Server DarthHater sepsal krásný přehled všechn informací, které zjistili během více jako hodinového hraní The Old Republic
- Smrt: Když vaše postava zemře, oživíte se před malou budovou lékařského centra poblíž místa, kam máte nastavený bind point (místo kam vás teleportuje obdoba Hearthstone z WoW). Ve hře není žádný corpse run (běhání k mrtvole) – hned po oživení můžete dělat co chcete.
- Blaine Christine se zmínil o PVP sadách zbrojí.
- Velikost skupiny jsou maximálně 4 hráči.
- Trenéři povolání jsou uvedeni jako „Elite“ postavy.
- Vedlejší questy nejsou omezené na určitá povolání.
- Když je člen party v boji, nejde v jeho blízkosti začít rozhovor.
- Zadavatele questů jde někdy kontaktovat přes HoloComm, dialog je stejný jako kdyby jste se s nimi bavili tváří v tvář.
- Příkaz Trade a Lobby chat jsou stále ve hře, ovšem dávají chybovou zprávu „Tato funkce nebyl implementována).“
- Příkaz /dance fungoval jak pro Chisse tak i pro člověka, animace byla stejná jak pro mužskou , tak i ženskou postavu.
- Při konverzaci, kde se učastní více hráčů, může každý vybrat, co řekne, volba, která se objeví ve hře, se rozhodne „hodem kostky“.
- Když jste v partě, při začátku konverzace se spustí dvouminutový coldown, během kterého se můžou dostavit ostatní. Když nepřijdou, lze zahájit konverzaci bez nich.
- Zadavatelé questů, kteří nejsou součástí instance se moc nepohybují. Ti, kteří jsou součástí instance, tak se chovají podle prostředí.
- Mobové mají „vodítko“, které určuje, kam až se za vámi poženou.
- Pravým kliknutím na předmět při obchodování se prodává. Platidla jsou kredity, žádné zlomkové částky.
- Klávesy NumLock a třetí tlačítko myši zapínají AutoRun.
- Systém taxi funguje podobně jako gryfoni ve World of Warcraft – zaplatít malou částku a začne přeprava z bodu A do bodu B.
- Obrazovka tvorby postavy je pdoobná té z Dragon Age: Origins.
- Ukazatel aggro je modrý, když je prázdý, žlutá brava znamená že o vás nějaký nepřítel ví, červená znamená boj.
- Za spnění questů můžete získat peníze, věci, body přesvědčení a zkušenosti.
- Splnění questů ve skupině dává tzv. „Social Points“, ale zatím se neví, k čemu jsou.
- Pokud je quest v instanci, projdete zeleným portálem. Pokud nesplňujete podmínky, portál bude červený.
- Všechny postavy mají schoponst „Oživit“: sesílá se 5 vteřin, dosah 10 metrů, žádný cooldown, lze použít na ostatní hráče v partě nebo na společníky. Neví se, jestli jde používat v boji nebo jestli pouze mimo něj.
- Vybavení členů vaší party si lze prohlédnout z jakékoliv dálky, dokonce i mezi planetami.
- Výbavu ostatniích hráčů si lze prohlédnout při vizuálním kontaktu.
- Rozdělování věcí v partě je prostřednictví „Round Robin“ bez házení kostkou. Kredity se rozdělují rovnoměrně mezi hráče..
- Loot odpovídá tomu, co by mob měl u sebe, například z droida s puškou padne puška.
- Vlastněné lodě jsou popsány jako „základna“ pro postavy, skupiny a společníky.
- Výběr společníků je podobný těm z Mass Effect a KOTOR, čili si v seznamu dostupných vyberete ty, které chcete.
Vlastnosti postavy (řazené podle příslušných záložek)
Base (Základní)
Damage (Primary) – poškození
Bonus Damage – bonusové poškození
Critical Chance – šance na kritický zásah
PVP
Bonus Damage – bonusové poškození
Trauma Ignore – ignorace zranění
Critical Damage Reduction – redukce poškození kritického úderu
Critical Chance Reduction – redukce šance na kritický zásah
Damage Reduction – redukce poškození
Tech
Bonus Damage – ponusové poškození
Bonus Healing – bonusové léčení
Critical Chance – šance na krtický zásah
Energy Regen Rating (in seconds) – obnova energie na sekundu
Accuracy – přesnost
Defense (Obrana)
Damage Reduction – redukce poškození
Defense chance (percentage) – procentní šance na odražení útkou
Glance chance (percentage) – procentní šance na glance (zřejmě odražení útoku soupeře proti němu)
Glance Absorption – absorbe glance
Resistance – odolnost proti určitým typům útoku
Je to dobré
Husté!
Cekal jsem neco noveho „revolucniho“ tady to vypada ze vyvojari nemaji moc odvahy na zkouseni novych veci ale spise delaji (omlouvam se) wow ze sveta sw
Sice ma sklamali ze grupy budu len maximalne ore 4 hracov ,ale ….NECH UZ TO HRAM
Fanku Fanku……. jestli tady najdeš jakykoliv Q jdi a zabij 10 prasat tak ti dam za pravdu… ale to tady nebude ………ze nemaji dost odvahy k něčemu novemu??? xD OMFG onlinovka kde se ti bude vetvit pribeh podle toho jak se budes rozhodovat…. specialni multi rozhovory s NPC v groupach…. dynamicke soboje kde opravdu npr meč se dotkne meče ne jak ve wowku ze stojis 2 metru od něho machneš stafkou a on ma dmg a ani jakoby se to vizualně nedotklo
………tato hra daleko převyšuje wow….. ale vyvojaři jsou chytří a dávají do toho i některé již osvědčené prvky z wow….. ale nech me se překvapit 
beeeeeeeeee:(ja uz to chci hraaat:(este takovou dobu cekat,jinak to vypada hodne slibně už se nemužu dočkat:)podle mě to má na to možná i sesadit wow,ale zase se mi nechce čekat pul hoďky než se vubec lognu