít force pull – přitáhnutí nepřítele
DH to určitě nepopletl, v dojmech popisují „spell rotation“ s Telekinetic Throw, což je odhození. Podobný efekt má u Consulara i Force Wave, která funguje jako AoE verze odhození.
Jedi Knight je v posledních verzích spíš mlátička než „kouzelník s mečem“. Tento archetyp asi bude nejvíce splňovat Jedi Shadow
nejhorší je že i po takto rozsáhlém updatu newím jestli budu hrát za connsulara nebo jedi knighta
nejhorší je že nejspíš po koupi hry rozjedu všechny postavy
ale primární by měl být knight i když mně hodně láká force user jako consular a hodně moc smuggler se dvěmi zbraněmi. 
ten shadow consular to bude něco ve stylu stealth dps? něco jako Sam Fisher, vynořit se ze stínů a jednou ranou zničit?
Jedi Shadow by měl být „stealth melee DPS“. Nejčastěji je přirovnáván k rogue z WoW, čili se připlížit a pomocí dvojitého světelného meče (pro neznalé, to co měl Darth Maul v Episode 1) zabít.
Jeho schopnosti se skládají hlavně z různých útoků mečem (které dávají větší zranění či nějaký extra efekt) a různých „disabling“ Force útoků (zablokování posledně použité schopnosti, zpomalení, zmatení, atd)
Ja bych Shadowa přirovnal spíše k Feral Druidovi bojující v Cat Formě, než k roguně. Hlavní melee dmg na styl roguny (tj stealth) – sice o něco méně efektivnější než pure melee jakožto warrior a rogue – ale stále má „kouzla“, které čas od času používá na CC nebo dálkové dorážení mobů a také vesměs decentní healy, kterými si zachární zadek v nouzi.
Kdy bude přeložený další článek ptam se proto ze ty první 2 články byly hned druhý den a teď už to trvá asi 5 dní.
Taky bych se rád zeptal kdy to asi bude přeložené. Jen tak pro info
Díky moc.
h
p