Shrnutí informací z prezentace na E3 - SW-TOR.cz - Star Wars: The Old Republic (SWTOR) SW-TOR.cz – Star Wars: The Old Republic (SWTOR)

Shrnutí informací z prezentace na E3

Vydáno: 16.6.2010 v 08:49 | Autor: Aries | Komentáře

Server DarthHater sepsal krásný přehled všechn informací, které zjistili během více jako hodinového hraní The Old Republic

  • Smrt: Když vaše postava zemře, oživíte se před malou budovou lékařského centra poblíž místa, kam máte nastavený bind point (místo kam vás teleportuje obdoba Hearthstone z WoW). Ve hře není žádný corpse run (běhání k mrtvole) – hned po oživení můžete dělat co chcete.
  • Blaine Christine se zmínil o PVP sadách zbrojí.
  • Velikost skupiny jsou maximálně 4 hráči.
  • Trenéři povolání jsou uvedeni jako „Elite“ postavy.
  • Vedlejší questy nejsou omezené na určitá povolání.
  • Když je člen party v boji, nejde v jeho blízkosti začít rozhovor.
  • Zadavatele questů jde někdy kontaktovat přes HoloComm, dialog je stejný jako kdyby jste se s nimi bavili tváří v tvář.
  • Příkaz Trade a Lobby chat jsou stále ve hře, ovšem dávají chybovou zprávu „Tato funkce nebyl implementována).“
  • Příkaz /dance fungoval jak pro Chisse tak i pro člověka, animace byla stejná jak pro mužskou , tak i ženskou postavu.
  • Při konverzaci, kde se učastní více hráčů, může každý vybrat, co řekne, volba, která se objeví ve hře, se rozhodne „hodem kostky“.
  • Když jste v partě, při začátku konverzace se spustí dvouminutový coldown, během kterého se můžou dostavit ostatní. Když nepřijdou, lze zahájit konverzaci bez nich.
  • Zadavatelé questů, kteří nejsou součástí instance se moc nepohybují. Ti, kteří jsou součástí instance, tak se chovají podle prostředí.
  • Mobové mají „vodítko“, které určuje, kam až se za vámi poženou.
  • Pravým kliknutím na předmět při obchodování se prodává. Platidla jsou kredity, žádné zlomkové částky.
  • Klávesy NumLock a třetí tlačítko myši zapínají AutoRun.
  • Systém taxi funguje podobně jako gryfoni ve World of Warcraft – zaplatít malou částku a začne přeprava z bodu A do bodu B.
  • Obrazovka tvorby postavy je pdoobná té z Dragon Age: Origins.
  • Ukazatel aggro je modrý, když je prázdý, žlutá brava znamená že o vás nějaký nepřítel ví, červená znamená boj.
  • Za spnění questů můžete získat peníze, věci, body přesvědčení a zkušenosti.
  • Splnění questů ve skupině dává tzv. „Social Points“, ale zatím se neví, k čemu jsou.
  • Pokud je quest v instanci, projdete zeleným portálem. Pokud nesplňujete podmínky, portál bude červený.
  • Všechny postavy mají schoponst „Oživit“: sesílá se 5 vteřin, dosah 10 metrů, žádný cooldown, lze použít na ostatní hráče v partě nebo na společníky. Neví se, jestli jde používat v boji nebo jestli pouze mimo něj.
  • Vybavení členů vaší party si lze prohlédnout z jakékoliv dálky, dokonce i mezi planetami.
  • Výbavu ostatniích hráčů si lze prohlédnout při vizuálním kontaktu.
  • Rozdělování věcí v partě je prostřednictví „Round Robin“ bez házení kostkou. Kredity se rozdělují rovnoměrně mezi hráče..
  • Loot odpovídá tomu, co by mob měl u sebe, například z droida s puškou padne puška.
  • Vlastněné lodě jsou popsány jako „základna“ pro postavy, skupiny a společníky.
  • Výběr společníků je podobný těm z Mass Effect a KOTOR, čili si v seznamu dostupných vyberete ty, které chcete.

Vlastnosti postavy (řazené podle příslušných záložek)
Base (Základní)
Damage (Primary) – poškození
Bonus Damage – bonusové poškození
Critical Chance – šance na kritický zásah

PVP
Bonus Damage – bonusové poškození
Trauma Ignore – ignorace zranění
Critical Damage Reduction – redukce poškození kritického úderu
Critical Chance Reduction – redukce šance na kritický zásah
Damage Reduction – redukce poškození

Tech
Bonus Damage – ponusové poškození
Bonus Healing – bonusové léčení
Critical Chance – šance na krtický zásah
Energy Regen Rating (in seconds) – obnova energie na sekundu
Accuracy – přesnost

Defense (Obrana)
Damage Reduction – redukce poškození
Defense chance (percentage) – procentní šance na odražení útkou
Glance chance (percentage) – procentní šance na glance (zřejmě odražení útoku soupeře proti němu)
Glance Absorption – absorbe glance
Resistance – odolnost proti určitým typům útoku


Komentáře - Napsat komentář
  1. Artakk Fanal | 16.6.2010, 21:47

    Je to dobré

  2. Grim | 18.6.2010, 23:30

    Husté!

  3. Fananek | 19.6.2010, 09:08

    Cekal jsem neco noveho „revolucniho“ tady to vypada ze vyvojari nemaji moc odvahy na zkouseni novych veci ale spise delaji (omlouvam se) wow ze sveta sw

  4. Imperius | 22.6.2010, 07:36

    Sice ma sklamali ze grupy budu len maximalne ore 4 hracov ,ale ….NECH UZ TO HRAM :(

  5. hmmmm | 22.6.2010, 07:40

    Fanku Fanku……. jestli tady najdeš jakykoliv Q jdi a zabij 10 prasat tak ti dam za pravdu… ale to tady nebude ………ze nemaji dost odvahy k něčemu novemu??? xD OMFG onlinovka kde se ti bude vetvit pribeh podle toho jak se budes rozhodovat…. specialni multi rozhovory s NPC v groupach…. dynamicke soboje kde opravdu npr meč se dotkne meče ne jak ve wowku ze stojis 2 metru od něho machneš stafkou a on ma dmg a ani jakoby se to vizualně nedotklo :D ………tato hra daleko převyšuje wow….. ale vyvojaři jsou chytří a dávají do toho i některé již osvědčené prvky z wow….. ale nech me se překvapit ;)

  6. darth malgus | 22.6.2010, 21:52

    beeeeeeeeee:(ja uz to chci hraaat:(este takovou dobu cekat,jinak to vypada hodne slibně už se nemužu dočkat:)podle mě to má na to možná i sesadit wow,ale zase se mi nechce čekat pul hoďky než se vubec lognu :D