Dnešní update oficiálních stránek nepřinesl bohužel žádnou velkou novinku, jako je třeba všemi velice očekávané oznámení evropského testingu, ale pouze nový Developer Blog. Tentokrát se dozvíme, co všechno vývojáře vedlo k vytvoření systému Advanced Class (Pokročilých povolání, specializací). Také se dozvíme něco málo o specializacích Smugglera, respektive jednotlivých „talentových stromů“, které obě volby přinesou. Nejvýznamnější částí z blogu je zřejmě to, že AC se bude volit až na domovském světě vaší frakce, čili Coruscant za Republiku a Dromund Kaas za Impérium. Společně s informací, okolo kterého levelu se specializace půjdou zvolit, si každý odvodí, že startovní planetu opustíme někdy na levelu 9 či 10. Článek naleznete v angličtině (či v němčině nebo francouzštině) na oficiálních stránkách.
Tak to teda prr, pro mě byl tento update jeden z nejlepších a nejhodnotnějších vůbec. Otázka Advanced Class mě velmi zajímala a řekl bych že Bioware ji pořešil opravdu bravurně.
Někomu ze začátku mohlo přijit 4 classy na frakci jako málo, ale takhle je možností specializace 24, když nepočítám různé hybridizace půl na půl. Za obě frakce 48. Tím strčilo WoWko se svými 30 hravě do kapsy.
Opravdu skvělá práce od BioWare.
Ano, to musím soulasit.
Já s tím naprosto souhlasim. Wowko je už zastaralé a chtělo by to něco, co by se mu vysmála do obličeje. Všichni říkají, že Wowko je nejlepší, že je to nejlepší Mmo, který existuje. Ona je nakonec pravda úplně jiná. Těším se až tahle pecka vyjde. XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
Promiňte, nechtěl jsem, aby to vyznělo, že Advanced Classes považuji za hloupost. Právě naopak, přijde mi to jako skvělá věc. Jenom nepovažuji tento update oproti ostatním za příliš hodnotný, protože v podstatě nepřináší skoro žádné nové informace (dobře, popis jednotlivých větví Smugglera užitečný je, ale ten mohli dát už minulý týden, kdy se se Smugglerem roztrhl pytel)
Já mám obavu aby některé lamy co hrají wowko nepokazili swtor reputaci.
Tak jako vždycky se najde nějaký „expert“ co bude hlásat, jak ta hra stojí za pytel, například že hra nemá dost grindování, atd. Nebo myslíš „lamy“ ve stylu takových těch exotů co běhají nazí po Stromwindu/Orgrimaru/libovolném městě a mají macro typu:
/dance
/yell LOL LOL ROFLMAO LOL LOL ROFL ROFL LOL
/dance
Prvnímu případu asi nezabráníš, protože všude platí pořekadlo o bití psa a holi, u druhého bude záležet na kvalitě GM, jak krutě budou takovéhle „lidi“ trestat
Na experty typu „lol, rofl, lol, waf, wuf“ a já nevím co ještě jsem připraven. Těchto sociokultur se nejde zbavit, ale mně to život nezkazí.
Já spíš nebudu připraven na to, až se lognu, a general chat mi zaspamuje něco jako „CHEAP BUY CREDITS ONLY 99 DOLLAR BUY NOW!!!“
Měl jsem na mysli oba případy i když to by snad na RP nemělo nastat.
Za obě frakce 48. Tím strčilo WoWko se svými 30 hravě do kapsy.
Chcem k tomu dodat ze vela ludi hovori ze nove hry su kopiracia wowka atd. ale len malo z nich si uvedomi ze blizzard kopiroval pri vyvoji star wars galaxies a ultimu online
A ties suhlasim s nazorom ze novinka vyborna
stale davaju nieco z pribehu konecne sa dostavame k hernym mechanizmom
To Aries : Já vím žes to myslel tak jaks to myslel, já nesouhlasil právě s tím, jak si napsal, že tento update v podstatě nepřinesl nic hodnotného či nového. Mně totiž přijde, že to jsou všechno informace důležité jako sviňa. Ani tak nejde o jednotlivou funkci každé specializace Smugglera, jakožto o zveřejnění toho PRINCIPU, jak budou AC fungovat a jak v nich budou fungovat talentové stromy. Na oficiálních fórech se o tom vedlo spoustu debat a nyní nám BioWare přednesl toto výborné řešení. Za sebe můžu říct, že právě princip talentů v ACs byla věc ohledně které jsem byl ze SWTOR zvědavej snad ze všeho nejvíce…
Jo, ale to že AC budou mít talentové stromy se ví snad už od doby, co zveřejnily, že něco takového bude. Myslím, že hned ten první obrázek ukazující rozvětvení Sith Warra to měl…
To se mi nějak nezdá, já brouzdám po oficialnich strankach furt a furt, a jedinou informaci o tom, jak to bude s talentama, sem viděl u nějakýho obrázku kde šly vidět dva talent stromy u smugglera. Ale nešlo poznat jestli je to jeden talent tree na AC nebo jak. Já sem fakt na tenhle update čekal. Ale nicméně je možné, že se pletu…
Na stránce Game Info -> Game Systems -> Advanced Classes máš velký obrázek ukazující rozvětvení Sith Warra, který ukazuje dva skill sety pro každou AC a kus pod tím jeden společný
Aha, tak to se omlouvám, o tom sem opravdu nevěděl…Díky za info
Osobně bych raději viděl novinku typu „Beta pro Evropu“, ale rozhodně tam bylo více informací než kdyby uveřejnili další planetu. Co se rozdělení týče, zde bych byl zatím opatrný. Zásadním mínusem wow je fakt že ono je více méně jedno za co hrajete jelkož ve výsledku je pro raid, partu schopna udělat to samé, vyjíma některých specifických buffů. Resp. ve WoW se spoustu abilitek objevuje vícekrát jen s jiným názvem a u jiné classy. Navíc ony talent stromy WoW nejsou momentálně nijak moc variabilní a volíte vlastně mezi DMG/HEAL/TANK a pak už jenom dáváte body tak jak všichni ostatní, protože ono to ani jinak postavit nejde. Od SWTOR očekávám hlavně menší závislost na pasivních talentech, nebo jejich lepší rozvrstvení (ve wow prostě musíte dát aspon 40 bodů do daného stromu aby jste se teprve dostali k použitelným talentům) a více aktivních abilit v talentech. Resp. Když Bioware vybalancuje hru tak aby hráč nemusel nacpat talenty v jedné větvi až po vrch aby postava k něčemu byla, vytvoří nejvetší potenciál hry. Jelikož spousta lidí bude talenty koumat a hledat pro daný styl hraní ty nejlepší. Navíc tím nejspíše vymizí jednostvárnost hráčů. Jestli že má WoW nyní berme 3PVE a 3PVP buildy na classu. Může mít SWTOR cca 2ciste + 3-5mix buildů na ADVANCE class a jedno zaměření.
Co se dá navíc soudit s vyjadření vývojářů tak nás u Smugglera čeká Stealt, Heal, Dmg, Support, Luck talentové stromy, což je vemu-li jako extrémní příklad WOW maga celkem rozdíl. Ten totiž má DMG/DMG/DMG. Resp. WOW má jen 2 classy které mají podobné možnosti jako SWTOR a to jsou Paladin a Druid. Všichni ostatní volí vždy mezi DMG/HEAL nebo DMG/TANK.
Bude se tne článek na tom webu překládat ? dost by mě zajmalo jaký je rozdíl mezi Gunslingerem a tím s jednou pistolí …
Krátké shrnutí specializací jednotlivých povolání jsou k dispozici na příslušných stránkách v našem Holonetu (v menu Holonet-> Povolání-> tvoje žádaná postava). Konkrétně u Smugglera (a tuším že i u JK) je k dispozici i detailnější popis obou specializací.
Jinak samotný článek přeložit můžeme, ale jak jsem zde argumentoval, nepřináší skoro nic nového, co by zde na webu už nebylo
špatně jsem se vyjádřil myslím jestli už nejsou jednotlivé skill tree k povoláním a jestli vyjdou přeložíte je ?
Fidži: bohužel, co všechno jednotlivé skill tree budou obsahovat se přesně neví. Zatím je známo pár schopností, ale neví se, kam budou patřit. Schopnosti jednotlivých postav jsou opět k vidění na jejich příslušných stránkách po kliknutí na tlačítko „Schopnosti“ pod popisem postavy.