Timeline - Válka s Exar Kunem - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Timeline – Válka s Exar Kunem

Vydáno: 15.10.2010 v 21:14 | Autor: Aries | Komentáře

Dnešní update oficiálních stránek se z neznámého důvodu opozdil, a bohužel čekání opět nepřineslo očekávané ohlášení evropského betatestu.  Jedná se o další video z archivů Řádu Jedi, opět namluvené Mistrem Gnost’Duralem, a zabývá se Jednou z klíčových válek v galaktické historii – válce s padlým Jediem jménem Exar Kun, který sloužil jako odstrašující příklad mnoha generacím Padawanů. Tento záznam pokládá otázku, zda-li duchové dávných Sithů podporují současné snažení Imperátora…

Video naleznete ve vysoké kvalitě na našem YouTube kanále, během víkendu budou přidány české titulky.

UPDATE 16.10 12:00: Přidány české titulky


Komentáře - Napsat komentář
  1. Artakk Fanal | 15.10.2010, 21:31

    Dobrý, jen si asi počkám na titulky… :D

  2. Vorss | 15.10.2010, 22:06

    Paráda konečně se víc popsal ;-)

  3. Hudson | 16.10.2010, 12:48

    pěkné a mám takovej pocit, že by další planeta mohla být Yavin 4, kde bude honba za Exar Kunovým duchem :-)

  4. hmmmmm | 16.10.2010, 17:55

    Myslím že další planeta už nebude. Něco se mi mele že kdysi řekli že planet bude 16. Ale nvm to jistě.

  5. Vorss | 16.10.2010, 19:50

    No ale furt je tu moznost, ze by byla v pozdejsim datadisku..

  6. Aries | 16.10.2010, 20:07

    No Yavin 4 by byl dost ošidnej co se příběhu týče. Já stále doufám, že BW neudělají takovou zhovadilost jako Blizzardi zabíjením všemožných důležitých postav z příběhu pořád dokola.
    I když je pravda, že ducha jako takového nejde asi přímo zabít, možná nějaký quest narafičený jako že se Kunově přízraku daří prolamovat jeho vězení, a tak je nutno ho „zabít“, aby tam zůstal uvězněný. Ať už z důvodů „dobra“ (Republika/jediové), nebo z důvodů, že se Imperátor snaží likvidovat hrobky dávných Sithských lordů, protože ho nepodporují…

  7. Hudson | 18.10.2010, 12:02

    bojovat s duchem by nebyla od Bioware novinka, někde v Kotoru na Korribanu se taky bitkařilo s nějakým mrtvým Master Sithem, když se blbě zodpoví hádanka (uhodnout jakej meč je jeho jestli si dobře pamatuju) jinak na Yavin 4 bych se rád celkem podíval, ta planeta byla i ve filmu, ale nebyla tam skoro vůbec vidět (maximálně tak nájezd hvězdy smrti na ni :-) ) a v Kotoru tam byla jen stanice na orbitu Yavinu a v ní nějakej magor, co prodával jedi artefakty

  8. Tommygun | 18.10.2010, 16:07

    to aries: Jak by sis to jinak predstavoval aby to udelali, ve wow tu postavu muzes zabit taky jen jednou, kdyz se chces drzet presne toho pribehu, ale gear si tak moc nenaberes…a koho jinyho nez dulezity postavy bys mel zabijet, chtel bys aby byl celej pribeh o tom, jak temhle nejakej „normalni“ zlodej okrad babicku a celou hru bys ho hledal abys ho zabil? Krom toho by hra ztratila epickej nadech, lidi nemaj zajem zabijet dokola tamhle poskoky nejakyho bosse, a nejdou ho zabit, aby nezabili nejakou dulezitou pribehovou postavu. O tom RPG je, aby si killil ty mocny, silny typky, protoze ostatni to nedokazou.

  9. Aries | 18.10.2010, 16:26

    TG: Samozřejmě, já vím, o čem RPG v novějším smyslu jsou. Jenom konstatuji, že Blizzardi si WoWkem dost dobře zničili příběh světa, kterej dlouho budovali (myslím v ohledu, že banda „trotlíků“ zabije Lich Kinga (kterej byl po svým spojení s Arthasem vykreslenej jako „nejmocnější stvoření na Azerothu“) atd.).
    Pochopitelně mi je jasný, že musí být něco, kde se bude brát ten „uber-loot“. Jenom jsem zvědavý, jak se k tomu postaví lidi, co si ve svých hrách zakládají na příběhu jako jednom z pilířů.

  10. Hudson | 21.10.2010, 10:02

    souhlasím, že zabíjení důležitých postav by mělo být, ale s rozumem, aby se tím nepoškodil příběh, například jak bude ta instance o Revanovi, tak doufám, že se pak nebude na konci Revan zabíjet, to by vypadalo blbě, v Kotoru 1 a 2 se určitě nebudoval příběh hodně kolem něj, aby se pak kuchnul v instanci jako nějakej přizdisráč

  11. Aries | 21.10.2010, 20:40

    Tak o Revanovi ani nevím,e jestli a v jaké podobě ve hře bude. Jediné co víme je, že bude dungeon v jeho pevnosti a že je tam jeho maska v jakési svatyni a HK-47 (který by se jako boss dal „překousnout“, protože jako droida ho lze opravit) (o tom, že je to skvělá postava na bosse nemluvím, řeším otázku „příběhovosti“.).