Vesmírné souboje - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Vesmírné souboje

Vydáno: 11.8.2010 v 18:04 | Autor: Aries | Komentáře

Vesmírné bitvySe zpožděním zde přinášíme informace poskládané z posledního čísla německého PC Action a úniků z amerického PC Gameru ohledně podoby vesmírných soubojů ve hře.
Vesmírné souboje by měly mít podobu takzvaných „tunelových stříleček“ (tunnel shooter), kdy vaše loď poletí po stanovené dráze bez možnosti měnit kurz. Co se týká změny rychlosti či úhybných manévrů, tam si musíme počkat na podrobnější informace. Vzhledem k této koncepci se hned po vydání nedočkáme PvP soubojů ve vesmíru, ale není vyloučeno, že něco takového přinese budoucí rozšíření či patch.
Všechno létání tak probíhá pouze prostřednictví misí. Ty začnete ze své lodi, kde by na můstku měla být určitá místa (hotspoty), odkud daná mise půjde zahájit. Každá mise má svůj hlavní úkol a případně další vedlejší, které se objeví po cestě. Zatím jsou informace o eskortních misích či o misi s úkolem prostřílet se k vlajkové lodi nepřítele a tu zničit. Každá mise by pak měla trvat jenom pár minut (maximálně desítky), a všechny budou koncipovány jako „akční oddechovky“ pro chvíle, kdy si budete chtít odpočinout od běhání a mluvení. Z toho vyplývá, že létání je zcela dobrovolné, a pokud nechcete, nemusíte.


Komentáře - Napsat komentář
  1. Artakk Fanal | 11.8.2010, 18:36

    No, tak sice jsem čekal něco lepšího, ale aspoň něco…

  2. Aries | 11.8.2010, 18:59

    Odcituju ti klasický názor z oficiálních fór, se kterým se plně ztotožňuji: „Radši budu mít plně propracovanou MMORPG s vesmírnou minihrou než nedodělaný paskvil s propracovaným leteckým simulátorem, který není cílem hry“

  3. JacenTravers | 11.8.2010, 19:40

    Nevím co si o tom mám myslet.

  4. Aries | 11.8.2010, 20:57

    Z osobní zkušenosti můžu potvrdit, že „tunnel shooter“ nejsou tak špatné, obzvlášť když o je jenom jako nepovinné zpestření. Navíc není vyloučeno, že nějaký datadisk nebo patch nepřinese plnohodnotné boje (u Star Wars Galaxies také přišly PvP vesmírné boje až s datadiskem). A volné létání sem a tam by vyžadovalo mnohem více kódování a kreslení vesmíru, což by oddálilo datum vydání

  5. Skelos | 11.8.2010, 21:37

    No myslím že bioware mě přesvědčuje čím dál víc že tuhle hru musím mít :) hrál sem přes rok a půl age of conan jenže Funcom zklamal z pvp hry se stala pve hra plná bugů a nedodělků a trvá jim věčnost někam se posunout naopak co bioware vydalo to byla pecka až na jade empire co sem slyšel ale nehrál sem nemůžu soudit každopádně každé rpg co sem měl, mělo kouzlo, nápad, styl a hlavně dokázalo vás vtáhnout do děje a už nepustit prostě u nich se o kvalitu rpg her nebojím…

  6. Artakk Fanal | 11.8.2010, 21:48

    No tak dávám za pravdu Ariesovi…

  7. Vali | 11.8.2010, 22:27

    to Skelos: sám za sebe s tebou můžu maximálně souhlasit a jenom doplnit, že co do příběhu a rpg stylu mě nadchlo i jade empire, akorát bylo trochu jiné než ostatní rpg hry, což ale mělo svoje kouzlo :), je prostě vidět že bioware ví co dělají a nebojí se experimentů

  8. JacenTravers | 12.8.2010, 08:18

    Je pravda, že by bylo asi nejlepší kdyby plnohodnotné boje byly až s datadiskem.

  9. Niko | 12.8.2010, 15:34

    Rozhodně je rajcovní představa, že by „tunnel shooter“ hrálo najednou více hráčů, tzn každý v jedné střelnici a každý by si kryl svůj perimetr..